Life's A Bitch is zonder die Adele vocals nog best te doen alleen dat bpm joh 
Related topics
- View the latest post: Ik ben je bitch niet - Reborn Bitch 25-05-2014, Club Rodenburg, Beesd
- View the latest post: Ik Ben Je Bitch Niet · The Bitch Is Back (24-11-12, Crystal Venue, Culemborg)
- View the latest post: Adelle - Hello ( The Pitcher Bootleg)
- View the latest post: The Purge x Zyon - LIFE IS A BITCH (Griever Remix) (SSR048)
- View the latest post: Apexx & Jason Payne - Life's A Bitch
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
K
Wat is er toch gebeurd met The Pitcher? Dit is toch simpelweg te bagger voor woorden. Aan het begin van het jaar heeft ie nog een best acceptabel album uitgebracht met een aantal prima tracks. Deze bootleg is echter zo ongeïnspireerd als maar kan, zit echt niks in wat überhaupt iets met zijn sound te maken heeft. Gaat nu wel echt helemaal de verkeerde kant op met The Pitcher.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Ik vroeg nog om een edit zonder hello vocals, die is er dus toch gekomen. Daarvoor kan ik hem alleen maar danken want ik vind de life's a bitch dus wel fijn. 
Vreselijk. Laat ze maar 5 jaar terug in de tijd gaan naar hun Smack album
-
K
ThaBomba. wrote:Laat ze maar 5 jaar terug in de tijd gaan naar hun Smack album
Poeh, ik hoor hier echt niks bijzonders in, totaal geen The Pitcher...
Prima dat ze er voor kiezen om raw te maken, maar onderscheid je dan tenminste van de rest, dat verwacht je toch van een naam als the Pitcher.
Prima dat ze er voor kiezen om raw te maken, maar onderscheid je dan tenminste van de rest, dat verwacht je toch van een naam als the Pitcher.
Wat een heerlijke en energieke melodie zit er in deze track ! heerlijk hoe de melo en de kick samen spelen.
Ik vind juist dat The Pitcher laatste tijd erg lekker bezig is, ik kan zijn oude werk heel erg waarderen maar de tracks die hij onder zijn nieuwe live act gemaakt heeft zijn ook goed.
Lekker dat hij deze track weg geeft !
Ik vind juist dat The Pitcher laatste tijd erg lekker bezig is, ik kan zijn oude werk heel erg waarderen maar de tracks die hij onder zijn nieuwe live act gemaakt heeft zijn ook goed.
Lekker dat hij deze track weg geeft !