Daveytl wrote:Grappenmaker.DarkestSymphony wrote:of gewoon free releasen maar daar zijn Nightmare en We Arise veels te goed voor
Extinction/ We Arise/ Nightmare zou voor mij denk ik dé release van het jaar zijn.
Deze wil ik dus ook niet gratis hebben, maar kopen
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
BHardtraxxer
- 252 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Idee is leuk, uitwerking is niet mijn ding.
'k Vind de track maar nergens over gaan.
Mike is mijn inspiratiebron,net zoals Solutio & The Is ! deze jongens brengen hs op weer een ander niveau !
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Leuke plaat, lijkt een beetje op 2.17.
Valt me toch eigenlijk een beetje tegen, vind We Arise ook veel mooier..
Wel grappig die meningen hier, echt lijnrecht tegenover elkaar soms
. Mening is een mening natuurlijk, maar als je van hard, rauw en duister houd dan moet dit toch wel een pareltje zijn 
Het gaat mij niet om Hard,Rauw,Duister.. maar juist de Horror sfeer die pakt mij vooral! en de rest er omheen maakt hem helemaal af ! elk element zit een soort klank in van horror.
Alles samen maakt hem helemaal af,wat een sfeer,wat een kick+fx ect.. synt melodie screeches noem maar op !
Alles samen maakt hem helemaal af,wat een sfeer,wat een kick+fx ect.. synt melodie screeches noem maar op !
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Normaal wel fan van Arboza tracks, maar deze melodie vind ik van het kaliber kinderachtig. Track kan me totaal niet bekoren.
Bizar duistere track! Zeker "nightmare"-waardig
Nu nog even hopen dat we arise ook snel op hq te horen is!
Nu nog even hopen dat we arise ook snel op hq te horen is!
Behoorlijk vette track, maar dat horror achtige is niet helemaal my cup of tea.
Rauwe platen hebben normaal ook mijn voorkeur, maar deze plaat spreekt me totaal niet aan. Naar mijn mening slechte kicks en een hele simpele melodie die mij niet raakt.G1LL wrote:Wel grappig die meningen hier, echt lijnrecht tegenover elkaar soms. Mening is een mening natuurlijk, maar als je van hard, rauw en duister houd dan moet dit toch wel een pareltje zijn
Super vet dit
Die sfeer is echt heerlijk!
Die sfeer is echt heerlijk!
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Nee dit pakt me echt niet. Valt imo eerder onder de categorie grafherrie
Vind 'm wel beetje leeg. Had misschien nog een betere/aanwezigere 'achtergrondsound' in gemoeten.
Live zal dit plaatje wel echt ziek fijn zijn gok ik zo
Live zal dit plaatje wel echt ziek fijn zijn gok ik zo
Deze wil ik vanavond egt hore!!
Idd wel een beetje leeg, maar damn die sounds moeten live toch wel door merg en been gaan, kan niet anders!
Idd wel een beetje leeg, maar damn die sounds moeten live toch wel door merg en been gaan, kan niet anders!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ik weet zeker dat ik deze ergens hoorde, ik heb geen idee meer waar of welke set ofzo. Ofwel heb ik dat gedroomd...
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
wat een toegevoegde waardeOx_Ite wrote:Ik weet zeker dat ik deze ergens hoorde, ik heb geen idee meer waar of welke set ofzo. Ofwel heb ik dat gedroomd...
-
J
Doe hoor jij vanavond lekker nii!Wesz91 wrote:Deze wil ik vanavond egt hore!!
Track doet me niet echt iets, heeft Arboza eigenlijk al een label? of not yet?
not yetJEFSKIII wrote:Doe hoor jij vanavond lekker nii!Wesz91 wrote:Deze wil ik vanavond egt hore!!
Track doet me niet echt iets, heeft Arboza eigenlijk al een label? of not yet?