Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Blackburn & Geck-o ft Drivium

Track(s): Pan-demic

Sample/video:
[zippy]http://www29.zippyshare.com/v/10566689/file.html[/zippy]

@0:11
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 16:47 
 
Hardtraxx Newbie

Panfluitjes en southpark (L)

Heerlijke track Geck-o stelt me weinig telleur :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track. :loving:
Jammer dat het nummers zo snel wordt afgekapt/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, heel dik deze! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Ja, heel dik deze! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
bRt_ schreef:
Ja, heel dik deze! :worship:

nog veel beter zelfs :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro doet me wel erg denken aan 'We dance to the beat' intro alleen dan met een panfluitje... verder zeker wel een leuke plaat, daar niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die climax :drool: Midintro is op sommige plekken wel iets te druk, voor de rest is die ook erg vet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 01:36 
 
Hardtraxx Veteran

Damn, wat klinkt dit vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :worship:

Om de een of andere rede voelt zo'n south park sample vet old school aan. Doet me denken aan hardcore platen uit 1997. Die hadden ook altijd van die rare/wacky samples.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 15:04 
 
Hardtraxx Addict

Echt een facking lekker nummer zeg! meteen verkocht :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 13:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:
"Stan : I saw another Peruvian flute band outside my house last night, guess how much money they made selling their crappy CDs? I'm starting to realize that it's like the easiest job in the world. You know/ I mean, we could do that!"
"Kyle : Become a Peruvian flute band?"
"Stan : Yeah, why not? We get some instruments and some costumes and then... make some crappy pan flute music CDs on my computer."
"Cartman : Oh my god. We're gonna make so much fucking money you guys."

"Chief Aide : this is a pan flute epidemic."
"Cartman : We're gonna make so much fucking money you guys."

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette track. Vind de panfluit sounds iets te lief, maar de sounds in de climax compenseren dat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Baryshx schreef:
Citaat:



Al die anime crap.
Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom heet jij koelkast? kan ik een drankje uit je pakken?

OT: geniale plaat geck-o stelt nooit teleur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooooh wat fijn die intro :loving: Lekker wegdromen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fucking vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zonde dat ik hem nu pas ondek.. Wat een heerlijke plaat!
wat geeft die panfluit een heerlijke vibe aan de track. Meer van dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prachtig xd De combi met South Park, heerlijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
wat geeft die panfluit een heerlijke vibe aan de track. Meer van dit!

Dit! Wat een ongekend lekkere sfeer! En dan die climax! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geweldige plaat _O_ Heerlijke kicks en gruwelijke drive. Ik vind alleen de screeches wat op de achtergrond staan, maar misschien dat dat in de web release wat beter wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:27 
 
Hardtraxxer

Koelkast schreef:
Baryshx schreef:
Citaat:



Al die anime crap.
Waarom?


Miss fapt hij zich wel op anime :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 19:30 
 
Hardtraxxer

wel leuke track!
Hou wel van dat stijltje van Blackburn en Geck - 0 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben verliefd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
maar misschien dat dat in de web release wat beter wordt.


Krijgt geen 'gewone' release geloof ik.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks