Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol gast, zijn 3 previews niet genoeg ofzo? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Lol gast, zijn 3 previews niet genoeg ofzo? :')


Had de laatste niet gezien, excuses daarvoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:17 
 
Hardtraxxer

@28:14
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem nog steeds super gaaf in HQ! nu nog iets stevigere kicks en het plaatje is compleet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:08 
 
Hardtraxxer

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de mid-intro erg lekker klinken! Verrast! :) Vocals en climax doen me niks though...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:14 
 
Hardtraxxer

Dit is een van de betere platen van Coone, met een hele originele clip :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:24 
 

wat een gare clip :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die clip, heb me echt kapot gelachen :lol: :lol: En dit is positief, vind het namelijk erg origineel en leuk verzonnen. :)
Track zelf is erg dik :loving: . De producties van coone worden weer steeds beter ^^
EDIT: Ow, is al de 3e keer dat ik op deze track reageer, sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Die clip, heb me echt kapot gelachen :lol: :lol: En dit is positief, vind het namelijk erg origineel en leuk verzonnen. :)
Track zelf is erg dik :loving: . De producties van coone worden weer steeds beter ^^
EDIT: Ow, is al de 3e keer dat ik op deze track reageer, sorry :$

Je reageert erg vaak idd :p

Geregistreerd: 01-01-2013, 20:05
Totaal aantal berichten: 329
[0.03% van alle berichten / 13.71 berichten per dag]

xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
SL8492 schreef:
Die clip, heb me echt kapot gelachen :lol: :lol: En dit is positief, vind het namelijk erg origineel en leuk verzonnen. :)
Track zelf is erg dik :loving: . De producties van coone worden weer steeds beter ^^
EDIT: Ow, is al de 3e keer dat ik op deze track reageer, sorry :$

Je reageert erg vaak idd :p

Geregistreerd: 01-01-2013, 20:05
Totaal aantal berichten: 329
[0.03% van alle berichten / 13.71 berichten per dag]

xD


Iks Dee.

Vette trek hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals :cry:
Rest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Vocals :cry:
Rest :D


Vocals zijn echt min inderdaad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
SL8492 schreef:
Die clip, heb me echt kapot gelachen :lol: :lol: En dit is positief, vind het namelijk erg origineel en leuk verzonnen. :)
Track zelf is erg dik :loving: . De producties van coone worden weer steeds beter ^^
EDIT: Ow, is al de 3e keer dat ik op deze track reageer, sorry :$

Je reageert erg vaak idd :p

Geregistreerd: 01-01-2013, 20:05
Totaal aantal berichten: 329
[0.03% van alle berichten / 13.71 berichten per dag]

xD

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 23:10 
 

Vind dit helemaal geen verkeerd plaatje dit, luistert heerlijk weg...
Release is in Februari/Maart en hopelijk komt ie samen met Fearless 2012 :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks