Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:
Idd wel een beetje alles standaard onderhand.
Hopen dat er op Defqon van deze mannen (ze zullen er ongetwijfeld staan) wat verrassendere setjes af komen.
Wordt vooral tijd om Noisecontrollers en BM weer eens apart te zien in plaats van altijd samen

Vorige Defqon stonden ze samen en apart geloof ik?

Vrijdag: Bass Modulators & NCBM in de Blue
Zaterdag: Bass Modulators op de Red
Zondag: Noisecontrollers op de UV
Noisecontrollers kwam toen volgens mij op de red ook nog samen draaien..