Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 10:30 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Misschien een leuke optie voor de Hardtraxxers uit Friesland?!



Hello Dirty Kitty keert ook dit jaar weer terug op zijn oude vertrouwde locatie! Karel’s Bûthús zal op 11 juli weer een complete metamorfose ondergaan waarin je je waant in een jungle van harde beats, een dikke show en ultieme gezelligheid!

Er is dit jaar bovendien nog meer aandacht besteedt aan aankleding, een unieke line-up en een aantal gruwelijke stages!

Hello Dirty Kitty
Datum: 11 juli 2015
Tijd: 20:00u – 04:00u
Locatie: Karel's Bûthús
Tickets: €15,00 (alleen voorverkoop via [email protected], start voorverkoop is op zaterdag 4 april om 12:00u!)
Leeftijd: 18+

Line-up:

Area.1 - Hardstyle, Rawstyle & Hardcore
Decipher & Shinra
Jason Payne
Pandorum
Diabolic
Double Assault
Proteaz
E-Q-Lizer
Redeemers
Hosted by: MC Den=

Area.2 - Hardstyle & Hardcore van 2000 tot 2010
Scope DJ
Sequence & Ominous
Terrox
Vintage Boy
D-Attack
Sierd B
Hosted by: MC Tellem

Area.3 - NL Café
Feest DJ Jurjen & Feest DJ Klaas

Volg ons ook op Instagram! https://instagram.com/hello_dirty_kitty/
Facebook: https://www.facebook.com/events/398399436988085/
Toevoegen aan je Partyflock agenda doe je hier: http://partyflock.nl/party/289364:Hello-Dirty-Kitty
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Betere line-up dan de hello dirty kitty stage op heaven open air :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 11:51 
 
Hardtraxxer

Ja klopt, de organisatie van HDK had weinig invloed bij het maken van de line up helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komen de festicats ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:55 
 
Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
Komen de festicats ook?

Ja, zij zullen een speciale openingsdans opvoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sierdb schreef:
Ja klopt, de organisatie van HDK had weinig invloed bij het maken van de line up helaas.


Jammer. Een Jason Payne was wel geniaal geweest. Nu moeten we het doen met paul elstak en pavo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Pussycat Dolls zijn ook aanwezig hoorde ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:39 
 
Hardtraxxer

hardstyle/hdk-podcast-001-sierd-b-t49951.html#p1479761

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten