Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:22 
 
Hardtraxx Elite

Dit klinkt echt super vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Beste hardstyle anthem in tijden. Alleen die kick heeft niet echt heel veel bass. Enige jam
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een gruwelijke synth.. sick geluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik wel meer van horen !
Denk echt aan B-Front :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Lekker afwijkende synth weer, net als eerdere anthems! :D


Dit! klinkt erg lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Lyst schreef:
Kan niet hè met een hardbass anthem


Laatste 'harde' anthem Hardbasss was 2009 :/ Die tracks sprongen er nog uit.


wat dacht je van 2011.... Wild Motherfuckers!

super fet gedaan van B2s en dat anthem klinkt super fet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 13:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 13:34 
 
Hardtraxxer

Break heeft een typische B-Front sound, maar de climax heeft echt veel weg van Ran-D (synth / kick). Misschien een collab tussen die twee dus, Rebirth anthem was ook een geslaagde samenwerking nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt idd heel erg op B-Front, maar die synth lijkt ook wel erg op de break synth van The Resistence (a2 records allstars). Maar Hou het ook op b-front ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Kepro schreef:
Lyst schreef:
Kan niet hè met een hardbass anthem


Laatste 'harde' anthem Hardbasss was 2009 :/ Die tracks sprongen er nog uit.


wat dacht je van 2011.... Wild Motherfuckers!

super fet gedaan van B2s en dat anthem klinkt super fet.


2010 was ook niet verkeerd.
En 2011 was de ommekeer. Na allemaal harde anthems komt er zo'n boutplaat waarvan de melodie zonbeetje was overgenomen van het vorige jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:10 
 
Hardtraxxer

Twice schreef:
Break heeft een typische B-Front sound, maar de climax heeft echt veel weg van Ran-D (synth / kick). Misschien een collab tussen die twee dus, Rebirth anthem was ook een geslaagde samenwerking nl


Wtf heeft Ran-D ermee te maken? hij zit niet eens in de lineup. (niet als Ran-D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Twice schreef:
Break heeft een typische B-Front sound, maar de climax heeft echt veel weg van Ran-D (synth / kick). Misschien een collab tussen die twee dus, Rebirth anthem was ook een geslaagde samenwerking nl


Wtf heeft Ran-D ermee te maken? hij zit niet eens in de lineup. (niet als Ran-D)


En Gunz 4 Hire en Ran-D verschillen ook zo gigantisch veel :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Lyst schreef:
Zowaar een keer een anthem wat er uit springt, erg sterke synth en melodie. Kicks zijn wel iets minder, maar niet storend. De bass is in de tweede series kicks van de climax is er amper?


Of gewoon helemaal geen bass.

Track zal nog niet 100% af zijn, is wel te horen aan de mixdown ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:17 
 
Hardtraxx Newbie

ik dacht gelijk aan B-front :D miss is het wel werk van B-freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:19 
 
Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
Skyscraper schreef:
Twice schreef:
Break heeft een typische B-Front sound, maar de climax heeft echt veel weg van Ran-D (synth / kick). Misschien een collab tussen die twee dus, Rebirth anthem was ook een geslaagde samenwerking nl


Wtf heeft Ran-D ermee te maken? hij zit niet eens in de lineup. (niet als Ran-D)


En Gunz 4 Hire en Ran-D verschillen ook zo gigantisch veel :corn:


Nee dat niet maar je laat toch niet iemand het anthem maken die niet in de lineup staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:

Nee dat niet maar je laat toch niet iemand het anthem maken die niet in de lineup staat.


Als je even terugleest zag je dat hij de line up niet wist toen hij dat poste..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:28 
 
Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
Skyscraper schreef:

Nee dat niet maar je laat toch niet iemand het anthem maken die niet in de lineup staat.


Als je even terugleest zag je dat hij de line up niet wist toen hij dat poste..


Oh oke sorry man
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Newbie

B-Front! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Freqz4Hire !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:37 
 

p-stylez schreef:
B-Freqz4Hire !

Bevestigd. Wilt iemand ff de titel aanpassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
p-stylez schreef:
B-Freqz4Hire !

Bevestigd. Wilt iemand ff de titel aanpassen?

Alsof er ook maar iets serieus was aan deze post :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:40 
 

p-stylez schreef:
Almighty schreef:
p-stylez schreef:
B-Freqz4Hire !

Bevestigd. Wilt iemand ff de titel aanpassen?

Alsof er ook maar iets serieus was aan deze post :)

Komt door je verleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Hard Bass gaat Qlimax keihard voorbij op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt echt heerlijk. Wat een gruwelijke synth. Ik gok ook op B-Freqz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 15:05 
 

emmerick schreef:
Hard Bass gaat Qlimax keihard voorbij op deze manier.

Gebeurde 3 jaar geleden al
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks