Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:02 
 
Artiest

Artiest: B-Front & Frequencerz

Track(s): Delusion

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne kick :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een track! Kippenvel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klapt er lekker in! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:08 
 
Artiest

Doet mij nog niet heel veel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nightmaaaaarrrrrrreeeee!!!! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:10 
 
Hardtraxxer

Gvd, tijd geleden dat ik zo'n kippenvel kreeg :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat dik, wat dik! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Apart plaatje. Titel is zeer toepasselijk. Je denkt dat het een zeer euforische plaat wordt, maar dan klapt die anti erin. Heerlijk! Vind alleen die vocal niet zo goed erbij passen. Wel blij dat het B-Front kicks zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Nightmaaaaarrrrrrreeeee!!!! :love: :love:


:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Die vocal is echt sick. Pull the triggaaaaaaaaaaaah! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 15:35 
 

Lekker zeg deze gaan we maar is even van soundcloud rippen :evil:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus wel waar ik hardstyle voor luister. De vocals zijn kut en er mist voor mij wat drive, maar die lange halen en die break-synth zijn heerlijk. Kick is daarnaast verre van storend. Wel jammer van dat stuk op de lage pitch @ 2:09 in de vid, dat klinkt dan weer totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:17 
 
Hardtraxx Elite

Meteen bij de eerste luisteren kippenvel en zo hoort het! Heerlijke track dit!

Die vocal is ook al zo fantatisch. Gaat helemaal gelijk met de screech haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
die lange halen zijn heerlijk.

:yes: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel screech :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Notoriouskaffa schreef:
Lekker zeg deze gaan we maar is even van soundcloud rippen :evil:


je kan ook gewoon de hard bass cd downloaden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Notoriouskaffa schreef:
Lekker zeg deze gaan we maar is even van soundcloud rippen :evil:


je kan ook gewoon de hard bass cd Kopen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:33 
 
Hardtraxx Newbie

JVDM schreef:
Die vocal is echt sick. Pull the triggaaaaaaaaaaaah! :bomb:


haha :p Die sample zit al in Distorded Mind (warface remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:39 
 

InsaneJunkie schreef:
tomac schreef:
Notoriouskaffa schreef:
Lekker zeg deze gaan we maar is even van soundcloud rippen :evil:


je kan ook gewoon de hard bass cd Kopen....


precies ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat is dit dik zeg. Die melodie is ook echt goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wanneer die anti erin klapt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hohoho godverdomme wtf is dit! Wat een godvers lekkere anti!! Kga niet weten wat ik meemaak als die morgen door het Gelredome gaat :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nondeju wat een dikke track weer :worship: :worship: Wat een ontiegelijk gave anti zeg, die kick is ook verdomde lekker.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks