Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 13:33 
 
Hardtraxxer

Artiest: Arboza & Asylum

Track(s): Nightmare 2015

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow dit mist echt heel kracht ofzo.. vond de originele kick ook veel dikker. Dit klinkt heel kaal, al blijft de simpele melodie wel heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 16:51 
 

Toen de climax erin kwam had ik eerst zoiets van 'oh cool' maar aan het einde verveelde het al weer. Het klinkt alsof de track nog niet helemaal of is, hopen dat er nog wat een gesleuteld word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 21:42 
 

nee dit vind ik niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 13:21 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Ik vind dit niet zo goed klinken.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks