Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: B-Front

Track(s): Undiscovered (Official Hard Bass green theme)

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker! Lijkt me het werk van Ran-D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet gelijk aan B-front denken, zet daar m'n geld op in.

Klinkt wel heel lekker iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:13 
 
Hardtraxx Elite

Ik gok dat het anthem van B-Front is samen met Frequencerz. Aangezien ze als B-Freqz optreden. Je hoort de sfeer van B-Front alweer haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front of Frequencerz, durf daar heel veel geld op te zetten :P . Klinkt wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:17 
 

B-Front & Frequencerz, weet het haast ook wel zeker .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt indd op B-Front ja, weet ook ff niet hoe ik bij Ran-D kwam! Is de line-up trouwens al bekend ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Het lijkt indd op B-Front ja, weet ook ff niet hoe ik bij Ran-D kwam! Is de line-up trouwens al bekend ofzo?


Ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso 100% B-Front, die break verraadt alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:25 
 

Maximum schreef:
Het lijkt indd op B-Front ja, weet ook ff niet hoe ik bij Ran-D kwam! Is de line-up trouwens al bekend ofzo?


PART I: BLUE
Zany
Code Black (AUS)
Wasted Penguinz (SE)
Noisecontrollers live

PART II: YELLOW
Frontliner
Tatanka (IT)
Bass Modulators
Headhunterz live

PART III: RED
Brennan Heart
Zatox (IT)
Psyko Punkz
Gunz for Hire live

PART IV: GREEN
Crypsis
Thera
Digital Punk
B-Freqz live

HOST
DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
Maximum schreef:
Het lijkt indd op B-Front ja, weet ook ff niet hoe ik bij Ran-D kwam! Is de line-up trouwens al bekend ofzo?


Ja :)

Heb hem nu gezien, anthem zal dan indd wel van B-Freqz zijn. :thumbsup:

EDIT: Had hem inmiddels al gezien, maar ty JEFSKIII.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het moet inderdaad wel B-freqz zijn.. en die plaat klinkt vrij dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk sfeertje zeg! Duidelijk B-Front (& Frequencerz) trouwens. Green it is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:34 
 

Klinkt heeeel dik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Freqz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zowaar een keer een anthem wat er uit springt, erg sterke synth en melodie. Kicks zijn wel iets minder, maar niet storend. De bass is in de tweede series kicks van de climax is er amper?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het lijkt eel erg op B-Front idd maar de kicks dan weer totaal niet. Die klinken weer als een standaard scantraxx kickje. Hopelijk dat de kick nog aangepast wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zowaar een keer een anthem wat er uit springt, erg sterke synth en melodie. Kicks zijn wel iets minder, maar niet storend. De bass is in de tweede series kicks van de climax is er amper?


Of gewoon helemaal geen bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kan niet hè met een hardbass anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:49 
 
Hardtraxxer

Moet het niet 2013 anthem zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Moet het niet 2013 anthem zijn?

Indeed. Aangepast :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:01 
 
Hardtraxxer

Klinkt niet bijzonder. Mag toch hopen dat er andere kicks onder zitten =\
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan niet hè met een hardbass anthem


Laatste 'harde' anthem Hardbasss was 2009 :/ Die tracks sprongen er nog uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
mrbubble456 schreef:
Moet het niet 2013 anthem zijn?

Indeed. Aangepast :)

Haha redelijk dom indd, thanks voor het aanpassen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker afwijkende synth weer, net als eerdere anthems! :D
1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks