Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAJHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHA

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Almighty schreef:
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAJHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHA

:loving:


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 08:13 
 
Hardtraxx Elite

Dit is waarschijnlijk b-front - undiscovered als ik de top 10 van bh mag geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code Black – R.E.V.O.L.U.T.I.O.N (Official Hard Bass blue theme)
Bass Modulators – Requi3m (Official Hard Bass yellow theme)
Psyko Punkz – Electrobam (Official Hard Bass red theme)
B-Front – Undiscovered (Official Hard Bass green theme)

Psyko punkz alweer een anthem :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Code Black – R.E.V.O.L.U.T.I.O.N (Official Hard Bass blue theme)
Bass Modulators – Requi3m (Official Hard Bass yellow theme)
Psyko Punkz – Electrobam (Official Hard Bass red theme)
B-Front – Undiscovered (Official Hard Bass green theme)

Psyko punkz alweer een anthem :huh:


Ja inderdaad, en volgens mij is het weer meuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Is dat niet gewoon deze:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Is dat niet gewoon deze:



Ik geloof van wel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Undiscovered heet ie dus, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:21 
 

B-Front wordt ook steeds slapper, maar de sfeer is wel weer in orde en dat gaat ook nooit vervelen. Redelijk trackje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Is dat niet gewoon deze:


Maak je eigen topic. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een fucking awesome track!!!
:bomb: :bomb: :bomb:
:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Code Black – R.E.V.O.L.U.T.I.O.N (Official Hard Bass blue theme)
Bass Modulators – Requi3m (Official Hard Bass yellow theme)
Psyko Punkz – Electrobam (Official Hard Bass red theme)
B-Front – Undiscovered (Official Hard Bass green theme)

Psyko punkz alweer een anthem :huh:

B-Front schreef:
many people thought it was the anthem! its my new solo track! So its not The official anthem. :)
Bron: Facebook

Toch maar geen anthems dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere communicatie dan, Bob zegt dat het geen anthem is, b2s zegt dat het 1 van de 4 is. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:45 
 

Kunnen ze mooi die Revolution en B-front track releasen op Fusion als Hard Bass huppelepup ipv een 1-tracker
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:49 
 
Hardtraxxer

Undiscovered, heerlyke solo-track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:20 
 
Hardtraxx Elite

Is gewoon 1 van de 4 anthems ja, vet dat hardbass meerdere anthems krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Lekkere communicatie dan, Bob zegt dat het geen anthem is, b2s zegt dat het 1 van de 4 is. xD


Het is geen anthem, maar een Themesong. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:06 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Kunnen ze mooi die Revolution en B-front track releasen op Fusion als Hard Bass huppelepup ipv een 1-tracker

Beter komen ze allebei full met de digitale release van de Hardbass cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 02:14 
 
Hardtraxx Veteran

Zit waarschijnlijk in de nieuwe HWS. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 10:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
JEFSKIII schreef:
Kunnen ze mooi die Revolution en B-front track releasen op Fusion als Hard Bass huppelepup ipv een 1-tracker

Beter komen ze allebei full met de digitale release van de Hardbass cd

Ja beter wel, op die Fusion releases heb ik niet zoveel hoop verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Holy fuck, wat een plaat! Ik denk dat B-Front voor de 4e keer achter elkaar de track van het jaar heeft op hardtraxx!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:12 
 

Zegt meer over hardtraxx dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Tipt niet aan Mysterias, maar hij klinkt heul erg vet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:20 
 
Hardtraxx Elite

wat een track!. Altijd kan hij een bepaalde sfeer in een track doen! Pure klasse
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Dit nummer is 100x beter dan Mysterias. Mysterias is gewoon zwaar overrated. :P
Het hele nummer geeft me gewoon kippenvel, abnormaal ved de intro en de break. Climax is ietsie minder maar wat een geweld.

Onbeschrijfelijk.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks