Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:39 
 

Mainstream volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:40 
 

TiMOTHYb schreef:
Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?
Ik ben geen zuurpruim :cry:

Die indruk krijg ik juist van mensen die zo reageren. Ik ben teleurgesteld in je.

B-Front gaat wat teveel naar het commerciële vind ik. Dit is ook best een commerciëel forum daar niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?
Ik ben geen zuurpruim :cry:

Die indruk krijg ik juist van mensen die zo reageren. Ik ben teleurgesteld in je.

B-Front gaat wat teveel naar het commerciële vind ik. Dit is ook best een commerciëel forum daar niet van.

Hou alsjeblieft op met onzin uitkramen gast. Dit slaat gewoon he-le-maal nergens op wat je nou allemaal zegt.
Dat laatste deel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Past goed in het rijtje van Inner Creativity en Mysterias. Zelfde soort tracks. Allemaal :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
commerciëel

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
commerciëel

:lol: :lol: :lol:

Deze vind ik denk ik nog wel erger :P
Wout1997 schreef:
ved

Ik weet dat er lastige Nederlandse woorden zijn, maar kom op. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:34 
 

Daveytl schreef:
Nerazzurro93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?
Ik ben geen zuurpruim :cry:

Die indruk krijg ik juist van mensen die zo reageren. Ik ben teleurgesteld in je.

B-Front gaat wat teveel naar het commerciële vind ik. Dit is ook best een commerciëel forum daar niet van.

Hou alsjeblieft op met onzin uitkramen gast. Dit slaat gewoon he-le-maal nergens op wat je nou allemaal zegt.
Dat laatste deel :lol:
Ok, dat laatste was een beetje om te stangen. Maar nu over de plaat. De kicks is gewoon best mainstream. Er zit niet zoveel kracht in en ze pitchen. Denk je niet dat B-Front niet een beetje wordt meegesleurd door het verslappen van Fusion? Verder denk ik dat hij wel wordt beïnvloed door dit soort successen (op grote podia staan), waardoor hij er meer van wil.

De plaat is best wel leuk, maar mist gewoon wat kracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nerazzurro93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?
Ik ben geen zuurpruim :cry:

Die indruk krijg ik juist van mensen die zo reageren. Ik ben teleurgesteld in je.

B-Front gaat wat teveel naar het commerciële vind ik. Dit is ook best een commerciëel forum daar niet van.

Hou alsjeblieft op met onzin uitkramen gast. Dit slaat gewoon he-le-maal nergens op wat je nou allemaal zegt.
Dat laatste deel :lol:
Ok, dat laatste was een beetje om te stangen. Maar nu over de plaat. De kicks is gewoon best mainstream. Er zit niet zoveel kracht in en ze pitchen. Denk je niet dat B-Front niet een beetje wordt meegesleurd door het verslappen van Fusion? Verder denk ik dat hij wel wordt beïnvloed door dit soort successen (op grote podia staan), waardoor hij er meer van wil.

De plaat is best wel leuk, maar mist gewoon wat kracht.[/quote]

Veel Dj's zijn net politieke partijen, ze trekken altijd naar het midden. B-Front dus ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:55 
 

Commercie slaat ook toe in dit deel van de ''scene''
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ok, dat laatste was een beetje om te stangen. Maar nu over de plaat. De kicks is gewoon best mainstream. Er zit niet zoveel kracht in en ze pitchen. Denk je niet dat B-Front niet een beetje wordt meegesleurd door het verslappen van Fusion? Verder denk ik dat hij wel wordt beïnvloed door dit soort successen (op grote podia staan), waardoor hij er meer van wil.

De plaat is best wel leuk, maar mist gewoon wat kracht.

B-Front heeft nooit een tijd lang überhard/ 'raw' geproduceerd.
Luister bijvoorbeeld eens tracks als Nomansland/ Rebirth/ Development/ Neophobia/ Inner Creativity/ Become the Sky/ Elements/ Charger/ Liberate.
Is allemaal niet harder/ duisterder/ 'rauwer' dan wat hij het laatste half jaar produceert hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:13 
 

Nou, dat vind ik wel hoor Daveytl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Nou, dat vind ik wel hoor Daveytl.

Nou Dysphoria, ik vind van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:15 
 

Daveytl schreef:
Entourage schreef:
Nou, dat vind ik wel hoor Daveytl.

Nou Dysphoria, ik vind van niet.

Wie is Dysphoria?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:25 
 

Daveytl schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Ok, dat laatste was een beetje om te stangen. Maar nu over de plaat. De kicks is gewoon best mainstream. Er zit niet zoveel kracht in en ze pitchen. Denk je niet dat B-Front niet een beetje wordt meegesleurd door het verslappen van Fusion? Verder denk ik dat hij wel wordt beïnvloed door dit soort successen (op grote podia staan), waardoor hij er meer van wil.

De plaat is best wel leuk, maar mist gewoon wat kracht.

B-Front heeft nooit een tijd lang überhard/ 'raw' geproduceerd.
Luister bijvoorbeeld eens tracks als Nomansland/ Rebirth/ Development/ Neophobia/ Inner Creativity/ Become the Sky/ Elements/ Charger/ Liberate.
Is allemaal niet harder/ duisterder/ 'rauwer' dan wat hij het laatste half jaar produceert hoor.
Ik vind die tracks toch wel wat origineler dan wat hij nu maakt. Ik vind het teveel op elkaar lijken nu. Hij is nu meer bezig met het uitmelken van zn sfeerplaatjes. Het belangrijkste verschil vind ik wel de kicks. Ik vind deze kicks nogal hol. Teveel tok tok tok. Gewoon een standaard mainstream kick. Die tracks die hij eerder maakte hebben wel dikke kicks vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Elexz schreef:
Nerazzurro93 schreef:
commerciëel

:lol: :lol: :lol:

Deze vind ik denk ik nog wel erger :P
Wout1997 schreef:
ved

Ik weet dat er lastige Nederlandse woorden zijn, maar kom op. xd

Lool :lol: typefout
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god :surrender: Wat. Een. Plaat! Helemaal kippenvel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke keer weer 3 meter kippenvel bij het luisteren, één van de beste melodiën die ooit is gemaakt voor mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Baasbaasbaas, idd niet z'n hardste plaat maar kwalitatief wel zeer hoogstaand :D. Vind z'n soundpackage in totaal absoluut niet mainstream trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man wat een epische plaat. Die synth! Was hier vanaf de eerste seconde in de trailer al verliefd op. De opbouw is echt geniaal, bij de ultieme climax mis ik toch net wat kracht, denk dat ie hierom voor mij net niet kan tippen aan Mysterias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:02 
 

Wat een heerlijk nummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik voel echt niks bij deze plaat. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front hou toch eens op, hoe flik je het elke keer opnieuw.

Echt wat een onmenselijk ge-wel-dig sfeertje is hier weer neergezet. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 00:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Godverdomme B-front :love:

Spijtig dat 't al zo laat is, anders volume open :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks