http://www43.zippyshare.com/v/47803567/file.html
Chain Reaction - Follow (Official Megabase Anthem 2013) wav.
Chain Reaction - Follow (Official Megabase Anthem 2013) wav.
Dit.bRt_ wrote:Vind de kick hier niet bijpassen. Verder komt de track in het algemeen ook saai over.
Laten liggen!
idd, volledig mee eens.. ksnap niet dat mensen zo kunnen zeuren over zijn kicks...Broken Balance wrote:Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.
Wordt ook over 'gezeurd' hoor.Ofcourse wrote:idd, volledig mee eens.. ksnap niet dat mensen zo kunnen zeuren over zijn kicks...Broken Balance wrote:Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.
Kijk zatox, frequencerz noem ze maar op... die gebruiken al jaren "bijna" zelfde kicks
_theon_ wrote:Wordt ook over 'gezeurd' hoor.Ofcourse wrote:idd, volledig mee eens.. ksnap niet dat mensen zo kunnen zeuren over zijn kicks...Broken Balance wrote:Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.
Kijk zatox, frequencerz noem ze maar op... die gebruiken al jaren "bijna" zelfde kicks
Komt omdat The Record Breaking zo'n opvallende kick heeft die het hele nummer maakt tot wat het is, als je de kick dan een ander nummer hoort krijg je een 'The Record Breaking'-gevoel erbij. Ik stoor me ook niet aan het gebruik van een paar keer dezelfde kicks maar kan het me goed voorstellen.Ofcourse wrote: alleen wel een stuk minder, bij elk nr van chain reaction hoor je dezelfde reacties....
inderdaad, vind het echt een goed nrtje.. en indd, break en melo zijn heerlijkb-ram wrote:Over de kickophef: snap ik, maar ook ik stoor me er gelukkig nog niet bijzonder aan.
Over de tracks: Break + melodie is echt heeeel lekker! Hier vind de kick dan zelfs nog prima bijpassen
bRt_ wrote:Vind de kick hier niet bijpassen. Verder komt de track in het algemeen ook saai over.
Laten liggen!
Deze kicks ook totaal niet zat. TRB, Like a Boss, Bassleader anthem en deze zijn allemaal geweldig en nog lang niet zat. Vet dat ue free is.Broken Balance wrote:Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.