Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Code Black & Nitrouz

Track(s): Can't Hold Me Back

Sample/video:


De eerste paar noten doen me denken aan de Black & White remix, maar wederom een erg sterke plaat van Code Black (en Nitrouz). Code Black heeft mij iig nog geen een keer teleurgesteld. Echt een dikke kick, heerlijke melodie met een zomerse dromerige synth. Me gusta!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Code black zakt steeds verder af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:26 
 
Hardtraxxer

Deze vind ik dan wel goed vergeleken met Get ya handz up, vond die vocals maar vervelend
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:45 
 

Leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:10 
 

Almighty schreef:
Leuke plaat :)


Dit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niks verkeerds :) wel lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meh, vind er weinig aan. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee saaie plaat, totaal geen energie en kracht in de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 20:55 
 
Hardtraxx Addict

Squid schreef:
Code black zakt steeds verder af...


Explain?

Deze track samen met Nitrouz is toch wel echt heel vet!
Heerlijke sfeer en geeft veel feeling mee -.-
Vind dit echt vet gedaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Squid schreef:
Code black zakt steeds verder af...


Explain?


In mijn ogen was de combinatie Bioweapon gewoon top en Code black zette met zijn eerste platen de Bioweapon lijn door. Zijn nieuwe platen zijn in mijn ogen veel commercieler/softer: kicks zijn zachter, hogere pitchkicks en leads die van progressive house zijn afgeleid. Nee sorry spreekt me gewoon niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 09:01 
 
Hardtraxxer

Squid schreef:
Code black zakt steeds verder af...


Mee eens,Fear kon ik nog wel waarderen maar dit vind ik dus echt niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer wordt Code Black Code Pink?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mmm... Ik hou wel van trance invloeden op zich, maar dit is toch wel een beetje slapjes allemaal.
Het lijkt wel of kicks tegenwoordig niet meer uitmaken, worden als laatste nog ff snel toegevoegd.

Wel leuk mainstream plaatje, maar ik hoop wel dat Code Black een beetje als FEAR of red planet blijft producen, of 't liefst ook nog tandje harder.

Maar zoals de intro gaat ben ik nu wel eens spuugzat, lijkt net op een Zatox intro van de laatste tijd, beetje inspiratieloos met die dub-invloeden, klinkt allemaal 't zelfde voor mij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 13:01 
 
Hardtraxxer

Code Black is gewoon een diverse artiest, aan de ene kant heb je Visions, Get Ya Handz Up, Activated, Your Moment en dit. Aan de andere kant F.E.A.R. en Red Planet :) Al mag hij nu wel wat meer hardere platen maken :) Dit is natuurlijk best wel een goed plaatje, maar het blijft niet hangen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ScavengerDJ schreef:
Code Black is gewoon een diverse artiest, aan de ene kant heb je Visions, Get Ya Handz Up, Activated, Your Moment en dit. Aan de andere kant F.E.A.R. en Red Planet :) Al mag hij nu wel wat meer hardere platen maken :) Dit is natuurlijk best wel een goed plaatje, maar het blijft niet hangen vind ik.

Poehhh wat is Red Planet toch hard hé? >.<

Hij is helemaal niet divers, hij produceert vrijwel alleen maar kaas. Sinds Bioweapon zakt het niveau van beiden drastisch. Zijn setjes zijn ook alleen maar hitjes, zelfs als hij af moet sluiten.

Vreselijk dat hij dan ook nog als een 'rauwere' artiest wordt gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:24 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
ScavengerDJ schreef:
Code Black is gewoon een diverse artiest, aan de ene kant heb je Visions, Get Ya Handz Up, Activated, Your Moment en dit. Aan de andere kant F.E.A.R. en Red Planet :) Al mag hij nu wel wat meer hardere platen maken :) Dit is natuurlijk best wel een goed plaatje, maar het blijft niet hangen vind ik.

Poehhh wat is Red Planet toch hard hé? >.<

Hij is helemaal niet divers, hij produceert vrijwel alleen maar kaas. Sinds Bioweapon zakt het niveau van beiden drastisch. Zijn setjes zijn ook alleen maar hitjes, zelfs als hij af moet sluiten.

Vreselijk dat hij dan ook nog als een 'rauwere' artiest wordt gezien.

Ik zie hem helemaal niet als een rauwere artiest. Toegegeven dat hij met fear net iets harder zit dan meeste mainstream tracks maar raw vind ik hem zeker niet. Raw is Jack Of Sound/Chris One(maar wtf is I Miss You?) enzo. En persoonlijk vind ik Code Black er beter uitgekomen dan toen het nog Bioweapon was, Audiofreq daarentegen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer fijne luisterplaat! :) Het is dat het weer vandaag weer regelrecht kut is, maar anders lag in nu buiten in de zon te grillen met een goed glas Hertog en deze track op de achtergrond. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zei ook niet dat jij dat vindt ;) Zie wel eens reacties op Youtube/ Facebook e.d.

Oeehhhh over Bioweapon kan ik het helemaal niet met je eens zijn helaas.
Memento/ Gold/ Insomnia Remix :loving: Dead of the Night/ Fearful Symmetry :love: Bass Power/ Heretic/ Realm 2011 ook heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:54 
 
Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Artiest: Code Black & Nitrouz

Track(s): Can't Hold Me Back


full HD rip:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Full HD Rip :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 19:09 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Ik zei ook niet dat jij dat vindt ;) Zie wel eens reacties op Youtube/ Facebook e.d.

Oeehhhh over Bioweapon kan ik het helemaal niet met je eens zijn helaas.
Memento/ Gold/ Insomnia Remix :loving: Dead of the Night/ Fearful Symmetry :love: Bass Power/ Heretic/ Realm 2011 ook heerlijk.

Ik kan het eigenlijk enkel over Gold en Dead of the Night met je eens zijn :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 19:25 
 
Hardtraxxer

deze track is bruut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Code black zakt steeds verder af...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 20:26 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Zeer fijne luisterplaat! :) Het is dat het weer vandaag weer regelrecht kut is, maar anders lag in nu buiten in de zon te grillen met een goed glas Hertog en deze track op de achtergrond. :P
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks