Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:05 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:21 
 
Hardtraxxer

Zo is het maar net Jerrie! Lekker dit haha :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:13 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat deze track wel degelijk is geproduceerd door Noisecontrollers. Dit zal vanzelf bovenwater komen. Want ik ga mijn bron lekker niet bekend maken omdat ik niet zeker ben van mijn zaak. Sterker nog, stiekem is er helemaal geen bron, en probeer ik alleen maar een welles/nietes-discussie op gang te brengen.

Óf Noisecontrollers hebben dit geproduceerd, of iemand heeft eens even flink gebruik gemaakt van de soundbank van deze heren.

Hoe dan ook, een heerlijk euforische track, B-Front gaat het nog zwaar krijgen om producer van het jaar te blijven, met alle tracks die deze heren maken, en allemaal kwalitatief ijzersterk en gigantisch divers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:30 
 

Kneus van het jaar is in ieder geval bekend nu. Uit betrouwbare, onbekende bron vernomen :)

Zwaar lekkere track, ongeacht van wie die is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens het Hyves account van E-force is deze door Crypsis gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:56 
 

Dan maken we er Crypsis - Tba van toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat deze track wel degelijk is geproduceerd door Noisecontrollers. Dit zal vanzelf bovenwater komen. Want ik ga mijn bron lekker niet bekend maken omdat ik niet zeker ben van mijn zaak. Sterker nog, stiekem is er helemaal geen bron, en probeer ik alleen maar een welles/nietes-discussie op gang te brengen.

Jro_ schreef:
Kneus van het jaar is in ieder geval bekend nu. Uit betrouwbare, onbekende bron vernomen :)

Hier heeft hij gewoon een punt hoor... Besides, als die bron dat deze plaat gemaakt is door door I don't know, Wavep1tcholizing Headc0ntroll0rz, zo betrouwbaar is, waarom dan niet sharen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:12 
 

Omdat er geen beloften gebroken gaan worden omdat er een paar mannetjes hitsig worden van een nog onbekende artiest en zijn tracktitel.
Ik vind dit topic daarnaast erg gezellig, discutabel worden zo.

De track ruikt niet eens naar Noisecontrollers. Vergelijk ze eens met de andere 67 tba's.
Wat mij betreft kan deze in het onbekende tracks topic.
Ik haal mijn gram wel. I rest my case. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:26 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
De track ruikt niet eens naar Noisecontrollers. Vergelijk ze eens met de andere 67 tba's.


Mwa, de opbouw naar de mid-intro is nagenoeg gelijk als Get Loose. De dubstep geluiden/screeches die je hoor zijn Noisecontrollers/Pavelow - Quatre Mains. Die doffe kicks zijn ook Pavelow. Ik ruik dus wel redelijk veel Bas Oskam in deze track.

Btw, wat maakt het uit als jij zegt van wie deze track dan wel is? Vergaat de wereld dan ofzo? Als je informatie van een bron heb die geheime documenten van het NSA bevatten snap ik waarom je het niet gaat vrijgeven, maar kom op zeg, een hardstylenummer waarvan jij beweerd dat hij door een andere artiest gemaakt is.
Doe niet zo kansloos en zeg wie volgens jou verantwoordelijk voor deze knaller is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
De track ruikt niet eens naar Noisecontrollers. Vergelijk ze eens met de andere 67 tba's.

Meen je die echt ja? :P
iMark schreef:
Btw, wat maakt het uit als jij zegt van wie deze track dan wel is? Vergaat de wereld dan ofzo? Als je informatie van een bron heb die geheime documenten van het NSA bevatten snap ik waarom je het niet gaat vrijgeven, maar kom op zeg, een hardstylenummer waarvan jij beweerd dat hij door een andere artiest gemaakt is.
Doe niet zo kansloos en zeg wie volgens jou verantwoordelijk voor deze knaller is.

Zoiets inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die definitieve titel komt wel een keer. Hoogstens van TBA naar ID gooien, maar om 15 keer de titel te gaan veranderen omdat er gespeculeerd wordt: nee dankje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:19 
 
Hardtraxx Newbie

Vind de plaat op zichzelf niet heel bijzonder, maar dat zal meer te maken hebben met dat ik de andere nieuwe platen van NC die zijn gedraaid vetter vind.

Wie er daadwerkelijk achter deze plaat zit? De tijd zal het leren. Bekend is dat de Noisecontrollers fan zijn van de Pegboard Nerds, hebben wel eens een plaat/meerdere platen van ze gepost op hun social media. Deze TBA deed me direct denken aan een nummer van deze nerds.


Melodie vanaf 00:43

Mogelijk dat ze hier wat inspiratie uit hebben gehaald. Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

precies datzelfde stond ook onder de post van legendaryuploadz :P of was jij dat toevallig.
Ik vind het er namelijk niet echt op lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track (L) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Ik vind het er namelijk niet echt op lijken.

Dit ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:04 
 
Hardtraxx Addict



@4:36

Headhunterz en Audiofreq doen zelf ook nog een beetje verhullend of het al dan niet een Noisecontrollers-track is... Hebben Kettingzaag en Jro_ dan toch gelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:


@4:36

Headhunterz en Audiofreq doen zelf ook nog een beetje verhullend of het al dan niet een Noisecontrollers-track is... Hebben Kettingzaag en Jro_ dan toch gelijk?


We zien het in de volgende aflevering...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HARD with STYLE ‏@Hardwithstyle 1m
Can you guess who made the third #HWS28 track? Let us know! We’re curious #HWS

Word zo moe van dat geheimzinnige gedrag :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:32 
 
Hardtraxxer

Kevin van atmozfears met zn nieuwe alias geholpen door noisecontrollers?

is maar pure speculatie hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:41 
 
Hardtraxx Elite

Stel dat het geen Noisecontrollers is of een collab met hen dan is degene die het heeft gemaakt echt een zielige pikkelikker omdat hij/zij geen eigen sound kan ontwikkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Stiekem, heel stiekem, hoop ik dat dit een track is van Arjan gemaakt in de vertrouwde NC studio. Dit spreekt toch Noisecontrollers zou je denken right? Ik zoek het toch bij Noisecontrollers. Collab met Arjan misschien, nieuwe Pavelow? Maar de sounds, de wijze van produceren en de kick zijn toch echt NC :P Correct me if I'm wrong ofcourse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:46 
 
Hardtraxx Elite

Elke sound is Noisecontrollers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Negert schreef:
HARD with STYLE ‏@Hardwithstyle 1m
Can you guess who made the third #HWS28 track? Let us know! We’re curious #HWS

Word zo moe van dat geheimzinnige gedrag :yawn:


Idd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:11 
 
Hardtraxx Newbie

Mijn vermoeden zegt ook pegboard nerds, tenminste dat ik het eerste wat ik dacht toen ik de plaat hoorde en heady en audiofreq vroegen wie m gemaakt zou hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou een NC track door hhz als ID - ID aangegeven worden. Omdat het geen NC track is ^^ Pegboard Nerds valt ook af.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks