Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:

Die lange halen geven me kippenvel niet normaal.

:loving: :loving:


Haha, ik moest lachen. :P

Maar ik begrijp wat er bedoeld wordt, fijne plaat inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe is ff gezond, hoe vet is dit. Ik luisterde net voor het eerst, meteen op best hard geluid en i was like :oh: :oh: :oh: toen die anti er in kwam, ZIE-KE-LIJK! Die anti had ik ook niet echt verwacht, dit is met uitstek de beste anti sinds tijden. Wat een kracht zit hier in zeg, niet alleen de kicks maar ook gewoon hoe de screeches naar voren komen is gewoon abnormaal. Technisch hoogstandje. :worship:

Alleen de vocalen vind ik niet zo super vet, beetje té geforceerd. Maar die paar woordjes mogen de pret niet drukken voor de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:22 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Dit jaar word goud qua releases, nog geen maand verder en al een stel dikke platen zeg!
Alles klopt hieraan, dikke vette 10 :worship:


Eensch ^^
Alleen in de tweede climax pitcht te kick naar beneden dat had voor mij niet gehoeven maar verder echt een meesterwerk dit :woot: :love: :drool: :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwoah wel redelijk maar die vocal is schijt irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kan nog niet tippen aan Undiscovered, maar wel erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:02 
 
Hardtraxxer

Wat een geniale track, eerst Fearless 2012, toen Undiscovered en nu deze. B-Front je bent een held :worship:

Edit: En Frequencerz ook natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:03 
 
Hardtraxx Addict

ik heb m nu twee keer geluisterd. en ik heb nu zoiets van. hmm..
maar dat altijd een heel goed teken raar gezegd. want over een paar keertjes zit ik helemaal van omfg :love:

dit gaat morgen echt heel wat worden bij hard bass! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk combinatie van Bob & Freqz. De sfeer van b-front en de screeches van Freqz. Dit is zo lekker he! Vanwege b-Freqz live zou ik al naar hard bass willen, dat gaat denk ik heeeeel vet worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:31 
 

Natuurlijk komen alle kiddos voor Gunz For Hire, maar doe mij maar gewoon deze heren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah, redelijke plaat. Ben lang niet zo lyrisch als iedereen, vind vooral de kicks er zwak, en die Frequencerz screeches ken ik nou ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Jezus wanneer die anti erin klapt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kan nog niet tippen aan Undiscovered, maar wel erg vet :D

Inderdaad, wellicht dat ik na vanavond nog van mening verander :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word zo moe van die Frequencerz screech. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze ging heeeeeeeel erg lekker net zeg!! knalde er lekker op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ging deze abnormaal hard vannacht :love: Lang geleden dat ik een track zo vet gevonden heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 13:23 
 

Pure eargasm live :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GVD wat had ik er graag bij willen zijn op HardBass! Alleen al voor deze track. Kippenvel! Wat een helden track! :bomb: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODALLEMACHIG. Wat een plaat :worship: die anti :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wize schreef:
GVD wat had ik er graag bij willen zijn op HardBass! Alleen al voor deze track. Kippenvel! Wat een helden track! :bomb: :clap:

Dan had je de 1e climax moeten missen door de blazers die aanstonden en je niks van de track hoorde.

Wel een geniale plaat natuurlijk en live ging die ook dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die anti vind ik vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wize schreef:
GVD wat had ik er graag bij willen zijn op HardBass! Alleen al voor deze track. Kippenvel! Wat een helden track! :bomb: :clap:

Dan had je de 1e climax moeten missen door de blazers die aanstonden en je niks van de track hoorde.

Wel een geniale plaat natuurlijk en live ging die ook dik :D


Dat was wel ECHT slecht van die blazers inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele avond naar die zieke screech uitgekeken en dan gaan ze er inderdaad met die schrale bladblazers doorheen blèren :mad:. Toch was ie heerlijk! Vooral de massale uitkraam van NIGHTMAAAAAAAAAAAAARE bij het publiek om me heen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 15:11 
 
Hardtraxx Addict

Gaat ongetwijfeld in mijn top 5 komen van dit jaar! :) Wat een monsterplaat dit zeg! deze track heeft alles wat een perfecte plaat moet hebben :cry:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks