Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja, dit is een anthem zoals het hoort! Sfeer/intentie van het feest zit er mooi in verwerkt, supergave melodie uitgewerkt met een heerlijke synth en prima kicks! Normaal vind ik de plaatjes van B-Front of Frequencerz wel leuk om een keertje te luisteren/draaien maar niet meer dan dat, deze gaat toch wel wat vaker passeren! Top
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front zal hem wel draaien op Qlimax denk als hij van hem is. Deed heady vorig jaar ook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op YouTube staat B-Freqz - Reclamation.. maar dat is volgens mij bs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Op YouTube staat B-Freqz - Reclamation.. maar dat is volgens mij bs.

Kan best zo zijn.

Ik snap alleen niet waarom sommige mensen zo nodig per sé een tracknaam/artiest bij hun filmpjes moeten hebben zonder dat er ook maar iets is bevestigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wacht maar gewoon eventjes op een controleerbare bron :). Komt goed!

Dat was uiteraard volledige sarcasme he! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jolle schreef:
Op YouTube staat B-Freqz - Reclamation.. maar dat is volgens mij bs.

Kan best zo zijn.

Ik snap alleen niet waarom sommige mensen zo nodig per sé een tracknaam/artiest bij hun filmpjes moeten hebben zonder dat er ook maar iets is bevestigd.

Jah is natuurlijk bullshit.. snap er het nut ook niet van in. Beetje populair en interessant doen als het blijkt dat ze het goed hebben en anders snel veranderen ofzo..? leuk man! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga straks lekker populair en interresant doen als het Ran-D & B-Front blijkt te zijn :cool:

Durf er zelfs geld op in te leggen dat het zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik ga straks lekker populair en interresant doen als het Ran-D & B-Front blijkt te zijn :cool:

Durf er zelfs geld op in te leggen dat het zo is.

Haha kijk mij eerste reactie dan! ^^ Geld zou ik er niet op durven leggen, maar blijf van mening dat die main lead (screech) echt een typische Ran-D/G4H sound heeft. Dat kleine inleidende stukje ervoor is indd identiek aan B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick is ook zon Gangsters Dont Dance plopje vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 15:22 
 
Hardtraxx Addict

Dik hoor, maar die kicks zijn echt zwak imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 16:20 
 

Ik lees nu dat dit niet de anthem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik lees nu dat dit niet de anthem is.

Heb gehoord dat Headhunterz - Headshot het anthem is voor 2013 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Almighty schreef:
Ik lees nu dat dit niet de anthem is.

Heb gehoord dat Headhunterz - Headshot het anthem is voor 2013 ;)

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Kick is ook zon Gangsters Dont Dance plopje vind ik.

Lijkt er indd veel op, Davey en ik dachten ook aan die kick uit The House Of Wax. Lijkt zoiezo veel op de Ran-D/Adaro stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:45 
 
Hardtraxx Newbie

goedkope track! vind er niks aan vergeleken met andere jaren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Lyst schreef:
Kan niet hè met een hardbass anthem


Laatste 'harde' anthem Hardbasss was 2009 :/ Die tracks sprongen er nog uit.

Inderdaad To Protect And Serve is echt slappe zooi. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja vergeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die is zelfs harder dan Be Amazed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar wat een super dik anthem. Die melodie, ik word er helemaal ingezogen. :love: Speculeren over wie het heeft gemaakt lijkt me zinloos, duidelijk B-Freqz. Hoop dat de kicks wat harder zijn dan van hun meeste recente tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:25 
 
Hardtraxx Newbie

B-Front solo track en niet het anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:22 
 
Artiest

Die kicks zijn alles behalve stevig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me voor de hand liggend dat dit een (eerste) B-Freqz track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:33 
 

Duruz schreef:
Lijkt me voor de hand liggend dat dit een (eerste) B-Freqz track is.

Juist, en niet de anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks lijken nu softer omdat er al die kut nepvuurwerk en whoosh geluiden bij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks