Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Adele

Track(s): Hello (Bass Modulators Bootleg)

Sample/video:

16:07

Bron: Qlimax

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, dat is snel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 00:26 
 
Hardtraxxer

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 00:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff vette bootleg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 00:37 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hoor :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 02:10 
 
Artiest

:loving: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belachelijk vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 02:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zijn vlot met deze bootleg :P . Vind de kick verder echt bizar lelijk klinken, altijd maar die plopkicks die overal naar toe stuiteren in alle euforische tracks tegenwoordig, maakt het amper nog interessant jammer genoeg imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 08:42 
 

Perfectie! Alles klopt hier! Ook de kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 11:01 
 

die kicks gaan mij echt veel te hoog
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow wat was dit gaaf zeg :loving: BM zijn echt meesters in dit soort remixen / edits :worship:
Kicks is nix mis mee, live klonk het prima :D
Hopen op een release ooit :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kippenvel tot op het bot gisteren.. wooow :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ging heerlijk live vannacht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit was echt geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:21 
 
Hardtraxx Newbie



Drive :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 21:30 
 
Hardtraxxer

Lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelofelijk vet (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2015 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeetje wat lekker zeg! :love: Dit moet gisteren echt een mooi momentje geweest zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 00:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Ongelofelijk vet (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit was genieten :loving: Zeker in combinatie met de show en alles er omheen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 12:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oooh please release deze :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig :yay: Ik moest wel hardop lachen toen ik ineens Adele hoorde op Qlimax, dat kwam onverwachts
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik schrok van mezelf, ik weet blijkbaar veel meer van de lyrics van Adele dan ik doorhad :lol:

Ongegeneerd mee staan bléren, lekker nummer dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik schrok van mezelf, ik weet blijkbaar veel meer van de lyrics van Adele dan ik doorhad :lol:

Ongegeneerd mee staan bléren, lekker nummer dit :D


Precies dit. Vriend van me keek me raar aan toen ik keihard meezong :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Rickzel schreef:
Ik schrok van mezelf, ik weet blijkbaar veel meer van de lyrics van Adele dan ik doorhad :lol:

Ongegeneerd mee staan bléren, lekker nummer dit :D


Precies dit. Vriend van me keek me raar aan toen ik keihard meezong :)


Dumpert :P
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks