Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 17:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: Adelle

Track(s): Hello

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 17:06 
 

Eeeeh leuk geprobeerd maar ik zet toch snel die van BM weer op :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 17:08 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Eeeeh leuk geprobeerd maar ik zet toch snel die van BM weer op :x


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg gewaagd om ook met een bootleg te komen nadat Bass Modulators zo'n, in vele ogen, geslaagde mix hebben gemaakt.
Ik vind het niks. Als track opzich Is het wel te doen, maar het lijkt alsof ze zomaar random die Adele vocal er tussen hebben gepleurd. Nee, doe maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat slecht. :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 19:02 
 

wat verschrikkelijk kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
wat verschrikkelijk kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
jeffrey2107 schreef:
wat verschrikkelijk kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het idee dat The Pitcher 2 jaar te laat zijn muziek focus heeft verlegd. Dit klinkt nergens naar, voor mij staat hij met deze plaat echt in een rijtje van Unresolved en Riiho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh oh oh.. wat is er toch met Michel Pollen aan de hand!? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel vet :D

Heb het alleen niet zo op de melodie na de break, klinkt wat gehaast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de vocals echt vreselijk storend :P Voor de rest is het wel een ok plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:37 
 
Hardtraxxer

OP aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 18:30 
 
Hardtraxx Newbie

Dat stukje van Adele past er totaal niet tussen. Jammer. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gezever in het begin lijkt net zo'n kat van die kattenfilmpjes die van die gare geluiden maken
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks