Ik geef meningen, interpreteer dat dan aub ook zo. Ik zal het anders verwoorden:Entourage wrote:Perfect bestaat niet vriend. Anders was deze hele wereld al naar de tering
Met vollere kicks was deze track in mijn ogen perfect geweest.
Ik geef meningen, interpreteer dat dan aub ook zo. Ik zal het anders verwoorden:Entourage wrote:Perfect bestaat niet vriend. Anders was deze hele wereld al naar de tering
HEH! Wow jij bent ook niet helemaal 100 of wel?Nerazzurro93 wrote:Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.
Oorzaak en gevolg man, oorzaak en gevolg.Elexz wrote:HEH! Wow jij bent ook niet helemaal 100 of wel?Nerazzurro93 wrote:Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.
Oke en oke man, oke en oke.Entourage wrote:Oorzaak en gevolg man, oorzaak en gevolg.
Dat zou ik niet zo willen stellen man. Ik weet wel dat veel mensen hier zich meer dan 100 voelen.Elexz wrote:HEH! Wow jij bent ook niet helemaal 100 of wel?Nerazzurro93 wrote:Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.
dude...Nerazzurro93 wrote:Dat zou ik niet zo willen stellen man. Ik weet wel dat veel mensen hier zich meer dan 100 voelen.Elexz wrote:HEH! Wow jij bent ook niet helemaal 100 of wel?Nerazzurro93 wrote:Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.
Amen, wat een onzin lullen hun zeggen, ban gewoon eens!!!XtD wrote:Als dit nog langer doorgaat met die hopeloze discussies met de beruchte figuren wordt het verplicht voor Jor-D om een waarschuwing op de site te zetten; het lezen van discussies is op eigen risico en is schadelijk voor de hersencellen.
Entourage is al gone, maarja ook maar voor 2 weken.Intervention wrote:Amen, wat een onzin lullen hun zeggen, ban gewoon eens!!!XtD wrote:Als dit nog langer doorgaat met die hopeloze discussies met de beruchte figuren wordt het verplicht voor Jor-D om een waarschuwing op de site te zetten; het lezen van discussies is op eigen risico en is schadelijk voor de hersencellen.
Das juist vet. Dr zit een goeie punch inJVDM wrote:Misschien is ie ondertussen toch wel even goed als Mysterias, maar die kicks zijn toch echt jammer. Zal live wel leuk klinken maar ze zijn me iets te toktok.