Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
kunnen het beter "kutmelo power" noemen.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
saaaaaai
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Kende hem al tijdje ,
Maar klinkt lekker
Maar klinkt lekker
Vind het ook niet echt wat
EDIT: 15-04-11 na een paar keer luisteren is hij best wel goed
EDIT: 15-04-11 na een paar keer luisteren is hij best wel goed
Last edited by Festuca on 15 Apr 2011 10:22, edited 2 times in total.
Ik vind hem wel tof. Kan die sterke melodien wel waarderen.
-
THardtraxxer
- 616 posts member since 2008
- last seen Aug 2015
Deze vind ik gewoon echt niks
Spijker op z'n kop.DoubleDutch wrote:kunnen het beter "kutmelo power" noemen.
Wat bedoel je met een sterke melodie?Khadber wrote:Ik vind hem wel tof. Kan die sterke melodien wel waarderen.
Melodie klopt gewoon wat mij betreft. Ik heb een hele tijd keyboard gespeeld vroeger, en daardoor heb ik een gevoel voor loopjes gekregen enzo, als ik dit zo hoor past dat gewoon precies. Dat heb ik eigenlijk altijd met Bioweapon. Wildstylez is er ook zo een die altijd precies past. DBSTF bijvoorbeeld weer minder.
Mee eens.. In elk loopje zit een toonladder en deze klopt helemaal! Vind het best een sterke plaat.. niks mis meeKhadber wrote:Melodie klopt gewoon wat mij betreft. Ik heb een hele tijd keyboard gespeeld vroeger, en daardoor heb ik een gevoel voor loopjes gekregen enzo, als ik dit zo hoor past dat gewoon precies. Dat heb ik eigenlijk altijd met Bioweapon. Wildstylez is er ook zo een die altijd precies past. DBSTF bijvoorbeeld weer minder.
Heeft wel veel weg van Cosmic Destination, wel een leuk plaatje 
Volgens mij ben ik één van de weinige die dit echt heerlijk vind.
Kicks kunnen alleen beter.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Standaard bioweapon climax en sounds, vind m niet boeiend.
Ik vind die bioweapon melos altijd echt goed inelkaar zitten 
Echt een fijne track, ik vind de melodie echt heel mooi zoals bij veel Bioweapon nummers
! Kicks zijn wel in orde
.
Niks bijzonders. Intro is wel lekker en heeft veel drive. Maar die synth vind ik veels te zeurend en gitaarachtig en melo niet spannend. Gister een uur lang Bioweapon gehoord op Rebirth en ik vond het echt beginnen te vervelen.
Vond ik op Scantraxx ook al. Alleen maar eigen platen draaien plus wat Toneshifterz-nummers. Geen kut aan, 't was dat ze vroeg stonden dat ik het nog een beetje leuk vond...Gangsterdwerg wrote:Niks bijzonders. Intro is wel lekker en heeft veel drive. Maar die synth vind ik veels te zeurend en gitaarachtig en melo niet spannend. Gister een uur lang Bioweapon gehoord op Rebirth en ik vond het echt beginnen te vervelen.
Vind dat er iets teveel detune op de melo zit. Hij is wat zeurend. Verder vind ik die platen echt 13 in een dozijn. Ze lijken veel te veel op elkaar imo. De kwaliteit is nog hetzelfde als bij Cosmic Destination etc, had verwacht dat ze wel een oets andere sound hadden ontwikkeld inmiddels.
Lijkt een beetje UK Hardcore invloeden te hebben. Twee jaar full time naar geluisterd, dus ik kan dit wel waarderen. 
Vind 'em wel leuk, alleen ik voel geen climax?
Gooi er een paar belletjes door, gewoon voor de summerfeeling.
In de woonkamer klinkt hij leuk maar om hem nou lekker in het zonnetje op het strand te gaan draaien?
Gooi er een paar belletjes door, gewoon voor de summerfeeling.
In de woonkamer klinkt hij leuk maar om hem nou lekker in het zonnetje op het strand te gaan draaien?
Wat een plaat
Kippenvel bij die melodie.
in een kut heb ik meestal wel zinRoebén wrote:kunnen het beter "kutmelo power" noemen.
@Topic Vind de melo egenlijk wel chill, geeft wel iets speciaals
Wow, stoer man!Donkey controller wrote:in een kut heb ik meestal wel zinRoebén wrote:kunnen het beter "kutmelo power" noemen.![]()
-
BHardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
vind hem opzich wel meevallen,, op zich best een lekker melodietje en kicks gaan ook wel goed;)
vond cosmic destination wel beter.
vond cosmic destination wel beter.