Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Chain Reaction

Track(s): Follow (Official Megabase Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wouuuww die kick, die melodie en vooral die screetches wat een vette plaat :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Wouuuww die kick, die melodie en vooral die screetches wat een vette plaat :loving: :worship:


Ik neem aan dat je deze live hebt gehoord want ik kan hier echt niks uit opmaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nike schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Wouuuww die kick, die melodie en vooral die screetches wat een vette plaat :loving: :worship:


Ik neem aan dat je deze live hebt gehoord want ik kan hier echt niks uit opmaken


Was idd meer sarcastisch, je hebt geen ene moer aan dit filmpje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan hier niks uit opmaken, HQ plx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wachten op HQ ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef mij het anthem van Geck-o van vorig jaar maar. :worship: Op het sfeertje na doet dit me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:29 
 

leuk melodietje :) maar die kick hoort er niet echt bij... wel lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Geef mij het anthem van Geck-o van vorig jaar maar. :worship: Op het sfeertje na doet dit me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk de laatste track met deze kicks :$
Melodie is wel aardig. Geck-o's zijne echter :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke track, intro is niet verkeerd even als de kicks
melodie is best zweverig maar niet vol genoeg en kicks passen er niet echt bij -.-
geef ook mij maar het anthem van Geck-o :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track :loving: 2e climax kippenvel voordat ie erin knalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:13 
 

JVDM schreef:
Hopelijk de laatste track met deze kicks :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verliefd op deze track. Die opbouw :worship: dit hoor je helaas weinig in een hardstyle track. Wel moet ik zeggen dat ik die van 2012 nog beter vond :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede melo, maar voor de rest vind het idd maar magertjes voor Chain Reaction :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks passen alleen bij The Record Breaking... nou moet chain reaction niet naast zijn schoenen gaan lopen.

Kick klinkt ook beetje op de achtergrond als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt wel leuk, alleen nog steeds niet van het niveau van z'n Lellebel EP
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beetje Armin van Buuren met een Record Breaking kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet, ik vind alleen de break net iets te langdradig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van die kick. Had hij niet weer moeten gebruiken. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Jammer van die kick. Had hij niet weer moeten gebruiken. :(


denk niet dat hij snel van deze kick af zou stappen! is wel tekenend voor z'n comeback (als je het zo mag noemen)

door die kick heeft hij ineenkeer een totaal eigen smoel gekregen ipv in de schaduw van Crypsis en RR te zitten.

vind het een lekkere track !! maar vind de kicks ook beter passen bij een nummer als Like a Boss en hoop dat hij ook meer zulke tracks gaat maken, en dan vooral zoals die mid intro, want die is echt ronduit briljant :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is niet dezelfde als records breaking.

vermeld hij zelf op fb tenminstte
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
is niet dezelfde als records breaking.

vermeld hij zelf op fb tenminstte


is het zelfde idee toch? beetje aan getweakt net als bij like a boss.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks