Hahahahahahahahahahahahaha zo heerlijk hoeveel onzin jij uitkraamt 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHANerazzurro93 wrote:maar geen hardstyle.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHANerazzurro93 wrote:maar geen hardstyle.
Ff serieus kan deze gozer niet ff in de klikobak gegooid worden ofzo?Nerazzurro93 wrote:hahaha moest serieus ff lachen om jullie reacties (positief bedoeld)
Waarom? Omdat hij zijn mening geeft over een track?Elexz wrote:Ff serieus kan deze gozer niet ff in de klikobak gegooid worden ofzo?
Mwah, ik ben er om jullie aan het denken te zetten na de Bieber-achtige reacties en voor mijn kennis van zaken.Elexz wrote:Ff serieus kan deze gozer niet ff in de klikobak gegooid worden ofzo?Nerazzurro93 wrote:hahaha moest serieus ff lachen om jullie reacties (positief bedoeld)
Vraag je nou serieus 'waarom'? Kom op zeg en open je ogen even.bRt_ wrote:Waarom? Omdat hij zijn mening geeft over een track?Elexz wrote:Ff serieus kan deze gozer niet ff in de klikobak gegooid worden ofzo?
Je hebt me wel echt aan het denken gezet.. Ik denk dat ik maar stop met Hardstyle luisterenNerazzurro93 wrote:Mwah, ik ben er om jullie aan het denken te zetten na de Bieber-achtige reacties en voor mijn kennis van zaken.
Zucht. Ik moet mijn ogen "weer" even opentrekken. Hij geeft zijn mening, hoe negatief dat ook mag overkomen .. niets zal hem dan van gedachte doen veranderen. Als ik het me goed herinner heb jij hier ook zo een hele hoop posts staan. Moet ik jou dan ook even "klikobak" gooien?Elexz wrote:Vraag je nou serieus 'waarom'? Kom op zeg en open je ogen even.
2.Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
In plaats van altijd maar te happen, laat het toch gewoon wat het is en leer er eens mee leven dat iedereen een andere mening heeft ..Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.
Oftewel hij overtreed geen regel met 'Een retard zijn'.Elexz wrote:Het gaat me echt totaal niet om of het wel of geen mening is... Ik (en waarschijnlijk vele anderen) vinden die gozer gewoon een eersteklas retard (mening, niet gelijk op jezelf op je teentjes laten trappen) en voegt niks toe aan topics whatsoever. Sterker nog, met zijn gedrag lokt hij meer kansloze discussies uit (zoals deze) dan iemand die 'kutplaat!' roept over een release.
Dus alleen mensen die aan bepaalde dingen voldoen mogen een account?Elexz wrote:In plaats van dat je moeite steekt in posts die wel of geen mening zijn, scheid dan voor een keer eens het kaf van het koren en weiger kansloze kiddo's een account aan te maken op dit forum, dan zul je pas zien dat dat veel meer helpt dan alsmaar proberen posts aan te pakken, wat toch nooit tot enig positief resultaat leidt en juist een kutsfeer creëert...
Elexz wrote:Maar nee hoor, we willen zo veel mogelijk mensen hier bij betrekken zodat de Hardstyle-scene 'verbreedt' wordt en het nog meer naar de graftyfus gaat. Mooie instelling idd.
Met zo'n 8338 leden op dit forum zal iedereen wel een aantal personen hebben die ze irritant vinden. Verder ontstaan die kansloze discussies doordat er mensen op ingaan. Dat kun dus allemaal vermeden worden met een beetje zelfbeheersing (als ik het zo mag zeggen).Elexz wrote:Het gaat me echt totaal niet om of het wel of geen mening is... Ik (en waarschijnlijk vele anderen) vinden die gozer gewoon een eersteklas retard (mening, niet gelijk op jezelf op je teentjes laten trappen) en voegt niks toe aan topics whatsoever. Sterker nog, met zijn gedrag lokt hij meer kansloze discussies uit (zoals deze) dan iemand die 'kutplaat!' roept over een release.
En wie zijn wij om mensen te weigeren op dit forum? Wie beslist wanneer iemand kansloos is? Dat is vrijwel een onmogelijke taak.In plaats van dat je moeite steekt in posts die wel of geen mening zijn, scheid dan voor een keer eens het kaf van het koren en weiger kansloze kiddo's een account aan te maken op dit forum, dan zul je pas zien dat dat veel meer helpt dan alsmaar proberen posts aan te pakken, wat toch nooit tot enig positief resultaat leidt en juist een kutsfeer creëert...
Daar ga ik niet eens op ingaan, ik veronderstel dat je zelf wel weet waarom?Maar nee hoor, we willen zo veel mogelijk mensen hier bij betrekken zodat de Hardstyle-scene 'verbreedt' wordt en het nog meer naar de graftyfus gaat. Mooie instelling idd.
Dan raad ik b-front aan. Maakt iets dat heel erg op hardstyle lijktpatrickjeb wrote:Je hebt me wel echt aan het denken gezet.. Ik denk dat ik maar stop met Hardstyle luisterenNerazzurro93 wrote:Mwah, ik ben er om jullie aan het denken te zetten na de Bieber-achtige reacties en voor mijn kennis van zaken.
Alleen maar meer reden om het aan te pakken lijkt me zo.bRt_ wrote:Met zo'n 8338 leden op dit forum zal iedereen wel een aantal personen hebben die ze irritant vinden.
Je schuift hier het probleem dus op. Ik weet niet of je dat ziet? In plaats van dat je de bron aanpakt leg je de potentiële oplossing bij de mensen waar zelfbeheersing moet worden getriggerd en het is juist die zelfbeheersing wat je nooit zal kunnen bestrijden. Als jullie dat nou eens door krijgen kunnen jullie eindelijk eens op zoek gaan naar een andere oplossing die wel werkt.bRt_ wrote:Verder ontstaan die kansloze discussies doordat er mensen op ingaan. Dat kun dus allemaal vermeden worden met een beetje zelfbeheersing (als ik het zo mag zeggen).
Wat dacht je van een leeftijdsminimum? Doet een hoop en je scheidt gelijk het kaf van het koren. Tuurlijk, er zullen altijd mensen zijn die anderen niet helemaal zien zitten, maar dan weet je tenminste dat je niet tegenover een twaalfjarige staat en het niveau niet compleet gestagneerd wordt naar het IQ van een dennenappel...bRt_ wrote:En wie zijn wij om mensen te weigeren op dit forum? Wie beslist wanneer iemand kansloos is? Dat is vrijwel een onmogelijke taak.
Underground ja? Dus B-Front is underground? Oke, grappigEntourage wrote:Deze plaat wordt nu al veel te veel gehyped
Beetje de YoS van de underground