Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:03 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Skyscraper schreef:
nee ik heb geen respect meer voor deze man

Dat hoef je niet op die manier uit te drukken ..

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Hierbij je eerste waarschuwing :thumbup:


oke sorry hoor, volgende keer als ik iemand haat zal ik het niet op zo'n manier verwoorden. ik blijf trouwens wel gewoon bij mijn standpunt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Faalbian


xd

Hij had zichzelf beter DJ Koos Inspiratieloos kunnen noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:23 
 
Hardtraxx Addict

Wéér een dieptepunt bereikt in de scene. WTF is dit? Lekker commercieel bezig ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Skyscraper schreef:
nee ik heb geen respect meer voor deze man

Dat hoef je niet op die manier uit te drukken ..

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Hierbij je eerste waarschuwing :thumbup:


Toe maar, regeltjes aangescherpt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Toe maar, regeltjes aangescherpt?

Prima toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

IK WORDT AL CHAGERIJNIG VAN DE HARLEM SHAKE , EN NU DIT :/ :/ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:41 
 
Hardtraxx Elite

Joykill schreef:
hotymoty schreef:
Faalbian


xd

Hij had zichzelf beter DJ Koos Inspiratieloos kunnen noemen.


Hahahahah, maar die Faalbian zei ook nog in een interview gister dat hij bezig is met een documentaire over zichzelf van de afgelopen 1,5 jaar.
Heeft ie niks beters te doen ofzo? Vind je het logisch dat je zulke meuk krijgt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:50 
 
Hardtraxxer

WHAHA al die hee's en hoo's what the fuck is dit voor kinderfeest

Wat een zieltjeswinner is die Brennan Heart toch ook, dit slaat helemaal nergens meer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart kan bij Dovje in de kliniek.

Dit heeft niks meer met liefde voor de muziek te maken, enkel het makkelijke zieltjeswinnen.

Maargoed, gelukkig wordt hardstyle niet meer met racisme en drugsgebruik geasocieerd en zijn we eindelijk een volwassen genre, en worden we ook door Nicky romero en z'n vriendjes geaccepteerd !!!!!!1!!111!!!!!11!!!

Ratten zijn het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:57 
 
Hardtraxx Addict

Fabian, alsjeblieft verlaat de scene vandaag nog! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Noooooooo. ubertriest dit. Brennan Heart kan beter met vervroegd pensioen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
tomac schreef:
Ik voel me steeds minder thuishoren in dit genre. Ze verzieken echt heel de scene met zulke acties.


dit!! dat gevoel heb ik ook al een tijdje...


Sluit me hier ook bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Episch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er al op aan het wachten...Ik gokte op BH, PP, Zatox of The Prophet, dus ik zat wel goed!
Maar wat walg ik hier van zeg, bah bah bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lol op al die reacties hier over onze brennan heart :thumbdown: Stel je niet aan en zet het stukje muziek gewoon af als je het niets vind.

OT: Vind het nummertje wel lachen, denk dat je dit ook niet al te serieus moet nemen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:50 
 
Hardtraxxer

Zit nog steeds te wachten op de dag dat een artiest van zo'n 'grapje' echt een dikke klapper maakt..
Helaas deze keer weer mislukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Als dit door een door hardtraxx zeer gerespecteerde artiest gemaakt was zouden de meesten het denk ik gewoon als een grap opvatten.

Artiesten die wel worden geaccepteerd zijn origineel en komen niet met dit soort troep aan zetten om goedkoop te scoren, dat is ook de hele reden waarom die artiesten wel geaccepteerd worden! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Als dit door een door hardtraxx zeer gerespecteerde artiest gemaakt was zouden de meesten het denk ik gewoon als een grap opvatten.


Wat een onzin, als B-Front hiermee aan zou komen zetten zou ik precies hetzelfde gereageerd hebben en ik denk dat vrijwel iedereen er zo over denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:56 
 
Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Cruelty schreef:
Als dit door een door hardtraxx zeer gerespecteerde artiest gemaakt was zouden de meesten het denk ik gewoon als een grap opvatten.


Wat een onzin, als B-Front hiermee aan zou komen zetten zou ik precies hetzelfde gereageerd hebben en ik denk dat vrijwel iedereen er zo over denkt.

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 20:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

1. Ik heb zojuist mijn toetsenbord ondergekotst
2. Ik ben erg blij dat ik op dat moment gewoon in de lotto arena stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Wat wordt er nou gezeurd, je snapt toch wel dat dit niet serieus is. Als het nou een serieus nummer was...

Net alsof je tijd steekt in het maken van een nummer en deze draait voor een aantal duizend man als je er niet achter staat. Ook al is dit niet serieus, dan is het als nog wel een poging om zieltjes te winnen door mee te liften op een rage. Begrijp me niet verkeerd. Als jij dit leuk of mooi vindt, prima. Dat is jou eigen smaak en mening, maar kom niet met dit soort onzinnige argumenten aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of het is gewoon een geintje. Boeiend :P
Ik zou het bovendien ook grappig vinden als ik er bij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:10 
 
Hardtraxxer

Dit, vind ik dan wel weer bagger
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

harderstylez936 schreef:
Dit, vind ik dan wel weer bagger

Ach, gelukkig vond je die Carnavalsplaat wel vet, dus dat scheelt ;) :')
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks