K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Artiest: Code Black & Nitrouz

Track(s): Can't Hold Me Back

Sample/video:
View on YouTube

De eerste paar noten doen me denken aan de Black & White remix, maar wederom een erg sterke plaat van Code Black (en Nitrouz). Code Black heeft mij iig nog geen een keer teleurgesteld. Echt een dikke kick, heerlijke melodie met een zomerse dromerige synth. Me gusta!
Last edited by Kwisniks on 01 May 2012 23:23, edited 4 times in total.
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Code black zakt steeds verder af...
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Deze vind ik dan wel goed vergeleken met Get ya handz up, vond die vocals maar vervelend
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
:yawn: :yawn:
A
Leuke plaat :)
J
Almighty wrote:Leuke plaat :)
Dit. :)
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
niks verkeerds :) wel lekker ^^
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Meh, vind er weinig aan. :(
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
nee saaie plaat, totaal geen energie en kracht in de plaat.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Squid wrote:Code black zakt steeds verder af...
Explain?

Deze track samen met Nitrouz is toch wel echt heel vet!
Heerlijke sfeer en geeft veel feeling mee -.-
Vind dit echt vet gedaan! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Analoxx wrote:
Explain?
In mijn ogen was de combinatie Bioweapon gewoon top en Code black zette met zijn eerste platen de Bioweapon lijn door. Zijn nieuwe platen zijn in mijn ogen veel commercieler/softer: kicks zijn zachter, hogere pitchkicks en leads die van progressive house zijn afgeleid. Nee sorry spreekt me gewoon niet aan.
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Mee eens,Fear kon ik nog wel waarderen maar dit vind ik dus echt niks.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wanneer wordt Code Black Code Pink?
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Mmm... Ik hou wel van trance invloeden op zich, maar dit is toch wel een beetje slapjes allemaal.
Het lijkt wel of kicks tegenwoordig niet meer uitmaken, worden als laatste nog ff snel toegevoegd.

Wel leuk mainstream plaatje, maar ik hoop wel dat Code Black een beetje als FEAR of red planet blijft producen, of 't liefst ook nog tandje harder.

Maar zoals de intro gaat ben ik nu wel eens spuugzat, lijkt net op een Zatox intro van de laatste tijd, beetje inspiratieloos met die dub-invloeden, klinkt allemaal 't zelfde voor mij :/
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Code Black is gewoon een diverse artiest, aan de ene kant heb je Visions, Get Ya Handz Up, Activated, Your Moment en dit. Aan de andere kant F.E.A.R. en Red Planet :) Al mag hij nu wel wat meer hardere platen maken :) Dit is natuurlijk best wel een goed plaatje, maar het blijft niet hangen vind ik.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
ScavengerDJ wrote:Code Black is gewoon een diverse artiest, aan de ene kant heb je Visions, Get Ya Handz Up, Activated, Your Moment en dit. Aan de andere kant F.E.A.R. en Red Planet :) Al mag hij nu wel wat meer hardere platen maken :) Dit is natuurlijk best wel een goed plaatje, maar het blijft niet hangen vind ik.
Poehhh wat is Red Planet toch hard hé? >.<

Hij is helemaal niet divers, hij produceert vrijwel alleen maar kaas. Sinds Bioweapon zakt het niveau van beiden drastisch. Zijn setjes zijn ook alleen maar hitjes, zelfs als hij af moet sluiten.

Vreselijk dat hij dan ook nog als een 'rauwere' artiest wordt gezien.
S
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Daveytl wrote:
ScavengerDJ wrote:Code Black is gewoon een diverse artiest, aan de ene kant heb je Visions, Get Ya Handz Up, Activated, Your Moment en dit. Aan de andere kant F.E.A.R. en Red Planet :) Al mag hij nu wel wat meer hardere platen maken :) Dit is natuurlijk best wel een goed plaatje, maar het blijft niet hangen vind ik.
Poehhh wat is Red Planet toch hard hé? >.<

Hij is helemaal niet divers, hij produceert vrijwel alleen maar kaas. Sinds Bioweapon zakt het niveau van beiden drastisch. Zijn setjes zijn ook alleen maar hitjes, zelfs als hij af moet sluiten.

Vreselijk dat hij dan ook nog als een 'rauwere' artiest wordt gezien.
Ik zie hem helemaal niet als een rauwere artiest. Toegegeven dat hij met fear net iets harder zit dan meeste mainstream tracks maar raw vind ik hem zeker niet. Raw is Jack Of Sound/Chris One(maar wtf is I Miss You?) enzo. En persoonlijk vind ik Code Black er beter uitgekomen dan toen het nog Bioweapon was, Audiofreq daarentegen :sick:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Zeer fijne luisterplaat! :) Het is dat het weer vandaag weer regelrecht kut is, maar anders lag in nu buiten in de zon te grillen met een goed glas Hertog en deze track op de achtergrond. :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik zei ook niet dat jij dat vindt ;) Zie wel eens reacties op Youtube/ Facebook e.d.

Oeehhhh over Bioweapon kan ik het helemaal niet met je eens zijn helaas.
Memento/ Gold/ Insomnia Remix :loving: Dead of the Night/ Fearful Symmetry :love: Bass Power/ Heretic/ Realm 2011 ook heerlijk.
M
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Kwisniks wrote:Artiest: Code Black & Nitrouz

Track(s): Can't Hold Me Back
full HD rip:

View on YouTube
Last edited by MLSounds on 31 Mar 2012 14:56, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Full HD Rip :lol: :lol:
S
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Daveytl wrote:Ik zei ook niet dat jij dat vindt ;) Zie wel eens reacties op Youtube/ Facebook e.d.

Oeehhhh over Bioweapon kan ik het helemaal niet met je eens zijn helaas.
Memento/ Gold/ Insomnia Remix :loving: Dead of the Night/ Fearful Symmetry :love: Bass Power/ Heretic/ Realm 2011 ook heerlijk.
Ik kan het eigenlijk enkel over Gold en Dead of the Night met je eens zijn :p
M
Hardtraxxer
67 posts member since 2012
last seen Jun 2012
deze track is bruut!
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 4 days ago
M
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Jun 2012
BuzzLightyear wrote:Zeer fijne luisterplaat! :) Het is dat het weer vandaag weer regelrecht kut is, maar anders lag in nu buiten in de zon te grillen met een goed glas Hertog en deze track op de achtergrond. :P