Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 16:38 
 
Hardtraxxer

Artiest: Audiotricz

Track(s): Infinite

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:20 
 

Dit is sowieso geen Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict

Jro_ schreef:
Dit is sowieso geen Noisecontrollers


100% van wel, kicks, synths en wobbles zijn typisch Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Dit is sowieso geen Noisecontrollers

Want?
Nijidik schreef:
kicks, synths en wobbles zijn typisch Noisecontrollers

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Dit is sowieso geen Noisecontrollers

What the fuck :lol: Alles aan deze plaat schreeuwt Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:33 
 

Oke :/
Jullie zijn de kenners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Oke :/
Jullie zijn de kenners.

_0- oh oh oh :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

owowow, wat is Bas toch geniaal in het maken van melodieen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Uhm ja.. gewoon :woot: :woot: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 19:40 
 
Hardtraxxer

Jerrie!! :worship: :worship:

Eindelijk iemand die er verstand van heeft! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:02 
 

iMark schreef:
owowow, wat is Bas toch geniaal in het maken van melodieen!


Dat klopt, maar dit heeft hij denk ik niet gemaakt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zou dit dan hebben gemaakt volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
iMark schreef:
owowow, wat is Bas toch geniaal in het maken van melodieen!


Dat klopt, maar dit heeft hij denk ik niet gemaakt >.<


Hou op :lol: wie dan? Arjan?
Sowieso niemand buiten de NC studio :P

OT: wat een superdikke melodie :worship:
Heerlijke sounds ook en er zit weer lekker wat drive in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze plaat die niet in de NC studio gemaakt is heeft lekkere sounds en een goede anti. Nice job.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een irritante, langdradige break zeg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uit betrouwbare bron vernomen dat dit geen noisecontroller is.

Maar maakt niet uit want het klinkt niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Los van het feit dat de plaat schreeuwt dat Noisecontrollers hem hebben gemaakt (kicks, geluidjes etcetera), hebben de beste mannen deze plaat ook nog eens gedraaid in hun set. Gezien het feit dat ze welgeteld 2 platen van andere artiesten hebben gedraaid lijkt het me duidelijk dat dit een plaat van hen is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Los van het feit dat de plaat schreeuwt dat Noisecontrollers hem hebben gemaakt (kicks, geluidjes etcetera), hebben de beste mannen deze plaat ook nog eens gedraaid in hun set. Gezien het feit dat ze welgeteld 2 platen van andere artiesten hebben gedraaid lijkt het me duidelijk dat dit een plaat van hen is. :P


Je feit van 2 is geen feit als het niet klopt. Het zijn er bij deze dus 3 ipv 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:09 
 
Hardtraxx Addict

Dit kan niet anders dan dat deze door Noisecontrollers geproduceerd is :P

OT:
:love: :love:
Noisecontrollers stijgen weer een hoop plekken bij mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:18 
 
Hardtraxx Elite

Elke sound is van Noisecontrollers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geven de mensen die zeggen dat dit geen Noisecontrollers is even een reden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:30 
 
Hardtraxx Elite

Edit: niks gezegd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:36 
 

Vaassenaar schreef:
Geven de mensen die zeggen dat dit geen Noisecontrollers is even een reden?


Nee. Komt vanzelf boven water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gru-we-lijk :love:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks