B-Front
Wat een heeeerlijke plaat weer zeg 
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Ongelooflijk weer dit. Bij het begin van de break gigantisch veel kippenvel
Rest van de plaat is ook fantastisch.
Kan hier weinig aan toevoegDaveytl wrote:Ongelooflijk weer dit. Bij het begin van de break gigantisch veel kippenvel![]()
Die synth is echt geniaal, maar die kicks slaan echt nergens op vind ik. Had die van Mysterias hieronder wel willen horen, die hebben meer kracht.
Dit.Daveytl wrote:Ongelooflijk weer dit. Bij het begin van de break gigantisch veel kippenvel![]()
Op Qlimax vond ik deze zooo vet!
-
J
Kan niet wachten hem te horen op Hard Bass, wat moet dat geweldig worden 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
jaja held
weer een sfeervolle duistere plaat!:D
weer een sfeervolle duistere plaat!:D
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
zeker weten! allleen al maar om deze track te aanschouwen het overwegen waard toch daarnaartoe te gaanJEFSKIII wrote:Kan niet wachten hem te horen op Hard Bass, wat moet dat geweldig worden
Als we nu een zeggen dat B-front Justin bieber is, en jullie zijn 12-14 jarige meisjes... Een buitenstaander zou het verschil aan de reacties niet kunnen zien
Het is een aardig nummer maar what the fuck is hier zo speciaal aan
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Lol @ eerste stukjenielstil wrote:Als we nu een zeggen dat B-front Justin bieber is, en jullie zijn 12-14 jarige meisjes... Een buitenstaander zou het verschil aan de reacties niet kunnen zien![]()
Wat is hier nou speciaal aan? Headhunterz gaf hier ooit een mooie quote wat een track nou echt speciaal maakt.
Mijn beleving van deze track is zo geweldig en dat ligt aan een aantal punten. De sfeer, synth, melodie en de opbouw van de track. Nu kan je zeggen, 'de opbouw is in elke hardstyle track hetzelfde', maar de manier hoe die climax erin klapt doet mij gewoon heel erg goed.Perfectie zit hem niet in een track. Perfectie zit hem in de beleving van een track. En die is heel persoonlijk.
Ga maar snel weg dan.Qlown wrote:Ik voel echt niks bij deze plaat.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik hou ook van jou hoor Rik.Conzpiracy wrote:Ga maar snel weg dan.Qlown wrote:Ik voel echt niks bij deze plaat.
Wel een sterke plaat maar het doet me gewoon niks, niet zoals Mysterias dat deed helaas.
En nu zal ik weggaan.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
vocalen zijn van Snowflake - Free Hearts, ik heb ze ook wel eens gebruikt. Verder hele vette track. 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Aangepast!Qlown wrote:Het doet me gewoon niks, net zoals Mysterias dat deed.Qlown wrote:Ik voel echt niks bij deze plaat.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
deze klapte erop gisteren, wat een lekkere plaat 
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
GODVERDOMME GEEF!!!wizzieuploadzz wrote:View on YouTube
-
N
Deze track is goed als je de kicks buiten beschouwing laat. Dit is dus een goede non-hardstyle track.
Wat lul jij nou weer?Nerazzurro93 wrote:Deze track is goed als je de kicks buiten beschouwing laat. Dit is dus een goede non-hardstyle track.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Nerazzurro93 wrote:Deze track is goed als je de kicks buiten beschouwing laat. Dit is dus een goede non-hardstyle track.
Onderbouw dat eens, want zoals je het nu zegt klinkt echt als onzin.
Gewoon negerenElexz wrote:Wat lul jij nou weer?Nerazzurro93 wrote:Deze track is goed als je de kicks buiten beschouwing laat. Dit is dus een goede non-hardstyle track.
-
N
Kwisniks wrote:![]()
![]()
Onderbouw dat eens, want zoals je het nu zegt klinkt echt als onzin.
Lijkt me vrij duidelijk. Deze track heeft heel veel, zoals sfeer enzo, maar het belangrijkste hardstyle element is afwezig: de kicks zijn heel mager. Ik dacht toch echt dat hardstyle muziek is met harde, agressieve en oorverdovende kicks. Maar dan komen we op de oude discussie dat hardstyle evolueert enzo dus het heeft van mijn kant geen zin om hierop te reageren. Als er maar nooit meer uit B-Fronts mond komt dat hij zo hard en ruw is. Goede track, maar geen hardstyle.Elexz wrote: Wat lul jij nou weer?