Dit nummer heeft naar mijn mening helemaal geen vocals nodig, de sfeer hierin is nu PER-FECT.
Duister! Blijft maar doorgaan deze plaat
Vocalen die erin komen zijn ook horror-achtigDaveytl wrote:Dit nummer heeft naar mijn mening helemaal geen vocals nodig, de sfeer hierin is nu PER-FECT.
ik ookIntervention wrote:Ben erg benieuwd waneer je al dit lekkere spul gaat releasen
Arboza wrote:ik ookIntervention wrote:Ben erg benieuwd waneer je al dit lekkere spul gaat releasen
Ja dat snap ik, hahaArboza wrote:Vocalen die erin komen zijn ook horror-achtigDaveytl wrote:Dit nummer heeft naar mijn mening helemaal geen vocals nodig, de sfeer hierin is nu PER-FECT.
en passen erg goed bij de trackDaveytl wrote:Ja dat snap ik, hahaArboza wrote:Vocalen die erin komen zijn ook horror-achtigDaveytl wrote:Dit nummer heeft naar mijn mening helemaal geen vocals nodig, de sfeer hierin is nu PER-FECT.
en passen erg goed bij de trackDaveytl wrote:Dit nummer heeft naar mijn mening helemaal geen vocals nodig, de sfeer hierin is nu PER-FECT.
[/quote]Delcone wrote:en passen erg goed bij de trackDaveytl wrote:Dit nummer heeft naar mijn mening helemaal geen vocals nodig, de sfeer hierin is nu PER-FECT.
Sainen wrote:Dit klinkt veelbelovend!
DankuArboza wrote:kzal m'n best doen, speciaal voor jou!
Grappenmaker.DarkestSymphony wrote:of gewoon free releasen maar daar zijn Nightmare en We Arise veels te goed voor