Jaaa wat dik! 
Nee, heb alleen bij KOB gereleased, geen contract getekendJolle wrote:X-Bone?Ik dacht trouwens dat je bij Knock Out zat (Bonkers)
Nee, heb alleen bij KOB gereleased, geen contract getekendJolle wrote:X-Bone?Ik dacht trouwens dat je bij Knock Out zat (Bonkers)
kzal morgen een iets betere preview van Nightmare op twitvid zettenArboza wrote:Nee, heb alleen bij KOB gereleased, geen contract getekendJolle wrote:X-Bone?Ik dacht trouwens dat je bij Knock Out zat (Bonkers)
BenieuwdArboza wrote:kzal morgen een iets betere preview van Nightmare op twitvid zettenArboza wrote:Nee, heb alleen bij KOB gereleased, geen contract getekendJolle wrote:X-Bone?Ik dacht trouwens dat je bij Knock Out zat (Bonkers)
Arboza wrote:Sorry dat ik nog geen betere preview heb geplaatst, nog geen tijd voor gehad.. zal 1 van dezer dagen wel online komen
Ik heb hem gefilmd maar is geen goede kwaliteit helaasDelcone wrote:Niemand filmpjes ervan? hoe los de mensen gingen?!
werd deze nou ook gedraaid op wish door solutio & the i's? of was dat cruelty?Arboza wrote:nice, tog nog een filmpje ervan
okeThe I's wrote:Dat was Solutio & The I's - Cruelty
Als het goed is komen hier nog vocals in,dus het zal nog wel effe duren !Daveytl wrote:Alles klopt aan deze plaat. Wat een geweldenaar![]()
Release met Extinction/ We Arise/ Nightmare is in potentie 1 van de beste releases van het jaar.
Maarja, dat label laat maar op zich wachten gvd!