Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:07 
 

Lijkt me geen anthem nee zonder 'HARD BASS' er in.
En frequencerz hoor ik ook niet terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan wel toch? Volgens mij draaide HHZ vorig jaar ook zijn anthem eerst zonder Hard Bass erin :) Of dat was een ander anthem, durf ik niet meer te zeggen :) Ik zet mijn geld nog altijd erop dat het anthem van B-Front is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo moet een anthem perse vocals hebben. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:34 
 

Kepro schreef:
Hoezo moet een anthem perse vocals hebben. :yawn:


Hoor je toch in de trailer ook?
+ vocals ineens niet meer terug in deze track.
+ B2s gooit ook random tracks in decibel trailer.

Terug je hok in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Kepro schreef:
Hoezo moet een anthem perse vocals hebben. :yawn:


Hoor je toch in de trailer ook?
+ vocals ineens niet meer terug in deze track.
+ B2s gooit ook random tracks in decibel trailer.

Terug je hok in :thumbup:


Dude, daar doel ik helemaal niet op. :lol:Terug je hok in, waar slaat dat op? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:38 
 

Kepro schreef:
Jro_ schreef:
Kepro schreef:
Hoezo moet een anthem perse vocals hebben. :yawn:


Hoor je toch in de trailer ook?
+ vocals ineens niet meer terug in deze track.
+ B2s gooit ook random tracks in decibel trailer.

Terug je hok in :thumbup:


Dude, daar doel ik helemaal niet op. :lol:Terug je hok in, waar slaat dat op? :/


Dat het hard bass anthem vocals heeft. Dus dit wordt niet het anthem :)
Ga nou maar terug je hok in. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het Hardbass anthem vocals heeft staat helemaal nergens. Dus je redenatie slaat nergens op. Vroeger hadden de anthems ook niet altijd vocals. En ik zou straks in een hok stoppen. Je hebt het straks tegen een boa eierdop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:55 
 

Kepro schreef:
Dat het Hardbass anthem vocals heeft staat helemaal nergens. Dus je redenatie slaat nergens op. Vroeger hadden de anthems ook niet altijd vocals. En ik zou straks in een hok stoppen. Je hebt het straks tegen een boa eierdop.


Als je meer dan 5 anthems voor 2011 kunt pakken waar geen vocals inzitten geloof ik je graag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:57 
 

Oh en als dit het anthem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Kepro schreef:
Dat het Hardbass anthem vocals heeft staat helemaal nergens. Dus je redenatie slaat nergens op. Vroeger hadden de anthems ook niet altijd vocals. En ik zou straks in een hok stoppen. Je hebt het straks tegen een boa eierdop.


Als je meer dan 5 anthems voor 2011 kunt pakken waar geen vocals inzitten geloof ik je graag. :thumbup:

2011 ja. Hij zegt vroeger, snap je dan niet dat hij bedoeld in de Early Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, zal me een worst wezen of het het anthem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:21 
 

patrickjeb schreef:
Jro_ schreef:
Kepro schreef:
Dat het Hardbass anthem vocals heeft staat helemaal nergens. Dus je redenatie slaat nergens op. Vroeger hadden de anthems ook niet altijd vocals. En ik zou straks in een hok stoppen. Je hebt het straks tegen een boa eierdop.


Als je meer dan 5 anthems voor 2011 kunt pakken waar geen vocals inzitten geloof ik je graag. :thumbup:

2011 ja. Hij zegt vroeger, snap je dan niet dat hij bedoeld in de Early Hardstyle?


Early hardstyle???? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:22 
 

Geen aandacht aan geven, Jro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de HQ volgens mij is dit zeker een sterke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus toch geen anthem? Nu die vocals eronder zitten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:59 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Heerlijke plaat, zal me een worst wezen of het het anthem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
I played 2 new tracks yesterday!

B-front - TBA
Coone & B-Front - Fearless 2012

Did you like it? :)

B-Front op FB

Dus dit is een solo track en geen B-Freqz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel echt een bruut nummer zeg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:19 
 

Oxbow schreef:
Citaat:
I played 2 new tracks yesterday!

B-front - TBA
Coone & B-Front - Fearless 2012

Did you like it? :)

B-Front op FB

Dus dit is een solo track en geen B-Freqz.


Justice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze is echt geniaal! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:24 
 
Hardtraxxer

Ik denk niet dat dit het hard bass anthem is.. anders had B-Front wel gezegd datie het hard bass anthem voor het eerst gedraaid heeft gister
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is niet het Hardbass Anthem zegt Titatovenaar net in het Wistjedat topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vet nummer van b-freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:38 
 
Hardtraxx Newbie

wauuuw :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks