Wasted Pengz0rs ofzoHenk-Jan wrote:Lach me kapot als het anthem van iemand is die je totaal niet verwacht.
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Hoor alleen B-Front erin. Alleen de synth zou gekoppeld kunnen worden aan Frequencerz. Ik weet verder niet wat ik er van vind. Het mist veel energie in de climax wat erg zonde is, want de synth is wel erg vet.
Ben ook nog niet helemaal overtuigd, klinkt aardig gelikt maar ontbreekt toch iets vind ik. I miss some epicness.
Ik vind de kicks wat bass missen. Daardoor wordt het niet echt een krachtige plaat. De rest er omheen, de sfeer met die felle synth is echt gru-we-lijk _O_ B-Front nog steeds een van de weinige mainstream dj's waar ik nog hoop in heb.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Zowiezo B-Front met iemand anders erbij, kicks lijken mij niet echt van hem namelijk, klinkt wel netjes overigens =)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Net als bij het Qlimax anthem. Niemand zei 'ja man ik hoor Psyko Punkz hierin'Henk-Jan wrote:Lach me kapot als het anthem van iemand is die je totaal niet verwacht.
HardBass is Qlimax voorbij qua line-ups, al een tijdje.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Wat er in de trailer te horen is, is het duidelijk dat het een b- front plaat is maar aangezien b-front als b-freq'z op hardbass staat neem ik aan dat het anthem dan onder die naam word geproduceerd
-
J
Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.
Durf er wel een 100'tje op in te leggen.
Oke geef je je rekeningnummer vast?JEFSKIII wrote:Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.
-
J
Pommer wrote:Oke geef je je rekeningnummer vast?JEFSKIII wrote:Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.
Ben jij er zo zeker van dat het van Gunz For Hire is dan?
Ik ga voor B-Freqz
hopen dat ie snel gereleased wordt
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
B2S anthems worden altijd op het label van de artiest gereleased. In dit geval Fusion dus. Ga er maar vanuit dat dit heel lang gaat duren, aangezien het voor bijvoorbeeld Mysterias al 5 maanden lang duurt.kakabeeyo wrote:Ik ga voor B-Freqz
Ik gok er op dat het Hard Bass anthem echt wel op tijd uitgegeven wordt. Dat hebben ze met eerdere anthems altijd wel op tijd gedaan, zeker met de Decibel anthems. Fusion zelf zorgt ook dat anthems van feesten altijd rond het feest uitgegeven worden.iMark wrote:B2S anthems worden altijd op het label van de artiest gereleased. In dit geval Fusion dus. Ga er maar vanuit dat dit heel lang gaat duren, aangezien het voor bijvoorbeeld Mysterias al 5 maanden lang duurt.kakabeeyo wrote:Ik ga voor B-Freqz
Bovendien is het nog niet zo lang dat ze op het label zelf uitgegeven worden, eerder was het altijd op Seismic.
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
TheEagleNL heeft het bevestigd, het is dus echt B-Freqz!
Ik zal de titel wel even aanpassen! 
G4H heeft ook een Facebook! Dus ik weet wel bijna zeker dat hun het zijn, want hun hebben al langer Facebook!JEFSKIII wrote:Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.
Wacht maar gewoon eventjes op een controleerbare bron
. Komt goed!
Ik denk dat het Ran-D & B-Front is
Maximum wrote:G4H heeft ook een Facebook! Dus ik weet wel bijna zeker dat hun het zijn, want hun hebben al langer Facebook!JEFSKIII wrote:Ik hou het dus bij B-Freqz, gezien ze nu ook al een facebook enz hebben.
Wat een gruwelijke melodie in combinatie met deze synth, vanaf moment één verliefd hierop. Ik baal wel een klein beetje van de kicks, mogen van mij zeker hier wel een stukje harder.
Klinkt wel vet die anthem !
Had Qlimax ook maar zo'n soort anthem dit jaar.
Had Qlimax ook maar zo'n soort anthem dit jaar.
Ik heb ergens ooit gelezen. Ik weet het klinkt vaag maar geloof me, was in een vid van/over fusion en daar in stond dat ze Anthem release wel snel doen omdat ze daar aan het feest vast gebonden zit. Zoals idd was met de andere anthems. Maar door dat er dus vasten releases zijn zoals anthems gaan ze schuiven met losse platen waaronder Mysterias. En als ze dat doen komen de "feest onafhankelijke nummers" later uit.Khadber wrote:Ik gok er op dat het Hard Bass anthem echt wel op tijd uitgegeven wordt. Dat hebben ze met eerdere anthems altijd wel op tijd gedaan, zeker met de Decibel anthems. Fusion zelf zorgt ook dat anthems van feesten altijd rond het feest uitgegeven worden.iMark wrote:B2S anthems worden altijd op het label van de artiest gereleased. In dit geval Fusion dus. Ga er maar vanuit dat dit heel lang gaat duren, aangezien het voor bijvoorbeeld Mysterias al 5 maanden lang duurt.kakabeeyo wrote:Ik ga voor B-Freqz
Bovendien is het nog niet zo lang dat ze op het label zelf uitgegeven worden, eerder was het altijd op Seismic.
Conclusie:
Wees maar niet bang. Deze track zal er snel aankomen.
-
JHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2012
- last seen Dec 2016
foutje