Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Toneshifterz

Track(s): Baauer - Harlem Shake (Toneshifterz Bootleg)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

neeee echt niet serieus haal dit alsjeblieft van hardtraxx :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GVD wáárom post je dit??!!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet niet wie er in dit geval de triestere partij is; Toneshifterz of het publiek dat het daadwerkelijk goed vindt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 13:28 
 
Hardtraxxer

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 13:47 
 

janken? :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

K find dees ni s0w fett, die vn Breannan Hard veel leukerr
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:54 
 

Kersenleuk gezegd Rawbin :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:24 
 
Hardtraxxer

Krijg je ook zon sneeuwkanon vol in je bakkes haha.
Thuis is het niks, als ze toch zoiets draaien live zou ik wel losgaan waarschijnlijk, beetje gek doen.
Track op zichzelf is niet zo vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
sneeuwkanon vol in je bakkes

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fann brennan harttt 1s fil f3Trerrr !!1!1"""""!!!!

Jezus zeg, diep triest dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 02:59 
 
Donateur

Vindt dit best nog een goeie bootleg hoor, lekker geknipt en geplakt met de vocals, geeft wel energie, wel jammer dat er opeens lagere pitchkicks inkomen terwijl het best had doorgekund op zelfde toonhoogte!
Automatisch boe roepen omdat het een Bootleg is van de Harlem Shake hoeft niet, als je er maar neutraal naar kan luisteren! & ik denk dat er heel veel subjectief luisteren (reacties hierboven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk weer dit. Harlem Shake. :')
frankhardenberg schreef:
Automatisch boe roepen omdat het een Bootleg is van de Harlem Shake hoeft niet, als je er maar neutraal naar kan luisteren! & ik denk dat er heel veel subjectief luisteren (reacties hierboven)

Prima, ik doe nog nog een keer neutraal luisteren. De eerste 30 seconden is het standaard Harlem Shake gebeuren. Ongekend irritant, saai, sfeerloos etcetera. Verder is het gewoon een standaard kick met de vocal van Harlem Shake, en laat nou net alles van Harlem Shake vreselijk irritant zijn (naar mijn mening, voordat ik daarop wordt aangevallen). Kortom, al luister ik er objectief naar, dit blijft gewoon een verschrikkelijk stuk "muziek" om het maar zacht uit te drukken. Niveautje 'Licht Uit' van Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Hahahaha dat kanon :lol:
Als hiermee ooit een set wordt geopend op een festival waar ik bij ben ga ik naar huis, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
sneeuwkanon vol in je bakkes



xd

Is ook meteen het enige leuke aan dit filmpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ja hoor 'de scene is aan het groeien op internationaal gebied' maar we gaan wel allemaal goedkoop scoren met irritante Harlem Shake bootlegs.

Weet trouwens iemand hoe het met die Elie van Toneshifterz is? Al een tijd niks meer van vernomen behalve dat hij dat youtube filmpje geplaatst heeft dat hij ziek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind um wel grappig hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Slecht uitgemixt ook zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb niet zo veel met die Harlem Shake. Ik vond de eerste paar wel geinig, maar het word me nu te veel.
Ik snap dat ToneshifterzzzZZzzzzzz hier wat mee doet, past helemaal in hun straatje en bij hun fans! Mij niet gezien.
hahahah en dat sneeuw kanon, geweldig, dat ding staat ook vol op één plek, die mensen worden helemaal gek joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ja hoor 'de scene is aan het groeien op internationaal gebied' maar we gaan wel allemaal goedkoop scoren met irritante Harlem Shake bootlegs.


Niks nieuws dit hoor. Werd altijd al gedaan in zowel hardstyle als hardcore.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks