Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind 'm niet zo boeiend. Gasten hebben veel betere platen gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:09 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Vind de intro en break best wel Noisecontrollers-achtig. De kick mist een stevige punch. Melodie pakt me niet helemaal meteen, maar kan dit stukken beter hebben dan die kazige tracks van ze. Leuke track om af en toe eens voorbij te horen komen :)



echt precies dit, gewoon noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwaaah vind t een radom plaatje, leuk maar denk niet dat ik hem veel zal opzetten komend jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

R3qium was een stuk leuker imo. Deze klinkt nog alsof hij niet af is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 11:54 
 
Hardtraxx Newbie

Prima plaatje hoor!
Alleen wat mis ik die HARDBASS-vocal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zultanite schreef:
Prima plaatje hoor!
Alleen wat mis ik die HARDBASS-vocal...



alstublieft
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks