Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Heerlijk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemachtig wat is dit fucking vet. Die synth. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is het anthem, zie b2s twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Tomas Smits ‏@TomasSmitsNL

@bfreqz #HB13 anthem played by @bfront last night at #QL12 http://youtu.be/0qAxJS8CH68 @officialb2s #bfront #hardbass #qlimax @Q_dance @Frequencerz

Retweeted by b2s
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Citaat:
Tomas Smits ‏@TomasSmitsNL

@bfreqz #HB13 anthem played by @bfront last night at #QL12 http://youtu.be/0qAxJS8CH68 @officialb2s #bfront #hardbass #qlimax @Q_dance @Frequencerz

Retweeted by b2s


Ik ga voor een troll van B2S..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 15:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B2S zegt inderdaad niet dat het ook daadwerkelijk het anthem is. En Titatovenaar heeft ook al gezegd dat het niet het anthem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar vaag hoor, die break deed me meteen aan een Hard Bass anthem denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Citaat:
Tomas Smits ‏@TomasSmitsNL

@bfreqz #HB13 anthem played by @bfront last night at #QL12 http://youtu.be/0qAxJS8CH68 @officialb2s #bfront #hardbass #qlimax @Q_dance @Frequencerz

Retweeted by b2s


Is het toch niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 16:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nog eens een paar keer opgezet, godver wat een geweldig nummer :cry:

Overtreft vooralsnog Mysterias. Moet alleen oppassen dat ik hem niet te vaak ga luisteren en zat word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
MC Nolz @nolz_mc
Just finished writing for the first @BFreqz track #hardstyle #HB13


Lijkt me dus dat de vocals er nog in moeten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthem zal wel door B-Freqz gemaakt worden, helaas is het deze track niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Citaat:
MC Nolz @nolz_mc
Just finished writing for the first @BFreqz track #hardstyle #HB13


Lijkt me dus dat de vocals er nog in moeten komen.

Hoeft niet perse voor deze track te betekenen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

anthem of niet, geniaal nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:20 
 
Hardtraxxer

Pakt mij totaal niet. Vind B-Fronts tracks over het algemeen echt tof, maar deze synth vind ik echt lelijk -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit echt heerlijk. Die synth is echt brrrrr, kippenvel. Het zou pas echt perfect zijn met andere kicks, die vind ik dan weer niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Nando schreef:
Citaat:
MC Nolz @nolz_mc
Just finished writing for the first @BFreqz track #hardstyle #HB13


Lijkt me dus dat de vocals er nog in moeten komen.

Hoeft niet perse voor deze track te betekenen lijkt me.

Hoeft niet, maar lijkt me wel logisch aangezien deze track ook in de trailer zit. Was de voorgaande twee jaren hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 23:30 
 
Hardtraxxer

en hij flikt het gewoon weer! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
b-ram schreef:
Hoeft niet perse voor deze track te betekenen lijkt me.

Hoeft niet, maar lijkt me wel logisch aangezien deze track ook in de trailer zit. Was de voorgaande twee jaren hetzelfde.

Aangezien Nolz de vaste MC van B-Freqz is geworden ga ik er eerder van uit dat 't om een andere track gaat. Deze track heeft al vocals erin verwerkt zitten toch? :)

Desalniettemin wordt dit denk ik de track van het jaar voor mij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gevoel weer in deze plaat. Pareltje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jongens jongens wat een track :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Wat een gevoel weer in deze plaat. Pareltje :loving:
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track dit, alleen de kicks zijn niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 19:08 
 
Hardtraxxer

Heb het gevraagd aan B-front zelf, het is een solo track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Heb het gevraagd aan B-front zelf, het is een solo track.

Bevestig het even met een screenshot aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:36 
 

patrickjeb schreef:
Ilmar schreef:
Heb het gevraagd aan B-front zelf, het is een solo track.

Bevestig het even met een screenshot aub.

AHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHAHAJHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHA
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks