Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Perfect bestaat niet vriend. Anders was deze hele wereld al naar de tering

Ik geef meningen, interpreteer dat dan aub ook zo. Ik zal het anders verwoorden:
Met vollere kicks was deze track in mijn ogen perfect geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:00 
 

Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.

HEH! Wow jij bent ook niet helemaal 100 of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:15 
 

Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.

HEH! Wow jij bent ook niet helemaal 100 of wel?

Oorzaak en gevolg man, oorzaak en gevolg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Oorzaak en gevolg man, oorzaak en gevolg.

Oke en oke man, oke en oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:23 
 

Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.

HEH! Wow jij bent ook niet helemaal 100 of wel?

Dat zou ik niet zo willen stellen man. Ik weet wel dat veel mensen hier zich meer dan 100 voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track wel! Alleen wel beetje veel van het zelfde weer qua vocals, break en synth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:11 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Hij bedoelt: als B-Front vollere kicks had gebruikt, dan zou zijn blik op de wereld anders zijn.

HEH! Wow jij bent ook niet helemaal 100 of wel?

Dat zou ik niet zo willen stellen man. Ik weet wel dat veel mensen hier zich meer dan 100 voelen.


dude... >.<
met heel veel platen is er wel wat mis of niet goed, het gaat erom hoe je een track beleefd.
door het sfeertje wat in deze plaat word neergezet laat je al snel de kicks buiten beschouwing,
de manier hoe die melodie + kick erin komt is gewoon geweldig, het hoeft niet eens hard te zijn zolang je er maar van kan genieten wat het meerdere deel van hardtraxx bedoelt (denk ik)

dus kap a.u.b. met dat gezeik dat de kicks kut zijn dat weten we inmiddels wel van je, je hebt je punt gemaakt (soort van).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit nog langer doorgaat met die hopeloze discussies met de beruchte figuren wordt het verplicht voor Jor-D om een waarschuwing op de site te zetten; het lezen van discussies is op eigen risico en is schadelijk voor de hersencellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Als dit nog langer doorgaat met die hopeloze discussies met de beruchte figuren wordt het verplicht voor Jor-D om een waarschuwing op de site te zetten; het lezen van discussies is op eigen risico en is schadelijk voor de hersencellen.


Amen, wat een onzin lullen hun zeggen, ban gewoon eens!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:43 
 

Intervention schreef:
XtD schreef:
Als dit nog langer doorgaat met die hopeloze discussies met de beruchte figuren wordt het verplicht voor Jor-D om een waarschuwing op de site te zetten; het lezen van discussies is op eigen risico en is schadelijk voor de hersencellen.


Amen, wat een onzin lullen hun zeggen, ban gewoon eens!!!


Entourage is al gone, maarja ook maar voor 2 weken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PM de moderators/Jor-D daar dan even over als je het ergens niet mee eens ben. Nu hier weer even over de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien is ie ondertussen toch wel even goed als Mysterias, maar die kicks zijn toch echt jammer. Zal live wel leuk klinken maar ze zijn me iets te toktok. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Misschien is ie ondertussen toch wel even goed als Mysterias, maar die kicks zijn toch echt jammer. Zal live wel leuk klinken maar ze zijn me iets te toktok. :(

Das juist vet. Dr zit een goeie punch in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:06 
 
Hardtraxxer



;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:31 
 
Hardtraxx Addict

Gewoon niet te geloven zo tering lekker dat deze plaat is, man man man :D Die sfeer, die synth, die kicks, die melodie...gewoonweg PRACHTIG! Krijg er echt steeds weer kippenvel van als ik terugdenk aan deze track op Hard Bass.
TOTY 2013 kandidaat overduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Abnormaal fijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meesterwerk! :worship:
Nog steeds kippenvel als die synths erin komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zooo fucking vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zomaar spontaan een dubbelpost :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit.... is kunst.. Wat een absurd vette synth. En die climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het een fijne track, al had de kick wel wat meer kracht mogen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 02:38 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals altijd heel vet artwork! :drool:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks