ja, dit is een anthem zoals het hoort! Sfeer/intentie van het feest zit er mooi in verwerkt, supergave melodie uitgewerkt met een heerlijke synth en prima kicks! Normaal vind ik de plaatjes van B-Front of Frequencerz wel leuk om een keertje te luisteren/draaien maar niet meer dan dat, deze gaat toch wel wat vaker passeren! Top
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
B-front zal hem wel draaien op Qlimax denk als hij van hem is. Deed heady vorig jaar ook 
Op YouTube staat B-Freqz - Reclamation.. maar dat is volgens mij bs.
Kan best zo zijn.Jolle wrote:Op YouTube staat B-Freqz - Reclamation.. maar dat is volgens mij bs.
Ik snap alleen niet waarom sommige mensen zo nodig per sé een tracknaam/artiest bij hun filmpjes moeten hebben zonder dat er ook maar iets is bevestigd.
Dat was uiteraard volledige sarcasme he!Khadber wrote:Wacht maar gewoon eventjes op een controleerbare bron. Komt goed!
Jah is natuurlijk bullshit.. snap er het nut ook niet van in. Beetje populair en interessant doen als het blijkt dat ze het goed hebben en anders snel veranderen ofzo..? leuk man!Henk-Jan wrote:Kan best zo zijn.Jolle wrote:Op YouTube staat B-Freqz - Reclamation.. maar dat is volgens mij bs.
Ik snap alleen niet waarom sommige mensen zo nodig per sé een tracknaam/artiest bij hun filmpjes moeten hebben zonder dat er ook maar iets is bevestigd.
Ik ga straks lekker populair en interresant doen als het Ran-D & B-Front blijkt te zijn
Durf er zelfs geld op in te leggen dat het zo is.
Haha kijk mij eerste reactie dan!Delt-A wrote:Ik ga straks lekker populair en interresant doen als het Ran-D & B-Front blijkt te zijn![]()
Kick is ook zon Gangsters Dont Dance plopje vind ik.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Dik hoor, maar die kicks zijn echt zwak imo.
-
A
Ik lees nu dat dit niet de anthem is.
Heb gehoord dat Headhunterz - Headshot het anthem is voor 2013Almighty wrote:Ik lees nu dat dit niet de anthem is.
Daveytl wrote:Heb gehoord dat Headhunterz - Headshot het anthem is voor 2013Almighty wrote:Ik lees nu dat dit niet de anthem is.
Lijkt er indd veel op, Davey en ik dachten ook aan die kick uit The House Of Wax. Lijkt zoiezo veel op de Ran-D/Adaro stijl.Jolle wrote:Kick is ook zon Gangsters Dont Dance plopje vind ik.
-
K
- 8 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
goedkope track! vind er niks aan vergeleken met andere jaren!
Inderdaad To Protect And Serve is echt slappe zooi.Kepro wrote:Laatste 'harde' anthem Hardbasss was 2009Lyst wrote:Kan niet hè met een hardbass anthemDie tracks sprongen er nog uit.
Maar wat een super dik anthem. Die melodie, ik word er helemaal ingezogen.
Speculeren over wie het heeft gemaakt lijkt me zinloos, duidelijk B-Freqz. Hoop dat de kicks wat harder zijn dan van hun meeste recente tracks.
-
P
- 4 posts member since 2012
- last seen Jan 2013
B-Front solo track en niet het anthem.
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Die kicks zijn alles behalve stevig 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Lijkt me voor de hand liggend dat dit een (eerste) B-Freqz track is.
-
A
Juist, en niet de anthem.Duruz wrote:Lijkt me voor de hand liggend dat dit een (eerste) B-Freqz track is.
Die kicks lijken nu softer omdat er al die kut nepvuurwerk en whoosh geluiden bij zitten.