Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 55 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
S
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Dec 2018
http://www43.zippyshare.com/v/47803567/file.html
Chain Reaction - Follow (Official Megabase Anthem 2013) wav.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Vind de kick hier niet bijpassen. Verder komt de track in het algemeen ook saai over.
Laten liggen! :D
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Echt een zeer matige track vind ik dit zeg en die kick past hier indd echt niet bij, zonde. -.-
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
bRt_ wrote:Vind de kick hier niet bijpassen. Verder komt de track in het algemeen ook saai over.
Dit.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 7 days ago
De kick past nergens bij
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.
O
Hardtraxxer
662 posts member since 2009
last seen Aug 2025
Broken Balance wrote:Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.
idd, volledig mee eens.. ksnap niet dat mensen zo kunnen zeuren over zijn kicks...
Kijk zatox, frequencerz noem ze maar op... die gebruiken al jaren "bijna" zelfde kicks
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Ofcourse wrote:
idd, volledig mee eens.. ksnap niet dat mensen zo kunnen zeuren over zijn kicks...
Kijk zatox, frequencerz noem ze maar op... die gebruiken al jaren "bijna" zelfde kicks
Wordt ook over 'gezeurd' hoor.
O
Hardtraxxer
last seen Aug 2025
_theon_ wrote:
Ofcourse wrote:
Wordt ook over 'gezeurd' hoor.

alleen wel een stuk minder, bij elk nr van chain reaction hoor je dezelfde reacties....
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Ofcourse wrote: alleen wel een stuk minder, bij elk nr van chain reaction hoor je dezelfde reacties....
Komt omdat The Record Breaking zo'n opvallende kick heeft die het hele nummer maakt tot wat het is, als je de kick dan een ander nummer hoort krijg je een 'The Record Breaking'-gevoel erbij. Ik stoor me ook niet aan het gebruik van een paar keer dezelfde kicks maar kan het me goed voorstellen.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Over de kickophef: snap ik, maar ook ik stoor me er gelukkig nog niet bijzonder aan.

Over de tracks: Break + melodie is echt heeeel lekker! Hier vind de kick dan zelfs nog prima bijpassen :thumbup:
O
Hardtraxxer
last seen Aug 2025
b-ram wrote:Over de kickophef: snap ik, maar ook ik stoor me er gelukkig nog niet bijzonder aan.

Over de tracks: Break + melodie is echt heeeel lekker! Hier vind de kick dan zelfs nog prima bijpassen :thumbup:
inderdaad, vind het echt een goed nrtje.. en indd, break en melo zijn heerlijk
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Heerlijk nummertje :D

Dit is een goed voorbeeld waar echt goed trance invloeden gebruikt worden, vind ik een goede zaak :thumbup: Tenminste niet van die gekke house/trouse invloeden waarvan de meeste (volgens mij ook hier op hardtraxx) denken dat het 'echte trance' is..
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
gemiste kans.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Mee, thanks :D
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
bRt_ wrote:Vind de kick hier niet bijpassen. Verder komt de track in het algemeen ook saai over.
E
4 posts member since 2013
last seen Dec 2020
Niet helemaal mijn ding, maar ook niet slecht. Kick dreunt gewoon lekker door, dus ik snap het gezeur over de kick niet...
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Leuk om af en toe eens op te zetten :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Deze kicks ook totaal niet zat. TRB, Like a Boss, Bassleader anthem en deze zijn allemaal geweldig en nog lang niet zat. Vet dat ue free is.
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Ik zat de hele tijd mijn hoofd te breken waar die mid nou zoveel op lijkt, wou het hier al vragen, maar het lijkt net Project One - Numbers :P De break is heerlijk, de melodie ook, maar ik vind de kicks inderdaad een beetje misplaatst. Verder aardige plaat als free release :)

Edit: Oei.. 89,9 MB :huh:
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Jup, ik heb de kick na deze plaat wel gehoord. Had liever andere kicks gewilt blij de climax ook overigens. Meepitchende kicks zouden hier leuk bij zijn, als ze maar niet overal heen gingen. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Wat een saaie track zeg! Deze melodie smeekt gewoon om pitchende kicks, pas ze dan ook toe! Ook mag de synth wel iets dikker, vind 't als geheel ook 'n beetje leeg.