Lijkt me geen anthem nee zonder 'HARD BASS' er in.
En frequencerz hoor ik ook niet terug.
En frequencerz hoor ik ook niet terug.
Hoor je toch in de trailer ook?Kepro wrote:Hoezo moet een anthem perse vocals hebben.
Dude, daar doel ik helemaal niet op. :lol:Terug je hok in, waar slaat dat op?Jro_ wrote:Hoor je toch in de trailer ook?Kepro wrote:Hoezo moet een anthem perse vocals hebben.
+ vocals ineens niet meer terug in deze track.
+ B2s gooit ook random tracks in decibel trailer.
Terug je hok in
Dat het hard bass anthem vocals heeft. Dus dit wordt niet het anthemKepro wrote:Dude, daar doel ik helemaal niet op. :lol:Terug je hok in, waar slaat dat op?Jro_ wrote:Hoor je toch in de trailer ook?Kepro wrote:Hoezo moet een anthem perse vocals hebben.
+ vocals ineens niet meer terug in deze track.
+ B2s gooit ook random tracks in decibel trailer.
Terug je hok in
Als je meer dan 5 anthems voor 2011 kunt pakken waar geen vocals inzitten geloof ik je graag.Kepro wrote:Dat het Hardbass anthem vocals heeft staat helemaal nergens. Dus je redenatie slaat nergens op. Vroeger hadden de anthems ook niet altijd vocals. En ik zou straks in een hok stoppen. Je hebt het straks tegen een boa eierdop.
2011 ja. Hij zegt vroeger, snap je dan niet dat hij bedoeld in de Early Hardstyle?Jro_ wrote:Als je meer dan 5 anthems voor 2011 kunt pakken waar geen vocals inzitten geloof ik je graag.Kepro wrote:Dat het Hardbass anthem vocals heeft staat helemaal nergens. Dus je redenatie slaat nergens op. Vroeger hadden de anthems ook niet altijd vocals. En ik zou straks in een hok stoppen. Je hebt het straks tegen een boa eierdop.
Early hardstyle????patrickjeb wrote:2011 ja. Hij zegt vroeger, snap je dan niet dat hij bedoeld in de Early Hardstyle?Jro_ wrote:Als je meer dan 5 anthems voor 2011 kunt pakken waar geen vocals inzitten geloof ik je graag.Kepro wrote:Dat het Hardbass anthem vocals heeft staat helemaal nergens. Dus je redenatie slaat nergens op. Vroeger hadden de anthems ook niet altijd vocals. En ik zou straks in een hok stoppen. Je hebt het straks tegen een boa eierdop.
Pommer wrote:Heerlijke plaat, zal me een worst wezen of het het anthem is.
B-Front op FBI played 2 new tracks yesterday!
B-front - TBA
Coone & B-Front - Fearless 2012
Did you like it?
JusticeOxbow wrote:B-Front op FBI played 2 new tracks yesterday!
B-front - TBA
Coone & B-Front - Fearless 2012
Did you like it?
Dus dit is een solo track en geen B-Freqz.