Henk-Jan wrote:Heerlijk plaatje.
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
Moderators
Allemachtig wat is dit fucking vet. Die synth. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit is het anthem, zie b2s twitter
Tomas Smits @TomasSmitsNL
@bfreqz #HB13 anthem played by @bfront last night at #QL12 View on YouTube @officialb2s #bfront #hardbass #qlimax @Q_dance @Frequencerz
Retweeted by b2s
Ik ga voor een troll van B2S..Nando wrote:Tomas Smits @TomasSmitsNL
@bfreqz #HB13 anthem played by @bfront last night at #QL12 View on YouTube @officialb2s #bfront #hardbass #qlimax @Q_dance @Frequencerz
Retweeted by b2s
B2S zegt inderdaad niet dat het ook daadwerkelijk het anthem is. En Titatovenaar heeft ook al gezegd dat het niet het anthem is.
Vind het maar vaag hoor, die break deed me meteen aan een Hard Bass anthem denken.
Is het toch niet...Nando wrote:Tomas Smits @TomasSmitsNL
Retweeted by b2s
Nog eens een paar keer opgezet, godver wat een geweldig nummer 
Overtreft vooralsnog Mysterias. Moet alleen oppassen dat ik hem niet te vaak ga luisteren en zat word.
Overtreft vooralsnog Mysterias. Moet alleen oppassen dat ik hem niet te vaak ga luisteren en zat word.
Last edited by Pommer on 28 Nov 2012 00:02, edited 1 time in total.
Lijkt me dus dat de vocals er nog in moeten komen.MC Nolz @nolz_mc
Just finished writing for the first @BFreqz track #hardstyle #HB13
Anthem zal wel door B-Freqz gemaakt worden, helaas is het deze track niet 
Hoeft niet perse voor deze track te betekenen lijkt me.Nando wrote:Lijkt me dus dat de vocals er nog in moeten komen.MC Nolz @nolz_mc
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Pakt mij totaal niet. Vind B-Fronts tracks over het algemeen echt tof, maar deze synth vind ik echt lelijk 
Ik vind dit echt heerlijk. Die synth is echt brrrrr, kippenvel. Het zou pas echt perfect zijn met andere kicks, die vind ik dan weer niks
Hoeft niet, maar lijkt me wel logisch aangezien deze track ook in de trailer zit. Was de voorgaande twee jaren hetzelfde.b-ram wrote:Hoeft niet perse voor deze track te betekenen lijkt me.Nando wrote:Lijkt me dus dat de vocals er nog in moeten komen.MC Nolz @nolz_mc
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
en hij flikt het gewoon weer! 
Aangezien Nolz de vaste MC van B-Freqz is geworden ga ik er eerder van uit dat 't om een andere track gaat. Deze track heeft al vocals erin verwerkt zitten toch?Nando wrote:Hoeft niet, maar lijkt me wel logisch aangezien deze track ook in de trailer zit. Was de voorgaande twee jaren hetzelfde.b-ram wrote:Hoeft niet perse voor deze track te betekenen lijkt me.
Desalniettemin wordt dit denk ik de track van het jaar voor mij
Wat een gevoel weer in deze plaat. Pareltje 
flevoboys wrote:Wat een gevoel weer in deze plaat. Pareltje
Heerlijke track dit, alleen de kicks zijn niet geweldig.
-
IHardtraxxer
- 438 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Heb het gevraagd aan B-front zelf, het is een solo track.
Bevestig het even met een screenshot aub.Ilmar wrote:Heb het gevraagd aan B-front zelf, het is een solo track.
-
A
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAJHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHApatrickjeb wrote:Bevestig het even met een screenshot aub.Ilmar wrote:Heb het gevraagd aan B-front zelf, het is een solo track.