Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Lach me kapot als het anthem van iemand is die je totaal niet verwacht.


Wasted Pengz0rs ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor alleen B-Front erin. Alleen de synth zou gekoppeld kunnen worden aan Frequencerz. Ik weet verder niet wat ik er van vind. Het mist veel energie in de climax wat erg zonde is, want de synth is wel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ook nog niet helemaal overtuigd, klinkt aardig gelikt maar ontbreekt toch iets vind ik. I miss some epicness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks wat bass missen. Daardoor wordt het niet echt een krachtige plaat. De rest er omheen, de sfeer met die felle synth is echt gru-we-lijk _O_ B-Front nog steeds een van de weinige mainstream dj's waar ik nog hoop in heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:55 
 
Hardtraxxer

Zowiezo B-Front met iemand anders erbij, kicks lijken mij niet echt van hem namelijk, klinkt wel netjes overigens =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Lach me kapot als het anthem van iemand is die je totaal niet verwacht.

Net als bij het Qlimax anthem. Niemand zei 'ja man ik hoor Psyko Punkz hierin' :P
HardBass is Qlimax voorbij qua line-ups, al een tijdje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wat er in de trailer te horen is, is het duidelijk dat het een b- front plaat is maar aangezien b-front als b-freq'z op hardbass staat neem ik aan dat het anthem dan onder die naam word geproduceerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Uit betrouwbare bron dat dit G4H is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:11 
 

Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.

Durf er wel een 100'tje op in te leggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat,lekkere drive :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.

Durf er wel een 100'tje op in te leggen. :P

Oke geef je je rekeningnummer vast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 01:34 
 

Pommer schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.

Durf er wel een 100'tje op in te leggen. :P

Oke geef je je rekeningnummer vast?



Ben jij er zo zeker van dat het van Gunz For Hire is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga voor B-Freqz

hopen dat ie snel gereleased wordt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
Ik ga voor B-Freqz

hopen dat ie snel gereleased wordt :thumbsup:


B2S anthems worden altijd op het label van de artiest gereleased. In dit geval Fusion dus. Ga er maar vanuit dat dit heel lang gaat duren, aangezien het voor bijvoorbeeld Mysterias al 5 maanden lang duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
kakabeeyo schreef:
Ik ga voor B-Freqz

hopen dat ie snel gereleased wordt :thumbsup:


B2S anthems worden altijd op het label van de artiest gereleased. In dit geval Fusion dus. Ga er maar vanuit dat dit heel lang gaat duren, aangezien het voor bijvoorbeeld Mysterias al 5 maanden lang duurt.


Ik gok er op dat het Hard Bass anthem echt wel op tijd uitgegeven wordt. Dat hebben ze met eerdere anthems altijd wel op tijd gedaan, zeker met de Decibel anthems. Fusion zelf zorgt ook dat anthems van feesten altijd rond het feest uitgegeven worden.

Bovendien is het nog niet zo lang dat ze op het label zelf uitgegeven worden, eerder was het altijd op Seismic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 11:52 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheEagleNL heeft het bevestigd, het is dus echt B-Freqz! :woot: Ik zal de titel wel even aanpassen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.

Durf er wel een 100'tje op in te leggen. :P

G4H heeft ook een Facebook! Dus ik weet wel bijna zeker dat hun het zijn, want hun hebben al langer Facebook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht maar gewoon eventjes op een controleerbare bron :). Komt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het Ran-D & B-Front is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.

Durf er wel een 100'tje op in te leggen. :P

G4H heeft ook een Facebook! Dus ik weet wel bijna zeker dat hun het zijn, want hun hebben al langer Facebook!

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijke melodie in combinatie met deze synth, vanaf moment één verliefd hierop. Ik baal wel een klein beetje van de kicks, mogen van mij zeker hier wel een stukje harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel vet die anthem !

Had Qlimax ook maar zo'n soort anthem dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
iMark schreef:
kakabeeyo schreef:
Ik ga voor B-Freqz

hopen dat ie snel gereleased wordt :thumbsup:


B2S anthems worden altijd op het label van de artiest gereleased. In dit geval Fusion dus. Ga er maar vanuit dat dit heel lang gaat duren, aangezien het voor bijvoorbeeld Mysterias al 5 maanden lang duurt.


Ik gok er op dat het Hard Bass anthem echt wel op tijd uitgegeven wordt. Dat hebben ze met eerdere anthems altijd wel op tijd gedaan, zeker met de Decibel anthems. Fusion zelf zorgt ook dat anthems van feesten altijd rond het feest uitgegeven worden.

Bovendien is het nog niet zo lang dat ze op het label zelf uitgegeven worden, eerder was het altijd op Seismic.


Ik heb ergens ooit gelezen. Ik weet het klinkt vaag maar geloof me, was in een vid van/over fusion en daar in stond dat ze Anthem release wel snel doen omdat ze daar aan het feest vast gebonden zit. Zoals idd was met de andere anthems. Maar door dat er dus vasten releases zijn zoals anthems gaan ze schuiven met losse platen waaronder Mysterias. En als ze dat doen komen de "feest onafhankelijke nummers" later uit.
Conclusie:
Wees maar niet bang. Deze track zal er snel aankomen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 18:52 
 
Hardtraxx Newbie

foutje
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks