Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 02:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front :worship: Wat een heeeerlijke plaat weer zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:clap: Wat een geweldige plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk weer dit. Bij het begin van de break gigantisch veel kippenvel :loving:
Rest van de plaat is ook fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ongelooflijk weer dit. Bij het begin van de break gigantisch veel kippenvel :loving:
Rest van de plaat is ook fantastisch.


Kan hier weinig aan toevoeg :) . B-Front: Held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die synth is echt geniaal, maar die kicks slaan echt nergens op vind ik. Had die van Mysterias hieronder wel willen horen, die hebben meer kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ongelooflijk weer dit. Bij het begin van de break gigantisch veel kippenvel :loving:
Rest van de plaat is ook fantastisch.


Dit.

Op Qlimax vond ik deze zooo vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:07 
 

Kan niet wachten hem te horen op Hard Bass, wat moet dat geweldig worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

jaja held :thumbsup:
weer een sfeervolle duistere plaat!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 20:58 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Kan niet wachten hem te horen op Hard Bass, wat moet dat geweldig worden :loving:


zeker weten! allleen al maar om deze track te aanschouwen het overwegen waard toch daarnaartoe te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als we nu een zeggen dat B-front Justin bieber is, en jullie zijn 12-14 jarige meisjes... Een buitenstaander zou het verschil aan de reacties niet kunnen zien xd

Het is een aardig nummer maar what the fuck is hier zo speciaal aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Als we nu een zeggen dat B-front Justin bieber is, en jullie zijn 12-14 jarige meisjes... Een buitenstaander zou het verschil aan de reacties niet kunnen zien xd

Het is een aardig nummer maar what the fuck is hier zo speciaal aan :/


Lol @ eerste stukje xd

Wat is hier nou speciaal aan? Headhunterz gaf hier ooit een mooie quote wat een track nou echt speciaal maakt.
Citaat:
Perfectie zit hem niet in een track. Perfectie zit hem in de beleving van een track. En die is heel persoonlijk.


Mijn beleving van deze track is zo geweldig en dat ligt aan een aantal punten. De sfeer, synth, melodie en de opbouw van de track. Nu kan je zeggen, 'de opbouw is in elke hardstyle track hetzelfde', maar de manier hoe die climax erin klapt doet mij gewoon heel erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ik voel echt niks bij deze plaat. :$

Ga maar snel weg dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 01:52 
 
Hardtraxx Veteran

Conzpiracy schreef:
Qlown schreef:
Ik voel echt niks bij deze plaat. :$

Ga maar snel weg dan.

Ik hou ook van jou hoor Rik. :loving:
Wel een sterke plaat maar het doet me gewoon niks, niet zoals Mysterias dat deed helaas.
En nu zal ik weggaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:22 
 
Hardtraxx Elite

vocalen zijn van Snowflake - Free Hearts, ik heb ze ook wel eens gebruikt. Verder hele vette track. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Qlown schreef:
Ik voel echt niks bij deze plaat.

Het doet me gewoon niks, net zoals Mysterias dat deed.

Aangepast! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:36 
 
Hardtraxxer

deze klapte erop gisteren, wat een lekkere plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:49 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wizzieuploadzz schreef:

GODVERDOMME GEEF!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:16 
 

Deze track is goed als je de kicks buiten beschouwing laat. Dit is dus een goede non-hardstyle track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yeah !! wat een vette plaat dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Deze track is goed als je de kicks buiten beschouwing laat. Dit is dus een goede non-hardstyle track.

Wat lul jij nou weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Deze track is goed als je de kicks buiten beschouwing laat. Dit is dus een goede non-hardstyle track.

:huh: :lol:
Onderbouw dat eens, want zoals je het nu zegt klinkt echt als onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Deze track is goed als je de kicks buiten beschouwing laat. Dit is dus een goede non-hardstyle track.

Wat lul jij nou weer?

Gewoon negeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:20 
 

Kwisniks schreef:
:huh: :lol:
Onderbouw dat eens, want zoals je het nu zegt klinkt echt als onzin.


Elexz schreef:
Wat lul jij nou weer?


Lijkt me vrij duidelijk. Deze track heeft heel veel, zoals sfeer enzo, maar het belangrijkste hardstyle element is afwezig: de kicks zijn heel mager. Ik dacht toch echt dat hardstyle muziek is met harde, agressieve en oorverdovende kicks. Maar dan komen we op de oude discussie dat hardstyle evolueert enzo dus het heeft van mijn kant geen zin om hierop te reageren. Als er maar nooit meer uit B-Fronts mond komt dat hij zo hard en ruw is. Goede track, maar geen hardstyle.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks