Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een abnormaal hoog niveau, eerst komen met Undiscovered en nu met dit :love: :loving:
B-Front je bent een held (en frequencerz natuurlijk). Die lange halen geven me kippenvel niet normaal. Die anti is gewoon gruwelijk. Kicks zijn ook dik in orde.

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vet zeg! Dit gaat mega kippenvel opleveren morgen/overmorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:21 
 
Hardtraxx Elite

Wow, super dikke plaat! :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Eclipse schreef:
JVDM schreef:
Die vocal is echt sick. Pull the triggaaaaaaaaaaaah! :bomb:


haha :p Die sample zit al in Distorded Mind (warface remix)

Ja, klopt. Jammer dat ie daar afgekapt wordt door een 'gunshot'. Ik vind hem hier op een of andere manier beter tot zijn recht komen. Morgen liveeee, wiehoe. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg dikke plaat! Sooooooo die anti :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik! Heerlijke kick ook! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:loving:
Verliefd op deze plaat :yay:

edit: Vocals komen uit Avenged Sevenfold - Nightmare
wat ook een lekker nummer is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke anti :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed! :D

EDIT: Klinkt echt fucking gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :loving: Wat een sfeertje in dit nummer weer! Heerlijke plaat zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste anticlimax sinds tijden! Wat een power! :worship: Geweldig, de rest klinkt ook na behoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Holy fuck :drool:
Die anti is zoo ongelofelijk vet gedaan zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Vet zeg! Dit gaat mega kippenvel opleveren morgen/overmorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:10 
 
Hardtraxx Newbie

ywegf ui;sfbeo8urgnifbúi;gvbjnfk gvbf 'hipnk bfdouihnpo[ej

Ho sorry hoor, moest ff mn kwijl van mn toetsenbord afvegen. Wat een heerlijke knalplat weer, verheug me er nu al op om hem morgen live te horen.

PS: B-Front is de baas der eindbazen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict

HO-LY SHIT.
Het is pas februari maar nu al zijn er 2 TOTY kandidaten voor mij. Undiscovered en dan nu dit! Wat een screeches zeg, ongelofelijk. Ik denk dat je mij op kunt vegen als ik deze hoor op Hard Bass. Nondeju wat goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:16 
 
Hardtraxxer

WOW :drool:

Wat een plaat is dit wel niet! Zal morgen ongetwijfeld ontzettend dik klinken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
HO-LY SHIT.
Het is pas februari maar nu al zijn er 2 TOTY kandidaten voor mij. Undiscovered en dan nu dit! Wat een screeches zeg, ongelofelijk. Ik denk dat je mij op kunt vegen als ik deze hoor op Hard Bass. Nondeju wat goed!

+ A Different Kind of Therapy (mixes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mag wel iets meer variatie in de kicks zitten, ben halverwege die kick al helemaal zat. Verder ben ik niet zo van de Frequencerz achtige screeches; te zeurderig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
ben halverwege die kick al helemaal zat

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet, maar ben nog niet zo overtuigd als de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:33 
 

Dit jaar word goud qua releases, nog geen maand verder en al een stel dikke platen zeg!
Alles klopt hieraan, dikke vette 10 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus christus. Bijna tranen in m'n ogen zo vet. Die melodie, eerste climax en die outro. :worship: Vind alleen de tweede climax iets minder, maar het laatste gedeelte daarvan is wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mag wel iets meer variatie in de kicks zitten, ben halverwege die kick al helemaal zat. Verder ben ik niet zo van de Frequencerz achtige screeches; te zeurderig.

Hier kan ik wel om lachen :lol: Allemaal lovende reacties en dan een reactie van jou er tussendoor. :D

Over de track: :bomb: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Tja wat kun je hier nog over zeggen :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks