Last edited by RobertV on 03 Jul 2011 13:35, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
M
Klinkt wel lekker dit, benieuwt naar de kicks.
Dit klinkt zeker niet verkeerd zeg :O ik weet het zo nog niet of er een anti komt ik denk eerder in de 2de climax 
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Dat was idd een dikke track gisteren.
De live-act vond ik ook geweldig, alleen jammer dat de elektriciteit uitviel in het begin.
De live-act vond ik ook geweldig, alleen jammer dat de elektriciteit uitviel in het begin.
-
T
Wat een gay vocals 
Woooh wat een anti!
Vocalen zijn wel echt lame en mogen achter blijven!
Valt het jullie ook op dat hij er nog maar in zen 1tje staat, dus BW gaat toch uit elkaar? Kan ik dat hieruit concluderen, of was die ander ziek ofzo? Zou erg jammer zijn! 
Heerlijk
Eerst een dikke anti en daarna die heerlijke melodie 
-
T
Omdat hij er 1 keertje niet bij is geweest wil dat meteen zeggen dat ze uit elkaar gaan? Nee dusMaximum wrote:Valt het jullie ook op dat hij er nog maar in zen 1tje staat, dus BW gaat toch uit elkaar?
Op Twitter praat ie ook constant met I finished this, or that. Dus niet meer in wij vorm. En op twitpics van Wish was ie ook alleen. Beter dat hij doorgaat en niet die droogkloot. :pwesskeej wrote:Omdat hij er 1 keertje niet bij is geweest wil dat meteen zeggen dat ze uit elkaar gaan? Nee dusMaximum wrote:Valt het jullie ook op dat hij er nog maar in zen 1tje staat, dus BW gaat toch uit elkaar?
@ maximum en taxi:Jullie kunnen wel voor de story gaan werken ofzo.
Waarom staan ze gewoon met zijn 2en op de foto in de intro van dat filmpje... ga geen rodels de wereld in helpen aub, eritant als straks iedereen dingen roept en je niet meer weet wat echt waar is.
Waarom staan ze gewoon met zijn 2en op de foto in de intro van dat filmpje... ga geen rodels de wereld in helpen aub, eritant als straks iedereen dingen roept en je niet meer weet wat echt waar is.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
1. Dat is het bioweapon logo?derniels wrote:@ maximum en taxi:Jullie kunnen wel voor de story gaan werken ofzo.
2. Toen de set ging beginnen vroeg ik me ook al af waarom die 2de er ook niet bij was. Op dat gebied snap ik wel waarom die 2 ook zo reageren.
3. Jij hebt ook gelijk, er is nog niks officieels bevestigd dus ik snap wel waarom je zo reageert!
4. Wachten op een officiƫle bron dus
5. Heb echt genoten van deze set, stuk voor stuk dikke platen!
Hah, en wie had er nou gelijk?derniels wrote:@ maximum en taxi:Jullie kunnen wel voor de story gaan werken ofzo.
Echt he!Taxi wrote:Hah, en wie had er nou gelijk?derniels wrote:@ maximum en taxi:Jullie kunnen wel voor de story gaan werken ofzo.
Ik vind de vocals niet storend, verder leuk plaatje.Maximum wrote:Woooh wat een anti!Vocalen zijn wel echt lame en mogen achter blijven!/
-
VHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Die gast is kei dol, Respect
Verder lekker nummertje
Verder lekker nummertje