Khadber schreef:
iMark schreef:
kakabeeyo schreef:
Ik ga voor B-Freqz
hopen dat ie snel gereleased wordt

B2S anthems worden altijd op het label van de artiest gereleased. In dit geval Fusion dus. Ga er maar vanuit dat dit heel lang gaat duren, aangezien het voor bijvoorbeeld Mysterias al 5 maanden lang duurt.
Ik gok er op dat het Hard Bass anthem echt wel op tijd uitgegeven wordt. Dat hebben ze met eerdere anthems altijd wel op tijd gedaan, zeker met de Decibel anthems. Fusion zelf zorgt ook dat anthems van feesten altijd rond het feest uitgegeven worden.
Bovendien is het nog niet zo lang dat ze op het label zelf uitgegeven worden, eerder was het altijd op Seismic.
Ik heb ergens ooit gelezen. Ik weet het klinkt vaag maar geloof me, was in een vid van/over fusion en daar in stond dat ze Anthem release wel snel doen omdat ze daar aan het feest vast gebonden zit. Zoals idd was met de andere anthems. Maar door dat er dus vasten releases zijn zoals anthems gaan ze schuiven met losse platen waaronder Mysterias. En als ze dat doen komen de "feest onafhankelijke nummers" later uit.
Conclusie:
Wees maar niet bang. Deze track zal er snel aankomen.
