Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat dit helemaal werd verneukt op Hard Bass :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was inderdaad echt een enorme anticlimax op Hardbass :( Gewoon de hele 1ste climax lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:24 
 

Delt-A schreef:
Dat was inderdaad echt een enorme anticlimax op Hardbass :( Gewoon de hele 1ste climax lang.

Dit dus :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:32 
 
Hardtraxx Addict

De track is wel mooi gemaakt maar ik vind er niet zo veel aan, die eindeloze hoge screeches de laatste tijd... ik ga er gewoon van geeuwen, volgende keer iets meer originaliteit a.u.b.

Misschien moet ik deze een beetje gewoon worden, maar dit voelt anders als bij vorige nummers, weinig kans denk ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt die meest zieke anti die maar kunt bedenken :worship:
Dat hier maar veel mee afgesloten mag worden de komende festivals :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Mwah, redelijke plaat. Ben lang niet zo lyrisch als iedereen, vind vooral de kicks er zwak, en die Frequencerz screeches ken ik nou ook wel.

Ik ben het met je eens :) Leuk plaatje maar snap niet wat hier nou verder zo bijzonder aan is. Van mij hadden ze wat met die melodie in de break mogen doen in de rest van het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mr Lellebel schreef:
Mwah, redelijke plaat. Ben lang niet zo lyrisch als iedereen, vind vooral de kicks er zwak, en die Frequencerz screeches ken ik nou ook wel.

Ik ben het met je eens :) Leuk plaatje maar snap niet wat hier nou verder zo bijzonder aan is. Van mij hadden ze wat met die melodie in de break mogen doen in de rest van het nummer.

En hier ben ik het met jou eens, vind die melodie het veste van het hele nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Dat was inderdaad echt een enorme anticlimax op Hardbass :( Gewoon de hele 1ste climax lang.

Dat was het moment dat die rookmachines de hele tijd bleven loeien? Was kut inderdaad. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zeurende screeches gaan echt door merg en been. :loving: Ook al ze weer omlaag gaan, HEERLIJK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me denken aan Zany Vs. Beholder achtige dingen. Heeelll erg tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 17:27 
 

Verschrikkelijk dikke track. Ongelofelijk. Als B-Front deze kicks nou eens onder Undiscovered zette, dan was dat ook een toptrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 12:10 
 
Hardtraxx Newbie

bam daar was de kick.

Zirkum schreef:
Artiest: B-Front & Frequencerz

Track(s): Delusion

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:40 
 
Hardtraxxer

Dit nummer is zoooo ziek. Kippenvel op hb en nu nog steeds
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Klinkt vet, maar ben nog niet zo overtuigd als de rest.


Oke, toch wel overtuigd :love: Ziekelijk vet dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lyrics komen hiervan

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gevoel zit er in deze break, die opbouw is perfect! Dit gecombineerd met een korte schreeuwerige/krachtige vocal en een anticlimax maakt dit al een vette track. Hierna mogen die Nightmare vocals weggelaten worden naar mijn gevoel. Die lange uithalen zijn geweldig!

Onbegrijpelijk dat deze zo ver is afgezakt. Stukken beter dan Fatality!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocalen zijn naar mijn mening ook niet chill, maar de rest is fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 12:21 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Onbegrijpelijk dat deze zo ver is afgezakt. Stukken beter dan Fatality!


Inderdaad, wat een anti :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Onbegrijpelijk dat deze zo ver is afgezakt. Stukken beter dan Fatality!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Deepack draaide deze op Madnezz, was echt genieten live! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
bRt_ schreef:
Onbegrijpelijk dat deze zo ver is afgezakt. Stukken beter dan Fatality!

Wat nou als ik zeg dat ik fatality vetter vind? We kunnen in ieder geval spreken van een hele vette act met 3 pareltjes van nummers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Pfff, wanneer wordt deze nou eens gereleased...

En waarom heeft Fusion de tik om altijd de beste platen zo laat te releasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik dan maar eens een einde maken aan al die cumreacties haha. Klinkt wel aardig, maar daar houdt het voor mij dan ook op. De kicks missen kracht en de Frequencerz screeches ben ik inmiddels wel beu. Al met al vérre van subliem.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks