Steffnov schreef:
Jro_ schreef:
Nee overbodig. Want ik weet het al.
Als jij het nu al weet, kom er dan nu mee, ipv popie jopie te doen met je info en na de tijd te zeggen "haha, wist ik wel". Laat maar zien dat je het ook écht weet, ipv het lekker te verbergen en alleen te doen alsof
Ik ben jullie hitsige Hardtraxxers toch niks verschuldigd hoop ik..?
En het enige dat ik zei, is dat het gegarandeerd geen Noisecontrollers track is. Is dat popie jopie?
Het feit dat hij ID - ID genoemd is, geeft aan dat de artiest geheim moet blijven tot nader. Denk je nou echt dat ik dan tegen de stroom in ga, om de kinders hier van een titel te voorzien?
Don't be jealous en wacht gewoon af. Het is geen Noisecontrollers track. Dat is een feit en ik heb al eerder verwezen naar het onbekende track topic, waar hij voor jullie ook nog steeds thuis hoort.
