Ik ben beniewd of Code Black & Nitrouz dit niveau kunnen aanhouden, want deze track zit echt supergoed in elkaar!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Wat een heerlijk nummer! 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
De tranen springen mij serieus bijna in de ogen, wat een gevoel
Code Black laat wederom zien waarom hij bij de top van mijn lijstje hoort
Code Black laat wederom zien waarom hij bij de top van mijn lijstje hoort
Waar is deze melodie (deels) ook alweer van?
Black & White remix ?Lyst wrote:Waar is deze melodie (deels) ook alweer van?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Gelukkig ben je niet heel laatjambekkie wrote:View on YouTube
Heb deze nu een paar keer gehoord, maar wil me echt niet bekoren.
Ik vind Code Black z'n vorige stijl veel mooier. Denk dan aan tracks als F.E.A.R. en Red Planet.
Het is in ieder geval een kwestie van smaak.
Ik vind Code Black z'n vorige stijl veel mooier. Denk dan aan tracks als F.E.A.R. en Red Planet.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Is geen vorige stijl. Hij produceert gewoon melodieus en ''duister'' door elkaar. Nu wordt het zomer dus moeten er wat zomer platen gemaakt worden.jefta21 wrote:Heb deze nu een paar keer gehoord, maar wil me echt niet bekoren.
wish outdoor 2012 Hardstyle anthem wordt overigens door Slim Shore & Code Black geproduceerd.
Last edited by emmerick on 08 May 2012 11:53, edited 1 time in total.
Serieus een heerlijk plaatje. Melodie heeft een lekkere zomerse vibe!
Stoor me verder ook niet aan de vocals en pitchkicks waren te verwachten, maar vallen bij deze plaat reuze mee in vergelijking met andere tracks de laatste tijd.
Krijg echt helemaal zin in de zomer door dit nummer 
-
JHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2012
- last seen Sep 2012
heerlijk plaatje; doet ze toch mooi.
Vind t wel leuk dat ie toch veel invloed uit wat oudere house tracks laat komen op de manier hoe die de vocals heeft verwerkt. Geeft me toch mooi kippenvel en zin in de zomer!
Vind t wel leuk dat ie toch veel invloed uit wat oudere house tracks laat komen op de manier hoe die de vocals heeft verwerkt. Geeft me toch mooi kippenvel en zin in de zomer!
Code Black is een mannetje hoor.JustK wrote:heerlijk plaatje; doet ze toch mooi.
Amen.JustK wrote:Geeft me zin in de zomer!
Vind het wel een leuke plaat
Jammer van de pitchkicks natuurlijk, maar gelukkig zijn het geen mega skippy's
Hokjesidioot.emmerick wrote:Nu wordt het zomer dus moeten er wat zomer platen gemaakt worden.
En in de winter blijven ze ook lekker zomers produceren. Vind de zomer altijd zo'n slecht excuus om kaas te maken. Maak dan in de winter ook duistere tracksTiMOTHYb wrote:Hokjesidioot.emmerick wrote:Nu wordt het zomer dus moeten er wat zomer platen gemaakt worden.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
TiMOTHYb wrote:Hokjesidioot.emmerick wrote:Nu wordt het zomer dus moeten er wat zomer platen gemaakt worden.

Code black had in de winter F.E.A.R. en red planet geproduceerd geloof ik. Die zijn kwa gevoel duisterder dan dit. Hij gaf zelf ook al aan dat nu het festival seizoen begint hij wat zomerplaten klaar wilt hebben liggen. (waaronder deze lijkt me)En in de winter blijven ze ook lekker zomers produceren.
Last edited by emmerick on 08 May 2012 11:56, edited 2 times in total.
Red Planet
Prima track hoor, maar duister?
Tsja, voor de 1 is dat wel duister..Daveytl wrote:Red Planet![]()
duister?
Is wel harder dan zijn gemiddelde plaat, en ik vind het ook echt een heerlijk nummer hoor.
Maar duister....
Maar duister....
Geen slechte plaat, maar zal em zelf niet opzetten
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Ik zal mezelf citeren ''kwa gevoel duisterder dan dit'' gewoon lezen dan is er niks aan het handje lijkt me.Daveytl wrote:Red Planet![]()
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014