Nerazzurro93 schreef:
Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.
HEH! Wow jij bent ook niet helemaal 100 of wel?
Dat zou ik niet zo willen stellen man. Ik weet wel dat veel mensen hier zich meer dan 100 voelen.
dude...
met heel veel platen is er wel wat mis of niet goed, het gaat erom hoe je een track beleefd.
door het sfeertje wat in deze plaat word neergezet laat je al snel de kicks buiten beschouwing,
de manier hoe die melodie + kick erin komt is gewoon geweldig, het hoeft niet eens hard te zijn zolang je er maar van kan genieten wat het meerdere deel van hardtraxx bedoelt (denk ik)
dus kap a.u.b. met dat gezeik dat de kicks kut zijn dat weten we inmiddels wel van je, je hebt je punt gemaakt (soort van).