Ja joh HSgroningen fuck your disrespect. want dov is niet de opperkneus van skentreks tegenwoordig :') Sjongejonge laat die kerel lekker in de tuin gaan werken met zanger rinus ofzo.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
K
Is dit wel de stem van adele vraag ik me nu af. Niet opnieuw gezongen door die vocalist die zo vals zong op QP: Scantraxx?
Klinkt niet als adele idd, denk dat het later ingezongen is, ook handiger met copyright denk ik?W0uT3R wrote:Is dit wel de stem van adele vraag ik me nu af. Niet opnieuw gezongen door die vocalist die zo vals zong op QP: Scantraxx?
is het wss ook ja.jaron123 wrote:Klinkt niet als adele idd, denk dat het later ingezongen is, ook handiger met copyright denk ik?W0uT3R wrote:Is dit wel de stem van adele vraag ik me nu af. Niet opnieuw gezongen door die vocalist die zo vals zong op QP: Scantraxx?
-
S
Dan hebben ze nog de copyrights op de tekst niet...?
-
BHardtraxx Newbie
- 36 posts member since 2012
- last seen May 2012
zeurderige jankstem?Lyst wrote:Ik snap niet wat mensen aan Adele vinden, zeurderige jankstem.
De rest valt geen ene moer uit op te maken, behalve dat er pitchkicks in zitten.
-
BHardtraxx Newbie
- last seen May 2012
btw dit is adele niet
nitwits
-
BHardtraxx Newbie
- last seen May 2012
-
BHardtraxx Newbie
- last seen May 2012
nu quote ik joupatrickjeb wrote:Quote je nu jezelf?
Nitswit..
Ik vind de stem uit de eerste sample er anders aardig op lijken, meenemende dat het LQ is.
Neemt niet weg dat het allebei zeurderige jankstemmen zijn.
Neemt niet weg dat het allebei zeurderige jankstemmen zijn.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
blu3 wrote:nu quote ik joupatrickjeb wrote:Quote je nu jezelf?
Nitswit..
Details..blu3 wrote:btw dit is adele nietnitwits
Dit is duidelijk geen Adele.
Sommige stukjes zingt ze net iets anders dan in het origineel.
Sommige stukjes zingt ze net iets anders dan in het origineel.
hoor hem net in zijn liveset op EDC, klinkt idd niet als adele, en vind hem eigenlijk best wel lekker 
Is ook een Adele, is opnieuw ingezongen.
wat maakt mij het nou uit wie het inzingt. al zong m'n grootmoeder het in, daar wordt dit nummer geen haar beter van
.
ik denk dat ik mezelf nu ga quoten, dan kom ik intelligenter over
quoteceptionwat maakt mij het nou uit wie het inzingt. al zong m'n grootmoeder het in, daar wordt dit nummer geen haar beter van.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
delange wrote:wat maakt mij het nou uit wie het inzingt. al zong m'n grootmoeder het in, daar wordt dit nummer geen haar beter van.
quoteceptionwat maakt mij het nou uit wie het inzingt. al zong m'n grootmoeder het in, daar wordt dit nummer geen haar beter van.

-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
De climax klinkt het best, maar die intro en al dat geblaat van dat verrekte nummer maken het weer zwak.
En kunnen ze #$^&*! niet eens stoppen met al die belachelijke remixes?? Dit gaat echt te ver sjeeeez
En kunnen ze #$^&*! niet eens stoppen met al die belachelijke remixes?? Dit gaat echt te ver sjeeeez
Ik ben opzich niet zo'n erge hater qua top 40 muziek, maar die dikke vieze vette adele kan ik echt niet uitstaan. Kut the prophet. Rot toch op
Stoer he, zo haten :') Zonder de 'vader van de hardstyle' kon je deze prachtige muziek niet beluisteren!jordifcg wrote:Ik ben opzich niet zo'n erge hater qua top 40 muziek, maar die dikke vieze vette adele kan ik echt niet uitstaan. Kut the prophet. Rot toch op
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
roberttt wrote:Stoer he, zo haten :') Zonder de 'vader van de hardstyle' kon je deze prachtige muziek niet beluisteren!jordifcg wrote:Ik ben opzich niet zo'n erge hater qua top 40 muziek, maar die dikke vieze vette adele kan ik echt niet uitstaan. Kut the prophet. Rot toch op
Ik denk dat artiesten zoals The Prophet er beter aan doen om een nieuwe originele track neer te zetten in plaats van allerlei bestaande hitjes te remixen.
-
DHardtraxxer
- last seen Apr 2015
Ja daar zijn de meesten het over eens. Maar dat The Prophet nu gelijk op moet flikkeren. Beetje ver gezocht, hij heeft wel geholpen hardstyle groot te maken. Laat 'm z'n ding doen, als je het kut vind luister je het niet.sjobie wrote:Ik denk dat artiesten zoals The Prophet er beter aan doen om een nieuwe originele track neer te zetten in plaats van allerlei bestaande hitjes te remixen.