Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaap.. Waar ben je toch mee bezig man, zijn uitstraling alleen al in die colbert van hem. :sick:

Sorry.. Maar om met de Harlem Shake te scoren gaat echt te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 00:54 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer als je het mij vraagt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 01:38 
 
Hardtraxx Elite

ThaMaster schreef:
Heerlijk nummer als je het mij vraagt!

Ja, maaaaaaaaar niemand vraagt het aan jou :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 10:42 
 
Hardtraxx Addict

Harlem Shake is al tenenkrommend slecht en hiermee heeft Fabian weer een nieuw dieptepunt bereikt, knap hoe je er zoveel in een korte tijd kan bereiken...... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
harderstylez936 schreef:
Dit, vind ik dan wel weer bagger

Ach, gelukkig vond je die Carnavalsplaat wel vet, dus dat scheelt ;) :')


Goede vergelijking :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Elexz schreef:
harderstylez936 schreef:
Dit, vind ik dan wel weer bagger

Ach, gelukkig vond je die Carnavalsplaat wel vet, dus dat scheelt ;) :')


Goede vergelijking :thumbsup:

Wow, domste opmerking van de dag nu al weer bereikt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je dat de domste opmerking van de dag vind zit je zelf niet echt op een hoog niveau wel? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz, klaar met op de man spelen aub. Niet de eerste keer vandaag dat ik het je zie doen. Houd het gewoon een beetje gezellig hier.

Hieronder weer ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 'm best leuk eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:lol:

Ik kan het wel waarderen, dat heeee hoooo is idd veel triester.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:52 
 
Hardtraxxer

Elexz schreef:
harderstylez936 schreef:
Dit, vind ik dan wel weer bagger

Ach, gelukkig vond je die Carnavalsplaat wel vet, dus dat scheelt ;) :')

klopt

hotymoty schreef:
ThaMaster schreef:
Heerlijk nummer als je het mij vraagt!

Ja, maaaaaaaaar niemand vraagt het aan jou :$

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hee,hoo,hee,hoo sjonge jonge zeg pfff.... Harlem Shake en brennan is ook geshaked :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend trieste reacties weer allemaal :')

Jullie snappen toch ook wel dat dit geen serieuze release is en gewoon een leuke edit/dj tool voor een feestje. Jullie gaan er echt allemaal weer veel te serieus op in. 'zieltjes winnen' kom op zeg. het is gewoon iets wat nu speelt, iets wat zo'n hele zaal herkent en hij heeft er even snel een edit van gemaakt. Vroeger werd dit ook al gedaan, maar nu is hardstyle in een keer een te serieuze stroming voor dit soort dingen?

sorry hoor, maar overdrijven jullie niet allemaal een beetje? Of zijn jullie diezelfde gasten die sacherijnig aan de kant gaan staan/op de grond gaan zitten als er even keer een een plaatje wordt gedraaid die je niet cool genoeg vind, ipv dat je er een feestje van maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 09:49 
 
Hardtraxx Newbie

Inderdaad koelkast!
Wat een stelletje emo's hier. Verschrikkelijk.

Tooltje zelf: zal live wel lachen zijn, maar echt cool uitgewerkt vind ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bobster, ik hoop echt voor je dat je een troll bent, 2e kansloze reactie van deze ochtend.

Koelkast, iedereen heeft zijn eigen mening dus respecteer dat gewoon. En dan nog is het wel te begrijpen toch? De tientallen tools, bootlegs en remixen vanuit andere stijlen rondom ieder feest weer geeft toch wel een beetje aan dat de artiesten creativiteit missen al dan niet makkelijk willen scoren? Wat bij beide scenarios alleen maar slecht is voor het genre?

Elexz, wanneer hou jij in godsnaam eens op met je in en in trieste reacties in werkelijk waar ELK topic dat ik kan vinden? Of laat ik het over een andere boeg gooien; Admins, wanneer verwijderen jullie dit stuk ongeluk eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Elexz, wanneer hou jij in godsnaam eens op met je in en in trieste reacties in werkelijk waar ELK topic dat ik kan vinden? Of laat ik het over een andere boeg gooien; Admins, wanneer verwijderen jullie dit stuk ongeluk eens?

Als je wat te zeiken hebt kan dat sowieso via PM, aldus de admins. Ik vind het wel grappig dat je het woord 'elk' zo benadrukt, en je dus blijkbaar alleen dat soort reacties van mij uit de topics haalt om vervolgens te concluderen dat het in elk topic zo gaat. Triest weer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
XtD schreef:
Elexz, wanneer hou jij in godsnaam eens op met je in en in trieste reacties in werkelijk waar ELK topic dat ik kan vinden? Of laat ik het over een andere boeg gooien; Admins, wanneer verwijderen jullie dit stuk ongeluk eens?

Als je wat te zeiken hebt kan dat sowieso via PM, aldus de admins. Ik vind het wel grappig dat je het woord 'elk' zo benadrukt, en je dus blijkbaar alleen dat soort reacties van mij uit de topics haalt om vervolgens te concluderen dat het in elk topic zo gaat. Triest weer :')

Idd triest weer ja. Zwaar bewolkt en soms wat regen, heb veel liever dat de zon schijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Owwwwww snap, die grap heb ik nog maar 37 keer gehoord afgelopen paar maanden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Owwwwww snap, die grap heb ik nog maar 37 keer gehoord afgelopen paar maanden :')

ik nog nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Elexz schreef:
Owwwwww snap, die grap heb ik nog maar 37 keer gehoord afgelopen paar maanden :')

ik nog nooit

Dan moet je eens onder die steen vandaan komen en een stap buiten zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I have the internetz :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is dit kinderachtig zeg. Net zoals die hele video xd. Het moet allemaal echt niet gekker worden maar met zulke track dat BH daar opent komop zeg :s. Straks neemt niemand hardstyle nog serieus... En dat die harlem shake, wat slecht :thumbdown:. Ik zie de 15 jarige kids op de bus onderweg naar school al zitten met hun gsm's met de harlem shake hardstyle remix op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:44 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het een leuk bedacht concept voor het publiek, iedereen kent het, desalniettemin niet erg tof uitgewerkt en niet echt mijn ding.
Lowrenz schreef:
Ik zie de 15 jarige kids op de bus onderweg naar school al zitten met hun gsm's met de harlem shake hardstyle remix op :lol:

Gister liepen er wel aan paar bij mij op school door de gang met dit op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Wat is dit kinderachtig zeg. Net zoals die hele video xd. Het moet allemaal echt niet gekker worden maar met zulke track dat BH daar opent komop zeg :s. Straks neemt niemand hardstyle nog serieus... En dat die harlem shake, wat slecht :thumbdown:. Ik zie de 15 jarige kids op de bus onderweg naar school al zitten met hun gsm's met de harlem shake hardstyle remix op :lol:


Meer als dit kan ik er niet aan toevoegen... gewoon jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kunnen ze dit Hee Hoo niet verbieden op feesten :/
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks