Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
is niet dezelfde als records breaking.

vermeld hij zelf op fb tenminstte

Het is inderdaad een totáál andere kick. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite

Het is dezelfde kick als like a boss, niet als the record breaking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

erg vette track, al had de kick iets minder op de voorgrond mogen staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen ruk aan. had hier een te hoge verwachting van na de record breaking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 00:38 
 

Ik blijf die kicks gewoon heerlijk vinden maar zoals al eerder gezegd passen ze niet geweldig bij de rest van het nummer. Toch weer een toffe plaat, Chain Reaction is goed bezig hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit niks. De melodie pakt me ook totaal niet. En ja de kicks, die vond ik al niet zo vet bij zijn vorige platen maar daar pasten ze wel bij. Hier dus totaal niet. Ik blijf lekker het anthem van vorig jaar luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
erg vette track, al had de kick iets minder op de voorgrond mogen staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:49 
 
Hardtraxxer

Weer die kicks..
Deze track mist echt de drive van record breaking voor die kicks :/.
Waar is het niveau van out with a bang en lellebel :(?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol sommige producers gebruiken bijna altijd dezelfde kicks, Chain Reaction heeft 3x ongeveer dezelfde kicks en het is direct al weer verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Die kicks passen alleen bij The Record Breaking... nou moet chain reaction niet naast zijn schoenen gaan lopen.

Kick klinkt ook beetje op de achtergrond als je het mij vraagt.


De kicks klinken inderdaad wat "afwezig".
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 08:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk plaatje. Kicks vind ik toch wel passen bij het nummer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gadverdamme wat een lelijke kicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:20 
 

Live was ie toch vetter.....

maargoed: digitalisering, je doet er niks aan.


De hele track is heel lekker :P
wat mij betreft mag hij wel ermee door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 15:55 
 
Donateur

Vind het vet nummer en die kick is ook echt vet! In de Record breaking komt hij vet uit de voeten. Sfeer met een feel van early hardstyle gemixed met nu.

Ben alleen bang als hij net als vele artiesten varianten op deze kick gaat gebruiken in veel tracks het wat eentonig kan worden.

Experimenteren met de kick met meer screetches, sounds etc is goed. Leuk nummer vette sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best goed te pruimen, frisse sounds. Opbouw naar de climax zit veel gevoel in.

Kick mag wel net wat meer naar voren komen, climax mist kracht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 21:24 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een heerlijke trance break/melodie. Die Chain Reaction "kicks" passen er helaas totaal niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:12 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt lekker Chain Reaction is heerlijk bezig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zieke plaat, goeie melodie en kick.
wel lijkt de kick erg hetzelfde als die van ''the recordbreaking''
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De kicks worden wederom gebruikt, en ik vind het zeker mooi dat zulke kicks gebruikt worden, maar het moet wel passen in de sfeer van het nummer. Zulke kicks passen het beste in nummers waar de focus dan ook echt op die kicks ligt (zoals in TRB), en niet in een nummer waar er gewoon een melodie etc. overheen gegooid wordt, wat hier echter wel het geval is... Het nummer verder is niet slecht, maar niet iets waar je me voor kunt wakker maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
De kicks worden wederom gebruikt, en ik vind het zeker mooi dat zulke kicks gebruikt worden, maar het moet wel passen in de sfeer van het nummer. Zulke kicks passen het beste in nummers waar de focus dan ook echt op die kicks ligt (zoals in TRB), en niet in een nummer waar er gewoon een melodie etc. overheen gegooid wordt, wat hier echter wel het geval is... Het nummer verder is niet slecht, maar niet iets waar je me voor kunt wakker maken.


Had het niet beter kunnen verwoorden. Echt prima kicks, maar hier had het niet gehoeven. Heb deze nieuwe CR kicks trouwens nog nooit live gehoord, ben benieuwd of ze dan ook zo dik klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem wel gaaf, melo pakt me en er zit een heerlijke sfeer in. Kicks passen er niet echt bij, maar ach :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet toch even mijn mening bijstellen, gister live gehoord tijdens Daydream en moet toch zeggen dat hij erg vet uit de verf kwam :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks