Elexz schreef:
Het gaat me echt totaal niet om of het wel of geen mening is... Ik (en waarschijnlijk vele anderen) vinden die gozer gewoon een eersteklas retard (mening, niet gelijk op jezelf op je teentjes laten trappen) en voegt niks toe aan topics whatsoever. Sterker nog, met zijn gedrag lokt hij meer kansloze discussies uit (zoals deze) dan iemand die 'kutplaat!' roept over een release.
Met zo'n 8338 leden op dit forum zal iedereen wel een aantal personen hebben die ze irritant vinden. Verder ontstaan die kansloze discussies doordat er mensen op ingaan. Dat kun dus allemaal vermeden worden met een beetje zelfbeheersing (als ik het zo mag zeggen).
Citaat:
In plaats van dat je moeite steekt in posts die wel of geen mening zijn, scheid dan voor een keer eens het kaf van het koren en weiger kansloze kiddo's een account aan te maken op dit forum, dan zul je pas zien dat dat veel meer helpt dan alsmaar proberen posts aan te pakken, wat toch nooit tot enig positief resultaat leidt en juist een kutsfeer creëert...
En wie zijn wij om mensen te weigeren op dit forum? Wie beslist wanneer iemand kansloos is? Dat is vrijwel een onmogelijke taak.
Wat het posts aanpakken betreft, dat zou goed kunnen. Maar het is naar
mijn gevoel een betere aanpak. Moeten we strenger optreden en gelijk niks meer toelaten? Ik denk dat je dan meer aanspoort naar die 'kutsfeer'.
Citaat:
Maar nee hoor, we willen zo veel mogelijk mensen hier bij betrekken zodat de Hardstyle-scene 'verbreedt' wordt en het nog meer naar de graftyfus gaat. Mooie instelling idd.
Daar ga ik niet eens op ingaan, ik veronderstel dat je zelf wel weet waarom?