Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 17:58 
 
Hardtraxxer

[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/47803567/file.html[/zippy]
Chain Reaction - Follow (Official Megabase Anthem 2013) wav.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de kick hier niet bijpassen. Verder komt de track in het algemeen ook saai over.
Laten liggen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een zeer matige track vind ik dit zeg en die kick past hier indd echt niet bij, zonde. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 21:05 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Vind de kick hier niet bijpassen. Verder komt de track in het algemeen ook saai over.
Laten liggen! :D

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

De kick past nergens bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:54 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.


idd, volledig mee eens.. ksnap niet dat mensen zo kunnen zeuren over zijn kicks...
Kijk zatox, frequencerz noem ze maar op... die gebruiken al jaren "bijna" zelfde kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
Broken Balance schreef:
Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.


idd, volledig mee eens.. ksnap niet dat mensen zo kunnen zeuren over zijn kicks...
Kijk zatox, frequencerz noem ze maar op... die gebruiken al jaren "bijna" zelfde kicks

Wordt ook over 'gezeurd' hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:02 
 
Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Ofcourse schreef:
Broken Balance schreef:
Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.


idd, volledig mee eens.. ksnap niet dat mensen zo kunnen zeuren over zijn kicks...
Kijk zatox, frequencerz noem ze maar op... die gebruiken al jaren "bijna" zelfde kicks

Wordt ook over 'gezeurd' hoor.



alleen wel een stuk minder, bij elk nr van chain reaction hoor je dezelfde reacties....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ofcourse schreef:
alleen wel een stuk minder, bij elk nr van chain reaction hoor je dezelfde reacties....

Komt omdat The Record Breaking zo'n opvallende kick heeft die het hele nummer maakt tot wat het is, als je de kick dan een ander nummer hoort krijg je een 'The Record Breaking'-gevoel erbij. Ik stoor me ook niet aan het gebruik van een paar keer dezelfde kicks maar kan het me goed voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de kickophef: snap ik, maar ook ik stoor me er gelukkig nog niet bijzonder aan.

Over de tracks: Break + melodie is echt heeeel lekker! Hier vind de kick dan zelfs nog prima bijpassen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 13:39 
 
Hardtraxxer

b-ram schreef:
Over de kickophef: snap ik, maar ook ik stoor me er gelukkig nog niet bijzonder aan.

Over de tracks: Break + melodie is echt heeeel lekker! Hier vind de kick dan zelfs nog prima bijpassen :thumbup:


inderdaad, vind het echt een goed nrtje.. en indd, break en melo zijn heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk nummertje :D

Dit is een goed voorbeeld waar echt goed trance invloeden gebruikt worden, vind ik een goede zaak :thumbup: Tenminste niet van die gekke house/trouse invloeden waarvan de meeste (volgens mij ook hier op hardtraxx) denken dat het 'echte trance' is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee, thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 07:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Vind de kick hier niet bijpassen. Verder komt de track in het algemeen ook saai over.
Laten liggen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:46 
 
Hardtraxx Newbie

Niet helemaal mijn ding, maar ook niet slecht. Kick dreunt gewoon lekker door, dus ik snap het gezeur over de kick niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk om af en toe eens op te zetten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Stoor me niet aan de kick, lekkere plaat, goeie melodie.

Deze kicks ook totaal niet zat. TRB, Like a Boss, Bassleader anthem en deze zijn allemaal geweldig en nog lang niet zat. Vet dat ue free is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zat de hele tijd mijn hoofd te breken waar die mid nou zoveel op lijkt, wou het hier al vragen, maar het lijkt net Project One - Numbers :P De break is heerlijk, de melodie ook, maar ik vind de kicks inderdaad een beetje misplaatst. Verder aardige plaat als free release :)

Edit: Oei.. 89,9 MB :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 00:27 
 
Hardtraxxer

Jup, ik heb de kick na deze plaat wel gehoord. Had liever andere kicks gewilt blij de climax ook overigens. Meepitchende kicks zouden hier leuk bij zijn, als ze maar niet overal heen gingen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een saaie track zeg! Deze melodie smeekt gewoon om pitchende kicks, pas ze dan ook toe! Ook mag de synth wel iets dikker, vind 't als geheel ook 'n beetje leeg.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks