Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Baauer

Track(s): Harlem Shake (Brennan Heart Remix)

Sample/video:




:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

Het idee is kut, maar het klinkt nog best vet eigenlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 17:30 
 
Hardtraxxer

zat er al op te wachten haha:p maar inderdaad, klinkt nog niet zo verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fabian. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat heeeee hoooooo nog een stuk erger. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:16 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Vind dat heeeee hoooooo nog een stuk erger. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Vind dat heeeee hoooooo nog een stuk erger. >.<


Idd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahum..... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

wizzieuploadzz schreef:

Heb hem even in de OP geplaatst.

Over de track zelf: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:29 
 

Wat een zielige poging om zieltjes te winnen, typisch iets voor Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk is dit, net als die Gangnam style edit, een plaat die eenmalig gedraaid wordt en dat we hem verder nooit hoeven te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit heeft ook weer niets te maken met het maken van de muziek waar je van houdt. Weer zieltjes winnen voor commerciƫle doeleinde, door gebruik te maken van een 'hype'. :sick: Schandalig dat deze man nog steeds word geaccepteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:39 
 
Hardtraxx Elite

Die Faalbian is weer zoals gewoonlijk heerlijk aan het falen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whahahaha, wat slecht.
Gangnamstyle grapje op Qlimax vond ik wel geinig, maar dit niet meer.
Wat een tracks ook, Explode remix(inspiratieloos en te makkelijk), fade into darkness, lose my mind (zucht) en dan harlem shake. :lol: Werd het ook uitgezonden op 3FM ofzo?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 19:55 
 
Hardtraxx Addict

Kippenvel zo mooi!!!111
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel me steeds minder thuishoren in dit genre. Ze verzieken echt heel de scene met zulke acties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

man man man wat een makkelijk scoren weer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ik voel me steeds minder thuishoren in dit genre. Ze verzieken echt heel de scene met zulke acties.


dit!! dat gevoel heb ik ook al een tijdje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:26 
 
Hardtraxxer

waar de neuk is die dikke zeug toch allemaal mee bezig? Dit gaat echt te ver en die eee ooo maakt het helemaal compleet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
waar de neuk is die dikke zeug toch allemaal mee bezig? Dit gaat echt te ver en die eee ooo maakt het helemaal compleet


Belgen he, een keer op de tomorrow land aftermovie gezien, denken ze dat het overal leuk is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
waar de neuk is die dikke zeug toch allemaal mee bezig?

Een beetje respect mag overigens wel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:44 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Skyscraper schreef:
waar de neuk is die dikke zeug toch allemaal mee bezig?

Een beetje respect mag overigens wel hoor.


nee ik heb geen respect meer voor deze man
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
nee ik heb geen respect meer voor deze man

Dat hoef je niet op die manier uit te drukken ..

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Hierbij je eerste waarschuwing :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:00 
 
Artiest

tomac schreef:
Ik voel me steeds minder thuishoren in dit genre. Ze verzieken echt heel de scene met zulke acties.


Niks meer aan toe te voegen. Een en al kaas ook in dat filmpje van 11 minuten :/
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks