Toch vind ik deze best wel goed, die vocals storen mij niet echt, liever dit, dan die leipe zooi van Lose My Mind, jakkes 
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Wanneer gaat deze gereleased worden?
Verwacht nooit, hoop snel (Denk als Free Release)flevoboys wrote:Wanneer gaat deze gereleased worden?
vind het nog steeds echt heeeeeeel erg jammer dat deze 2 heren uit elkaar zijn
wat een pracht platen hadden ze, nog steeds kippenvel als ik deze luister.
Inderdaad, en dan vooral de remixes, Realm 2011, Heretic en natuurlijk Dead of the Night_theon_ wrote:vind het nog steeds echt heeeeeeel erg jammer dat deze 2 heren uit elkaar zijn![]()
Volgens mij is deze nog voor de split gemaakt, dus dat lijkt me raar.Showey wrote:Komt deze niet als Audiofreq?
Is toch ook gebeurd met Tear u Down & Visions?Khadber wrote:Volgens mij is deze nog voor de split gemaakt, dus dat lijkt me raar.Showey wrote:Komt deze niet als Audiofreq?
Dat waren ook Bioweapon platen?
Daar speelde het misschien meer. Die twee zijn recenter dan deze plaat.Daveytl wrote:Is toch ook gebeurd met Tear u Down & Visions?Khadber wrote:Volgens mij is deze nog voor de split gemaakt, dus dat lijkt me raar.Showey wrote:Komt deze niet als Audiofreq?
Dat waren ook Bioweapon platen?