nielstil schreef:
Als we nu een zeggen dat B-front Justin bieber is, en jullie zijn 12-14 jarige meisjes... Een buitenstaander zou het verschil aan de reacties niet kunnen zien
Het is een aardig nummer maar what the fuck is hier zo speciaal aan

Lol @ eerste stukje
Wat is hier nou speciaal aan? Headhunterz gaf hier ooit een mooie quote wat een track nou echt speciaal maakt.
Citaat:
Perfectie zit hem niet in een track. Perfectie zit hem in de beleving van een track. En die is heel persoonlijk.
Mijn beleving van deze track is zo geweldig en dat ligt aan een aantal punten. De sfeer, synth, melodie en de opbouw van de track. Nu kan je zeggen, 'de opbouw is in elke hardstyle track hetzelfde', maar de manier hoe die climax erin klapt doet mij gewoon heel erg goed.