Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Adrenlize

Track(s): Relax

Sample/video:

@6:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Klink op het eerste gehoor goed. Moet hem nog goed luisteren om definitief te kunnen beoordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:26 
 
Hardtraxxer

leuk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelooflijk lekker dit zeg! Dit is de zweverige Hardstyle waar ik van hou! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:02 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:08 
 
Hardtraxxer

lekker, adrenalize is toch wel de beste producer van de nieuwe scantraxx kindjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me een beetje aan Sludge denken, die break.

Pitchkicks zijn vreselijk en ik vind het een beetje te random. Krijg er niet echt een goed gevoel bij of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een hele vette plaat :D
Adrenalize en Scope DJ zijn de enige artiesten van Scantraxx die me weten te boeien. (sublabels niet meegeteld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Elexz schreef:
Doet me een beetje aan Sludge denken, die break.

Pitchkicks zijn vreselijk en ik vind het een beetje te random. Krijg er niet echt een goed gevoel bij of zo.


Och ja het zou weer eens niet zo zijn Elexz met commentaar. Volgens mij vind jij alle(s) (kicks) vreselijk.. naja whatever
Heerlijke Track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:27 
 

acidburn schreef:
Elexz schreef:
Doet me een beetje aan Sludge denken, die break.

Pitchkicks zijn vreselijk en ik vind het een beetje te random. Krijg er niet echt een goed gevoel bij of zo.

Och ja het zou weer eens niet zo zijn Elexz met commentaar. Volgens mij vind jij alle(s) (kicks) vreselijk.. naja whatever
Heerlijke Track :thumbsup:

Die vent moet altijd ergens over zeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

acidburn schreef:
Och ja het zou weer eens niet zo zijn Elexz met commentaar. Volgens mij vind jij alle(s) (kicks) vreselijk.. naja whatever

Nee hoor:

hardstyle-releases/slim-shore-focuz-follow-me-fusion161-t32652.html
gratis-tracks-hs/zirkum-massacre-ft-tawar-t32889.html
gratis-tracks-hs/bass-modulators-nrgizer-2002-edit-t32481.html
nieuwe-tracks-hs/coone-tba-t31017-25.html
nieuwe-tracks-hs/blackburn-geck-o-ft-drivium-pan-demic-t30846.html
nieuwe-tracks-hs/b-front-undiscovered-official-hard-bass-green-theme-t30597-75.html

Enzovoort. Ik ben gewoon erg kritisch m.b.t. de huidige hardstyle-scene, maar niet 100% negatief. Heel veel producties van tegenwoordig sucken gewoon keihard, en dan met name de kicks inderdaad. Kan er ook niks aan doen dat mijn mening die kant op gaat... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:28 
 
Hardtraxxer

Deze jongen heeft zo veel talent, ongelofelijk! En wat een heerlijke plaat is dit weer zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weer een lekker plaatje. Iets minder dan de rest van zijn platen maar nog steeds erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:25 
 

Talent heeft ie zeker, dit plaatje weet me wel te boeien net als Sleepless, luisteren heerlijk weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Haal het niveau van Magical World niet, maar hij is lekker :) Kicks gaan wel wat te hoog.

The Anarchist & Adrenalize zijn de beste nieuwkomers van Scantraxx :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze jongen komt er wel met support van Headhunterz. Wat hij nou nog moet doen is wat aan zijn kick werken. Verder klinkt dit best ok :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:10 
 
Hardtraxx Addict

Wat een talent zeg, fijne luisterplaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Deze track ligt mij totaal niet, terwijl ik tracks zoals Magical World nog regelmatig beluister..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 21:17 
 
Hardtraxxer

Doet me niet zo veel dit plaatje, z'n vorige platen vond ik beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Talent heeft ie zeker, dit plaatje weet me wel te boeien net als Sleepless, luisteren heerlijk weg!


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:03 
 

Wat een heeeerlijk nummer!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:16 
 
Hardtraxx Addict

Vind 'm maar saai.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks