Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 16:49 
 

Steffnov schreef:
Jro_ schreef:
Nee overbodig. Want ik weet het al.


Als jij het nu al weet, kom er dan nu mee, ipv popie jopie te doen met je info en na de tijd te zeggen "haha, wist ik wel". Laat maar zien dat je het ook écht weet, ipv het lekker te verbergen en alleen te doen alsof


Ik ben jullie hitsige Hardtraxxers toch niks verschuldigd hoop ik..? :huh:
En het enige dat ik zei, is dat het gegarandeerd geen Noisecontrollers track is. Is dat popie jopie? :/
Het feit dat hij ID - ID genoemd is, geeft aan dat de artiest geheim moet blijven tot nader. Denk je nou echt dat ik dan tegen de stroom in ga, om de kinders hier van een titel te voorzien? >.<

Don't be jealous en wacht gewoon af. Het is geen Noisecontrollers track. Dat is een feit en ik heb al eerder verwezen naar het onbekende track topic, waar hij voor jullie ook nog steeds thuis hoort.

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Enige die hier kinderachtig loopt te doen ben jij. Ga effe ergens anders stoer gaan doen dat je weet van wie het is. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:44 
 
Hardtraxx Addict

Jro_ schreef:
Steffnov schreef:
Jro_ schreef:
Nee overbodig. Want ik weet het al.


Als jij het nu al weet, kom er dan nu mee, ipv popie jopie te doen met je info en na de tijd te zeggen "haha, wist ik wel". Laat maar zien dat je het ook écht weet, ipv het lekker te verbergen en alleen te doen alsof


Ik ben jullie hitsige Hardtraxxers toch niks verschuldigd hoop ik..? :huh:
En het enige dat ik zei, is dat het gegarandeerd geen Noisecontrollers track is. Is dat popie jopie? :/
Het feit dat hij ID - ID genoemd is, geeft aan dat de artiest geheim moet blijven tot nader. Denk je nou echt dat ik dan tegen de stroom in ga, om de kinders hier van een titel te voorzien? >.<

Don't be jealous en wacht gewoon af. Het is geen Noisecontrollers track. Dat is een feit en ik heb al eerder verwezen naar het onbekende track topic, waar hij voor jullie ook nog steeds thuis hoort.

:sleep:


Dan ben jij dus evengoed fout bezig om te zeggen dat het geen Noisecontrollers track is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:29 
 
Hardtraxxer

Lekker Jerrie!! Opstoken dat vuurtje haha xd
Geen NC, geen Pavelow e.d. .. ^^ hihi
Ben wel benieuwd naar jullie meningen alst zover is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:52 
 

Qlown schreef:
Enige die hier kinderachtig loopt te doen ben jij. Ga effe ergens anders stoer gaan doen dat je weet van wie het is. -.-


Kinders en kinderachtig verschillen van definitie. :kiss2:
Ik ga er discreet mee om en doe wat mij gevraagd wordt. Niks fout aan. :)

En Bas:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:57 
 

Minispark schreef:
Lekker Jerrie!! Opstoken dat vuurtje haha xd
Geen NC, geen Pavelow e.d. .. ^^ hihi
Ben wel benieuwd naar jullie meningen alst zover is :thumbsup:


Pff hoelang nog opstoken? Word wel een beetje moe van 'popie jopie' en 'stoer' doen.
Niet te lang nog graag, dan kan ik snel van dit forum af. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Minispark schreef:
Lekker Jerrie!! Opstoken dat vuurtje haha xd
Geen NC, geen Pavelow e.d. .. ^^ hihi
Ben wel benieuwd naar jullie meningen alst zover is :thumbsup:


Pff hoelang nog opstoken? Word wel een beetje moe van 'popie jopie' en 'stoer' doen.
Niet te lang nog graag, dan kan ik snel van dit forum af. :thumbdown:


Doe niet zo stoer en popie jopie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je had ook gewoon kunnen zeggen: dit is geen Noisecontrollers, ik weet namelijk hoe de track heet, maar mag dit nog niet naar buiten brengen. Daarmee had je een hele hoop reacties voorkomen. Nu ga je interessant lopen doen dat jij wel weet wie het is (in hoeverre dat überhaupt boeiend is) en roep je het ook wel over jezelf af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:17 
 

Lyst schreef:
Je had ook gewoon kunnen zeggen: dit is geen Noisecontrollers, ik weet namelijk hoe de track heet, maar mag dit nog niet naar buiten brengen. Daarmee had je een hele hoop reacties voorkomen. Nu ga je interessant lopen doen dat jij wel weet wie het is (in hoeverre dat überhaupt boeiend is) en roep je het ook wel over jezelf af.

Dit dus. Volgende met een kinderachtige reactie moet maar weer een waarschuwing krijgen? :P

Graag on-topic vanaf hier dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een liefde (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn stem gaat uit naar Arjan :P
Deze plaat heeft donders veel overeenkomsten met Why so serious?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga voor Headhunterz & Audiofreq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit weer zon gevalletje Pavo - Raven word... Waar bas hem componeert voor een andere artiest
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso Delete dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ycon schreef:
Ik denk dat dit weer zon gevalletje Pavo - Raven word... Waar bas hem componeert voor een andere artiest


Dan zal die nog steeds gemaakt zijn door Noisecontrollers, wat blijkbaar al is uitgesloten.
Ik denk dat het door een house artiest is gemaakt. Geen idee welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Maakt het overigens uit wie de track heeft gemaakt?


Qlown schreef:
HARD with STYLE ‏@Hardwithstyle
Citaat:
Has anyone got a clue who made the "ID-ID" track from #HWS28? We haven’t seen the right answer yet! Hint: it's not @Noisecontroller

Als er nog niks van een track bekend is kan deze besproken worden in het Nieuw/onbekende tracks topic.(Link)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Audiotricz - Infinite

Bron: Audiotricz
We proudly present to you our new track called 'Infinite'!! It's the 'ID-ID' track played by Noisecontrollers at Qlimax and is featured in Hard With Style 28!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

Sluit maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/audiotricz-infinite-scan136-t41042.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 18:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:


Ah niet gezien, kan dus dicht :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks