Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:54 
 

Zal me niks verbazen als het anthem van G4H is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Newbie

:yay: GEWELDIG!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 16:47 
 
Hardtraxxer

Zal wel van B-freqz zijn, opbouwend is het namelijk nogal een b-front sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg anthem door wasted penguinz !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Hard Bass gaat Qlimax keihard voorbij op deze manier.

Dat deed het in 2010 al en ik vind Hard Bass zoiezo qua feest zelf altijd minimaal gelijk aan Qlimax. Alleen de kaartverkoop is wat dat betreft veel beter bij Qlimax, maar dat heeft weer meer met de populariteit te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Straks als ik thuis ben de trailer maar even bekijken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Milanz schreef:
ik dacht gelijk aan B-front :D

Dat heb je als hij steeds hetzelfde trucje doet ... lol.

Vind het persoonlijk niet heel veel aan, synth is wel vet maar mis eigenlijk een beetje de vocalen die ze wel als text in de video laten zien maar niet in de audio gebruiken.

Dit was nog maar een klein stukje van de main melodie he en die hoeft nog niet eens af te zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:38 
 
Artiest

Die vocalen doen me echt denken aan Assassins Creed, zegt genoeg over de sfeer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal misschien heel gek zijn, maar ik gok op Ran-D & B-Front of B-Freqz & Gunz for Hire.
Die sound vanaf 0:55 doet me heel erg denken aan Ran-D/ Gunz for Hire en die stem van die vrouw doet me denken aan B-Front. Die stem zit namelijk ook in Mysterias. Ook is het stukje vanaf 0:28 bijna honderd procent zeker B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit gruwelijk vet, die scherpe synth is echt geweldig! En dit is sowieso 100% B-Front (collab?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:38 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Wat klinkt dit gruwelijk vet, die scherpe synth is echt geweldig! En dit is sowieso 100% B-Front (collab?)


Nou, theoretisch gezien zou het met een collab 50% of minder zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

D2kke_Bleek schreef:
wootum schreef:
Wat klinkt dit gruwelijk vet, die scherpe synth is echt geweldig! En dit is sowieso 100% B-Front (collab?)


Nou, theoretisch gezien zou het met een collab 50% of minder zijn :P

Haha, das waar. Maar ik bedoel dat B-Front hier zeker aan mee gewerkt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 18:49 
 
Hardtraxxer

Heerlijke synth en opbouw, maar de kicks vind ik op niks slaan, totaal geen power. Jammer, gemiste kans of het moet inderdaad zijn dat ze nog aangepast worden of live beter uit de verf komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker :drool: :drool: Ik dacht zelf ook al aan B-Front toen ik de break hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Lekker :drool: :drool: Ik dacht zelf ook al aan B-Front toen ik de break hoorde.

Dit dus, klinkt heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ws hebben ze de sub weg gefilterd ,vanwegen er veel bij geluiden erbij worden gebruikt,en ws het anders in de weg gaat zitten Aangezien er totaal geen sub aanwezig is.

Verder vind ik dit tot nu toe een heerlijk anthem ! en hoor echt geen g4h hierin puur B-front ! en ws met Freq
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt geweldig verfrissend en apart voor een anthem zeg, teeering wat lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is duidelijk een B-Freqz anthem :D
Klinkt echt heerlijk tot nu toe. Goede melodie en lekker scherpe synth.
Ik had gehoopt op een iets wat betere kick. Toch kan ik hier prima mee leven.
De kicks zijn nog niet eens zo heel slecht, alleen wat aan de wat zachtere kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asylum schreef:
Ws hebben ze de sub weg gefilterd ,vanwegen er veel bij geluiden erbij worden gebruikt,en ws het anders in de weg gaat zitten Aangezien er totaal geen sub aanwezig is.

Verder vind ik dit tot nu toe een heerlijk anthem ! en hoor echt geen g4h hierin puur B-front ! en ws met Freq

hophophop
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat ie van de Noisecontrollers is :) hoor duidelijk hun sound erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

herken hier toch wel frequencerz en ook wel b-front in. misschien B-freqz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soo! Wat klinkt dit goed zeg! :loving: Hard Bass flikt het gewoon weer om een super anthem neer te zetten! :worship: Sowieso aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

miss heeft rene er wel aan meegewerkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 21:20 
 
Hardtraxxer

Ik hoor een typische B-Front synth en typische Frequencerz screeches, hoor niks van G4H?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lach me kapot als het anthem van iemand is die je totaal niet verwacht.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks