Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahahahahahaha zo heerlijk hoeveel onzin jij uitkraamt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
maar geen hardstyle.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:44 
 

:) hahaha moest serieus ff lachen om jullie reacties (positief bedoeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
:) hahaha moest serieus ff lachen om jullie reacties (positief bedoeld)

Ff serieus kan deze gozer niet ff in de klikobak gegooid worden ofzo? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Ff serieus kan deze gozer niet ff in de klikobak gegooid worden ofzo? :cry:

Waarom? Omdat hij zijn mening geeft over een track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:47 
 

Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
:) hahaha moest serieus ff lachen om jullie reacties (positief bedoeld)

Ff serieus kan deze gozer niet ff in de klikobak gegooid worden ofzo? :cry:


Mwah, ik ben er om jullie aan het denken te zetten na de Bieber-achtige reacties en voor mijn kennis van zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Elexz schreef:
Ff serieus kan deze gozer niet ff in de klikobak gegooid worden ofzo? :cry:

Waarom? Omdat hij zijn mening geeft over een track?

Vraag je nou serieus 'waarom'? Kom op zeg en open je ogen even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Mwah, ik ben er om jullie aan het denken te zetten na de Bieber-achtige reacties en voor mijn kennis van zaken.

Je hebt me wel echt aan het denken gezet.. Ik denk dat ik maar stop met Hardstyle luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Vraag je nou serieus 'waarom'? Kom op zeg en open je ogen even.

Zucht. Ik moet mijn ogen "weer" even opentrekken. Hij geeft zijn mening, hoe negatief dat ook mag overkomen .. niets zal hem dan van gedachte doen veranderen. Als ik het me goed herinner heb jij hier ook zo een hele hoop posts staan. Moet ik jou dan ook even "klikobak" gooien?
Wat zijn bump 'gedrag' betreft, 2 topics .. vervolgens een hele hoop negativiteit en getroll erachter. Wie is dan in fout?
Als je er over moet nadenken:

1.
Citaat:
Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.

2.
Citaat:
Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.


In plaats van altijd maar te happen, laat het toch gewoon wat het is en leer er eens mee leven dat iedereen een andere mening heeft .. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het gaat me echt totaal niet om of het wel of geen mening is... Ik (en waarschijnlijk vele anderen) vinden die gozer gewoon een eersteklas retard (mening, niet gelijk op jezelf op je teentjes laten trappen) en voegt niks toe aan topics whatsoever. Sterker nog, met zijn gedrag lokt hij meer kansloze discussies uit (zoals deze) dan iemand die 'kutplaat!' roept over een release.

In plaats van dat je moeite steekt in posts die wel of geen mening zijn, scheid dan voor een keer eens het kaf van het koren en weiger kansloze kiddo's een account aan te maken op dit forum, dan zul je pas zien dat dat veel meer helpt dan alsmaar proberen posts aan te pakken, wat toch nooit tot enig positief resultaat leidt en juist een kutsfeer creëert...

Maar nee hoor, we willen zo veel mogelijk mensen hier bij betrekken zodat de Hardstyle-scene 'verbreedt' wordt en het nog meer naar de graftyfus gaat. Mooie instelling idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Het gaat me echt totaal niet om of het wel of geen mening is... Ik (en waarschijnlijk vele anderen) vinden die gozer gewoon een eersteklas retard (mening, niet gelijk op jezelf op je teentjes laten trappen) en voegt niks toe aan topics whatsoever. Sterker nog, met zijn gedrag lokt hij meer kansloze discussies uit (zoals deze) dan iemand die 'kutplaat!' roept over een release.

Oftewel hij overtreed geen regel met 'Een retard zijn'.
Elexz schreef:
In plaats van dat je moeite steekt in posts die wel of geen mening zijn, scheid dan voor een keer eens het kaf van het koren en weiger kansloze kiddo's een account aan te maken op dit forum, dan zul je pas zien dat dat veel meer helpt dan alsmaar proberen posts aan te pakken, wat toch nooit tot enig positief resultaat leidt en juist een kutsfeer creëert...

Dus alleen mensen die aan bepaalde dingen voldoen mogen een account?
Elexz schreef:
Maar nee hoor, we willen zo veel mogelijk mensen hier bij betrekken zodat de Hardstyle-scene 'verbreedt' wordt en het nog meer naar de graftyfus gaat. Mooie instelling idd.

:lol:

Met die post ben je geen haar beter dan de meneer die je van alles beschuldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:17 
 

Ik wil hier wel over discussiëren, maar niet in dit topic. Ik ben juist totaal niet uit op het uitlokken van reacties (als ik dit soort reacties krijg beleef ik er wel heel veel plezier aan, maar dat is wat anders xd ). Ik vind dat je wel wat overdreven reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Het gaat me echt totaal niet om of het wel of geen mening is... Ik (en waarschijnlijk vele anderen) vinden die gozer gewoon een eersteklas retard (mening, niet gelijk op jezelf op je teentjes laten trappen) en voegt niks toe aan topics whatsoever. Sterker nog, met zijn gedrag lokt hij meer kansloze discussies uit (zoals deze) dan iemand die 'kutplaat!' roept over een release.

Met zo'n 8338 leden op dit forum zal iedereen wel een aantal personen hebben die ze irritant vinden. Verder ontstaan die kansloze discussies doordat er mensen op ingaan. Dat kun dus allemaal vermeden worden met een beetje zelfbeheersing (als ik het zo mag zeggen).

Citaat:
In plaats van dat je moeite steekt in posts die wel of geen mening zijn, scheid dan voor een keer eens het kaf van het koren en weiger kansloze kiddo's een account aan te maken op dit forum, dan zul je pas zien dat dat veel meer helpt dan alsmaar proberen posts aan te pakken, wat toch nooit tot enig positief resultaat leidt en juist een kutsfeer creëert...

En wie zijn wij om mensen te weigeren op dit forum? Wie beslist wanneer iemand kansloos is? Dat is vrijwel een onmogelijke taak.
Wat het posts aanpakken betreft, dat zou goed kunnen. Maar het is naar mijn gevoel een betere aanpak. Moeten we strenger optreden en gelijk niks meer toelaten? Ik denk dat je dan meer aanspoort naar die 'kutsfeer'.

Citaat:
Maar nee hoor, we willen zo veel mogelijk mensen hier bij betrekken zodat de Hardstyle-scene 'verbreedt' wordt en het nog meer naar de graftyfus gaat. Mooie instelling idd.

Daar ga ik niet eens op ingaan, ik veronderstel dat je zelf wel weet waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien kan Nerrazuro beter terug gaan naar zijn Hardcore hoekje, want hier kraamt hij niet veel meer uit dat poep.

Deze track verdient het niet om te trollen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Mwah, ik ben er om jullie aan het denken te zetten na de Bieber-achtige reacties en voor mijn kennis van zaken.

Je hebt me wel echt aan het denken gezet.. Ik denk dat ik maar stop met Hardstyle luisteren

Dan raad ik b-front aan. Maakt iets dat heel erg op hardstyle lijkt :thumbup:
sorry moest ff
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Met zo'n 8338 leden op dit forum zal iedereen wel een aantal personen hebben die ze irritant vinden.

Alleen maar meer reden om het aan te pakken lijkt me zo.

bRt_ schreef:
Verder ontstaan die kansloze discussies doordat er mensen op ingaan. Dat kun dus allemaal vermeden worden met een beetje zelfbeheersing (als ik het zo mag zeggen).

Je schuift hier het probleem dus op. Ik weet niet of je dat ziet? In plaats van dat je de bron aanpakt leg je de potentiële oplossing bij de mensen waar zelfbeheersing moet worden getriggerd en het is juist die zelfbeheersing wat je nooit zal kunnen bestrijden. Als jullie dat nou eens door krijgen kunnen jullie eindelijk eens op zoek gaan naar een andere oplossing die wel werkt.

bRt_ schreef:
En wie zijn wij om mensen te weigeren op dit forum? Wie beslist wanneer iemand kansloos is? Dat is vrijwel een onmogelijke taak.

Wat dacht je van een leeftijdsminimum? Doet een hoop en je scheidt gelijk het kaf van het koren. Tuurlijk, er zullen altijd mensen zijn die anderen niet helemaal zien zitten, maar dan weet je tenminste dat je niet tegenover een twaalfjarige staat en het niveau niet compleet gestagneerd wordt naar het IQ van een dennenappel...

Oh ja, @ patrickjeb: Ooit gehoord van sarcasme?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké. En vanaf hier weer ontopic aub. Wordt nu al een paar keer gevraagd door Brt_ om dit niet te doen. Discussie over moderatorbeleid voer je maar over PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:22 
 

bRt_edit: Niet uitlokken graag.

Nog 6 dagen en dan eens oordelen hoe deze parel door het Gelredome klapt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:57 
 
Hardtraxxer

Perfectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:24 
 

Deze plaat wordt nu al veel te veel gehyped

Beetje de YoS van de underground
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:35 
 
Hardtraxx Veteran

Geen perfectie. De kicks hadden voller gekund, dan was ie perfect geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:37 
 

Perfect bestaat niet vriend. Anders was deze hele wereld al naar de tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Deze plaat wordt nu al veel te veel gehyped

Beetje de YoS van de underground

Underground ja? Dus B-Front is underground? Oke, grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:54 
 

Dit is zo mainstream als maar zijn kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Perfect bestaat niet vriend. Anders was deze hele wereld al naar de tering

Goed verhaal man. Lekker kort.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks