Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:33 
 

Nijidik schreef:


@4:36

Headhunterz en Audiofreq doen zelf ook nog een beetje verhullend of het al dan niet een Noisecontrollers-track is... Hebben Kettingzaag en Jro_ dan toch gelijk?


^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zouden het Headhunterz & Audiofreq kunnen zijn?

Ze lijken wel heel geinteresseerd in reacties op twitter, en waarom zouden ze er ID - ID neerzetten als er ook Noisecontrollers - TBA kon staan? edit; al opgemerkt zie ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 18:53 
 
Hardtraxx Addict

pim0412 schreef:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar zouden het Headhunterz & Audiofreq kunnen zijn?

Ze lijken wel heel geinteresseerd in reacties op twitter, en waarom zouden ze er ID - ID neerzetten als er ook Noisecontrollers - TBA kon staan? edit; al opgemerkt zie ik


Om ons te fucken :P

Alles aan deze track ademt Noisecontrollers, als deze track door iemand anders is geproduceerd dan Bas (of Arjan), dan is die persoon een gruwelijke copycat. Dat, óf het moeten artiesten uit een ander genre zijn, dan zou ik respect hebben voor het in één keer zo'n lekkere plaat kunnen maken, aangezien hardstyle niet het makkelijkste genre is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 22:03 
 
Hardtraxxer

't is geen Noisecontrollers!!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Stiekem is het gewoon een hardstyle track van Pegboard Nerds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 22:30 
 

Minispark schreef:
't is geen Noisecontrollers!!! :lol:


Tjaaa.... Speculaasies den top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geduld is een schone zaak... En daarbij:

De plaat is lekker, denk niet dat 't verder voor ons uitmaakt van wie die is :) Dat maakt alleen uit voor de artiest die er uiteindelijk wat inkomsten voor gaat vangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=d3THb_qeJ3U

Geknipt uit HWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:17 
 
Hardtraxx Newbie

Typische Freq kick, soundbank van eerdere tracks van Heady. En het feit dat Noisecontrollers dit ook gewoon TBA3 hadden kunnen noemen, maar ook Bas zette deze neer als ID-ID.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:22 
 
Hardtraxx Addict

IvoD schreef:
Typische Freq kick, soundbank van eerdere tracks van Heady. En het feit dat Noisecontrollers dit ook gewoon TBA3 hadden kunnen noemen, maar ook Bas zette deze neer als ID-ID.


Waar zette Bas deze dan neer als id-id?

En de kicks van Audiofreq hebben een hogere punch, de kick hier klinkt bijna hetzelfde als in:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
IvoD schreef:
Typische Freq kick, soundbank van eerdere tracks van Heady. En het feit dat Noisecontrollers dit ook gewoon TBA3 hadden kunnen noemen, maar ook Bas zette deze neer als ID-ID.


Waar zette Bas deze dan neer als id-id?

En de kicks van Audiofreq hebben een hogere punch, de kick hier klinkt bijna hetzelfde als in:

Ik zat zelf ook te denken aan een Pavelow plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran

Kan inderdaad weer zo'n denkbeeldige collab zijn. Opvolgertje van Quatre Mains zou wel leuk zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik meen mij nog een plaat te herinneren Kill the Noise(controllers) - Still speedin'

Ook zo'n vage alias, 1 ding is zeker ze weten mij altijd te boeien met hun aliassen (SMD,Killerclown,Kasparov(toendertijd) en Pavelow)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

HARD with STYLE ‏@Hardwithstyle
Citaat:
Has anyone got a clue who made the "ID-ID" track from #HWS28? We haven’t seen the right answer yet! Hint: it's not @Noisecontroller
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Pavelow dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Zou het Showtek kunnen zijn? Of ben ik dan gek als ik dat zeg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 17:17 
 

Nijidik schreef:
Pavelow dus...


Als er aangegeven wordt dat het geen Noisecontrollers is, dan bedoel ik ook geen Bas of Arjan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe van Arjans solo project! :bomb:

Zou wat zijn als die gewoon na de split toch verder gaat met hardstyle :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Nijidik schreef:
Pavelow dus...


Als er aangegeven wordt dat het geen Noisecontrollers is, dan bedoel ik ook geen Bas of Arjan.


Vertel gewoon wie het is, in plaats van dat geheimzinnige gedoe. Als het eenmaal bekend is geworden van wie deze track is, dan hoor je jou zeker als eerst roepen, "IK WIST HET!" ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 20:58 
 

iMark schreef:
Jro_ schreef:
Nijidik schreef:
Pavelow dus...


Als er aangegeven wordt dat het geen Noisecontrollers is, dan bedoel ik ook geen Bas of Arjan.


Vertel gewoon wie het is, in plaats van dat geheimzinnige gedoe. Als het eenmaal bekend is geworden van wie deze track is, dan hoor je jou zeker als eerst roepen, "IK WIST HET!" ?


Nee overbodig. Want ik weet het al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
iMark schreef:
Jro_ schreef:

Als er aangegeven wordt dat het geen Noisecontrollers is, dan bedoel ik ook geen Bas of Arjan.


Vertel gewoon wie het is, in plaats van dat geheimzinnige gedoe. Als het eenmaal bekend is geworden van wie deze track is, dan hoor je jou zeker als eerst roepen, "IK WIST HET!" ?


Nee overbodig. Want ik weet het al.


Applaus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:02 
 

nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624-9600.html#p1300262
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Nee overbodig. Want ik weet het al.


Als jij het nu al weet, kom er dan nu mee, ipv popie jopie te doen met je info en na de tijd te zeggen "haha, wist ik wel". Laat maar zien dat je het ook écht weet, ipv het lekker te verbergen en alleen te doen alsof
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.



<<<<<<<<<<<<--------
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jro_ schreef:
Nee overbodig. Want ik weet het al.


Als jij het nu al weet, kom er dan nu mee, ipv popie jopie te doen met je info en na de tijd te zeggen "haha, wist ik wel". Laat maar zien dat je het ook écht weet, ipv het lekker te verbergen en alleen te doen alsof


Hij weet het.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks