Related topics
- View the latest post: Bioweapon - The Heretic
- View the latest post: Bioweapon - Heretic
- View the latest post: ST8MENT - The Rite of Voodoo | Dj contest by Voidax & Heretic (FINALIST)
- View the latest post: Locanda & Kuznetsow presents 'Der Ketzer - Heretic EP (HRR013)
- View the latest post: Reng Deng Deng: The Heretic Anthem (31-01-2015, A9 Studios,
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
volgens mij heb jij echt geen ene reet te doen op je werk zo te zien
Jawel, maar ben niet op me werkThe Anim0l wrote:volgens mij heb jij echt geen ene reet te doen op je werk zo te zien
Geweldig! Ook omdat hij me stiekem een heel klein beetje aan Samara doet denken 
-
A
Ik volg die melodie niet
-
M
Best lekker nummer, niet super maar wel te doen.
Daveytl wrote:XtD wrote:Erg lekkere plaat
weer een Bioweapon
"We're training hard, so we can party hardd"
"We're training hard, so we can party hardd"
En bioweapon flikt het weer om een lekkere melo te maken. Top trackje.
Als het aan mij ligt weet ik al wie de volgende XQ zou moeten krijgen
Klinkt super weer
Klinkt super weer
Ik vind hem weer lekker hoor, maar prefereer toch realm! 
Dr zijn echt een ton artiesten denk ik die voor hun in de rij staanmrazura wrote:Als het aan mij ligt weet ik al wie de volgende XQ zou moeten krijgen![]()
Klinkt super weer
Deepack, The Prophet, Noisecontrollers, The Pitcher. Mensen die oud legendarisch zijn en nu nog.
De profeet heeft al eens zijn Xqlusive gehad, maar klopt wel wat je zegtD-Nemacyst wrote:Dr zijn echt een ton artiesten denk ik die voor hun in de rij staanmrazura wrote:Als het aan mij ligt weet ik al wie de volgende XQ zou moeten krijgen![]()
Klinkt super weer
Deepack, The Prophet, Noisecontrollers, The Pitcher. Mensen die oud legendarisch zijn en nu nog.
Nando wrote:Daveytl wrote:XtD wrote:Erg lekkere plaat
Haha niet geweten. Ik dacht alleen Zany, Luna, Headhunterz, DBSTF, Technoboy, Showtek, Pavo en Dana.
Denk dus dat Tuneboy, Zatox, Noisecontrollers, Deepack, The Pitcher ook daaraan toegevoegd worden.
Missen nogsteeds wel 3 dikke artiesten : The Beholder, Max Enforcer en Balistic. maar wat wil je als ze bijna 100% B2S zijn.
Denk dus dat Tuneboy, Zatox, Noisecontrollers, Deepack, The Pitcher ook daaraan toegevoegd worden.
Missen nogsteeds wel 3 dikke artiesten : The Beholder, Max Enforcer en Balistic. maar wat wil je als ze bijna 100% B2S zijn.