Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hij draait hem wel vaker hoor, dus een test kan je het niet noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Beter geeft hij deze ooit weg, :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 13:23 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Hij draait hem wel vaker hoor, dus een test kan je het niet noemen.


Het luchtalarm gaat iedere maand af in nederland en dat is ook een test.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 13:34 
 
Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
iMark schreef:
Hij draait hem wel vaker hoor, dus een test kan je het niet noemen.


Het luchtalarm gaat iedere maand af in nederland en dat is ook een test.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 13:57 
 

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt eerder als knip- en plakwerk. Ik wacht nog even een officiele HQ af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is eerder een mash-up. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan is dat deze geweest die hij erin klapte met Reverze tijdens zn Live act, nondentju wat ging dit hard zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Dit is eerder een mash-up. :$

Dat is het ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


doe dan meteen goede kwaliteit op sc
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dat knippen en plakken @1:00. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit niet bepaald goed in elkaar, maar ach, op een feest zijn dit soort dingen vaak wel leuke verrassingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 09:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ha, hoorde deze dus op XX Outdoor... die anti zag ik dus helemaal niet aankomen en was wel een aangename verrassing :woot: :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks