Vreselijk weer dit. Harlem Shake.
:')frankhardenberg schreef:
Automatisch boe roepen omdat het een Bootleg is van de Harlem Shake hoeft niet, als je er maar neutraal naar kan luisteren! & ik denk dat er heel veel subjectief luisteren (reacties hierboven)
Prima, ik doe nog nog een keer neutraal luisteren. De eerste 30 seconden is het standaard Harlem Shake gebeuren. Ongekend irritant, saai, sfeerloos etcetera. Verder is het gewoon een standaard kick met de vocal van Harlem Shake, en laat nou net alles van Harlem Shake vreselijk irritant zijn (naar mijn mening, voordat ik daarop wordt aangevallen). Kortom, al luister ik er objectief naar, dit blijft gewoon een verschrikkelijk stuk "muziek" om het maar zacht uit te drukken. Niveautje 'Licht Uit' van Coone.