Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
-
E
Mainstream volk
-
N
Ik ben geen zuurpruimTiMOTHYb wrote:Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?
Die indruk krijg ik juist van mensen die zo reageren. Ik ben teleurgesteld in je.
B-Front gaat wat teveel naar het commerciële vind ik. Dit is ook best een commerciëel forum daar niet van.
Hou alsjeblieft op met onzin uitkramen gast. Dit slaat gewoon he-le-maal nergens op wat je nou allemaal zegt.Nerazzurro93 wrote:Ik ben geen zuurpruimTiMOTHYb wrote:Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?![]()
Die indruk krijg ik juist van mensen die zo reageren. Ik ben teleurgesteld in je.
B-Front gaat wat teveel naar het commerciële vind ik. Dit is ook best een commerciëel forum daar niet van.
Dat laatste deel
Past goed in het rijtje van Inner Creativity en Mysterias. Zelfde soort tracks. Allemaal

Deze vind ik denk ik nog wel ergerElexz wrote:Nerazzurro93 wrote: commerciëel![]()
![]()
Ik weet dat er lastige Nederlandse woorden zijn, maar kom op.Wout1997 wrote:ved
-
N
Ok, dat laatste was een beetje om te stangen. Maar nu over de plaat. De kicks is gewoon best mainstream. Er zit niet zoveel kracht in en ze pitchen. Denk je niet dat B-Front niet een beetje wordt meegesleurd door het verslappen van Fusion? Verder denk ik dat hij wel wordt beïnvloed door dit soort successen (op grote podia staan), waardoor hij er meer van wil.Daveytl wrote:Hou alsjeblieft op met onzin uitkramen gast. Dit slaat gewoon he-le-maal nergens op wat je nou allemaal zegt.Nerazzurro93 wrote:Ik ben geen zuurpruimTiMOTHYb wrote:Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?![]()
Dat laatste deel
De plaat is best wel leuk, maar mist gewoon wat kracht.
Ok, dat laatste was een beetje om te stangen. Maar nu over de plaat. De kicks is gewoon best mainstream. Er zit niet zoveel kracht in en ze pitchen. Denk je niet dat B-Front niet een beetje wordt meegesleurd door het verslappen van Fusion? Verder denk ik dat hij wel wordt beïnvloed door dit soort successen (op grote podia staan), waardoor hij er meer van wil.Daveytl wrote:Hou alsjeblieft op met onzin uitkramen gast. Dit slaat gewoon he-le-maal nergens op wat je nou allemaal zegt.Nerazzurro93 wrote:Ik ben geen zuurpruimTiMOTHYb wrote:Wat zegt dit over HT dan zuurpruim?![]()
Dat laatste deel
De plaat is best wel leuk, maar mist gewoon wat kracht.[/quote]
Veel Dj's zijn net politieke partijen, ze trekken altijd naar het midden. B-Front dus ook
-
E
Commercie slaat ook toe in dit deel van de ''scene''
B-Front heeft nooit een tijd lang überhard/ 'raw' geproduceerd.Nerazzurro93 wrote:Ok, dat laatste was een beetje om te stangen. Maar nu over de plaat. De kicks is gewoon best mainstream. Er zit niet zoveel kracht in en ze pitchen. Denk je niet dat B-Front niet een beetje wordt meegesleurd door het verslappen van Fusion? Verder denk ik dat hij wel wordt beïnvloed door dit soort successen (op grote podia staan), waardoor hij er meer van wil.
Luister bijvoorbeeld eens tracks als Nomansland/ Rebirth/ Development/ Neophobia/ Inner Creativity/ Become the Sky/ Elements/ Charger/ Liberate.
Is allemaal niet harder/ duisterder/ 'rauwer' dan wat hij het laatste half jaar produceert hoor.
-
E
Nou, dat vind ik wel hoor Daveytl.
Nou Dysphoria, ik vind van niet.Entourage wrote:Nou, dat vind ik wel hoor Daveytl.
-
E
Wie is Dysphoria?Daveytl wrote:Nou Dysphoria, ik vind van niet.Entourage wrote:Nou, dat vind ik wel hoor Daveytl.
-
N
Ik vind die tracks toch wel wat origineler dan wat hij nu maakt. Ik vind het teveel op elkaar lijken nu. Hij is nu meer bezig met het uitmelken van zn sfeerplaatjes. Het belangrijkste verschil vind ik wel de kicks. Ik vind deze kicks nogal hol. Teveel tok tok tok. Gewoon een standaard mainstream kick. Die tracks die hij eerder maakte hebben wel dikke kicks vind ik.Daveytl wrote:B-Front heeft nooit een tijd lang überhard/ 'raw' geproduceerd.Nerazzurro93 wrote:Ok, dat laatste was een beetje om te stangen. Maar nu over de plaat. De kicks is gewoon best mainstream. Er zit niet zoveel kracht in en ze pitchen. Denk je niet dat B-Front niet een beetje wordt meegesleurd door het verslappen van Fusion? Verder denk ik dat hij wel wordt beïnvloed door dit soort successen (op grote podia staan), waardoor hij er meer van wil.
Luister bijvoorbeeld eens tracks als Nomansland/ Rebirth/ Development/ Neophobia/ Inner Creativity/ Become the Sky/ Elements/ Charger/ Liberate.
Is allemaal niet harder/ duisterder/ 'rauwer' dan wat hij het laatste half jaar produceert hoor.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
LoolBuzzLightyear wrote:Deze vind ik denk ik nog wel ergerElexz wrote:Nerazzurro93 wrote: commerciëel![]()
![]()
Ik weet dat er lastige Nederlandse woorden zijn, maar kom op.Wout1997 wrote:ved
Mijn god
Wat. Een. Plaat! Helemaal kippenvel!
Elke keer weer 3 meter kippenvel bij het luisteren, één van de beste melodiën die ooit is gemaakt voor mij 
Baasbaasbaas, idd niet z'n hardste plaat maar kwalitatief wel zeer hoogstaand
. Vind z'n soundpackage in totaal absoluut niet mainstream trouwens.
Man wat een epische plaat. Die synth! Was hier vanaf de eerste seconde in de trailer al verliefd op. De opbouw is echt geniaal, bij de ultieme climax mis ik toch net wat kracht, denk dat ie hierom voor mij net niet kan tippen aan Mysterias.
-
J
Wat een heerlijk nummer 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik voel echt niks bij deze plaat. 
B-Front hou toch eens op, hoe flik je het elke keer opnieuw.
Echt wat een onmenselijk ge-wel-dig sfeertje is hier weer neergezet.
Echt wat een onmenselijk ge-wel-dig sfeertje is hier weer neergezet.