Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:14 
 
Hardtraxx Elite

sjobie schreef:
Ik denk dat artiesten zoals The Prophet er beter aan doen om een nieuwe originele track neer te zetten in plaats van allerlei bestaande hitjes te remixen.


En headhunterz dan?

Citaat:
Ik ben opzich niet zo'n erge hater qua top 40 muziek, maar die dikke vieze vette adele kan ik echt niet uitstaan. Kut the prophet. Rot toch op


ga weg man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
sjobie schreef:
Ik denk dat artiesten zoals The Prophet er beter aan doen om een nieuwe originele track neer te zetten in plaats van allerlei bestaande hitjes te remixen.

En headhunterz dan?


Ik heb het even verduidelijkt voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:
sjobie schreef:
Ik denk dat artiesten zoals The Prophet er beter aan doen om een nieuwe originele track neer te zetten in plaats van allerlei bestaande hitjes te remixen.


Ja daar zijn de meesten het over eens. Maar dat The Prophet nu gelijk op moet flikkeren. Beetje ver gezocht, hij heeft wel geholpen hardstyle groot te maken. Laat 'm z'n ding doen, als je het kut vind luister je het niet.

En daarmee hardstyle al eens een keer eerder kapot gemaakt. Respect verdien je bij mij door je muziek en niet door je commerciële activiteiten. Het is vast een goede businessman, maar op qua producties heb ik hem binnen hardstyle nog nooit iets echt straks af zien leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:45 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
DaBerry schreef:
sjobie schreef:
Ik denk dat artiesten zoals The Prophet er beter aan doen om een nieuwe originele track neer te zetten in plaats van allerlei bestaande hitjes te remixen.


Ja daar zijn de meesten het over eens. Maar dat The Prophet nu gelijk op moet flikkeren. Beetje ver gezocht, hij heeft wel geholpen hardstyle groot te maken. Laat 'm z'n ding doen, als je het kut vind luister je het niet.

En daarmee hardstyle al eens een keer eerder kapot gemaakt. Respect verdien je bij mij door je muziek en niet door je commerciële activiteiten. Het is vast een goede businessman, maar op qua producties heb ik hem binnen hardstyle nog nooit iets echt straks af zien leveren.


Geen goede producties? Smaken verschillen uiteraard. Maar ik vond platen als Summer of Hardstyle, My Religion, Pitch Black en Chubby heel erg dik. Nu vond ik laatst One Moment goed te doen. Ben er mee eens dat ie veel troep produceert de laatste tijd en de boel bij scantraxx nogal verziekt, maar om hem gelijk helemaal weg te strepen gaat mij te ver...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat valt toch wel mee Lyst...
The Prophet was altijd een beetje een lompe producer maar die heeft behoorlijk wat vette platen op z'n naam staan. Chubby, Shizzle, Wreck Thiz Place, Cocain Bizznizz, The Force, Payback, die samenwerkingen met HHZ en Wildstylez van een aantal jaar terug... Waren gewoon heel erg goede platen die door veel mensen gewaardeerd werden. Toen had hij ook nog niet zo'n slechte reputatie bij een (vrij groot) deel van het publiek. Hooguit 1,2 Stampen konden niet zoveel mensen waarderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er zijn inderdaad een aantal platen die ik ook wel kon waarderen, zoals chubby en recession, maar kwalitatief geweldig zijn zijn platen nooit geweest. Vroeger niet, toen niet en nu al helemaal niet meer. Daarbij is de reputatie op basis van die tracks niet dusdanig dat hij nu ineens onschendbaar zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niemand is onschendbaar op basis van resultaten uit het verleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 10:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is waar, maar een aantal doen hier alsof je heel veel respect voor The Prophet moet hebben gezien zijn geschiedenis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:13 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dat is waar, maar een aantal doen hier alsof je heel veel respect voor The Prophet moet hebben gezien zijn geschiedenis.


Nee, iets respect is wel op z'n plaats vind ik, maar ik wilde alleen zeggen: als je 'm afwijs prima, maar dat ie op moet rotten en zulke ongein, is gewoon flauwekul. Laat 'm z'n ding doen zoals gezegd, en als je het kut vind luister je het niet. Punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Ik ben opzich niet zo'n erge hater qua top 40 muziek, maar die dikke vieze vette adele kan ik echt niet uitstaan. Kut the prophet. Rot toch op


Ik word daar altijd hard van man. Adele :$ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 15:21 
 
Hardtraxx Newbie

hsgroningen schreef:
Het zat er natuurlijk aan te komen. The Prophet gaat zo wel erg de commerciële kant op.
Maarja, dat doet bijna de gehele hardstyle scene. Anyway, de anti klinkt wel aardig maar ik denk
dat de kicks wel weer zullen tegenvallen. Vind de break er ook totaal niet bij passen. Ben sws geen fan van die dikzak. :P
Had eerlijk gezegd wel een drama verwacht bij het zien van de titel maar dat valt nog mee.



die "dikzak" lacht jou vierkant uit , aan het einde van de maand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Aan een bootleg verdient hij geen geld hoor ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Ik ben opzich niet zo'n erge hater qua top 40 muziek, maar die dikke vieze vette adele kan ik echt niet uitstaan. Kut the prophet. Rot toch op

Ik kan de muziek van Adele ook niet meer horen, maar dat kan je ook wat genuanceerder brengen lijkt me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 17:04 
 
Artiest

Lyst schreef:
Dat is waar, maar een aantal doen hier alsof je heel veel respect voor The Prophet moet hebben gezien zijn geschiedenis.


Precies xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 13:15 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Dat is waar, maar een aantal doen hier alsof je heel veel respect voor The Prophet moet hebben gezien zijn geschiedenis.


Volgens mij kan iedereen gewoon goed zelf bepalen wie die wel of niet respecteert. Ik heb niet zo veel met zijn muziek behalve dat die zo nu en dan wel een leuke track heeft. Ik weet verder ook niet precies hoe Scantraxx is opgericht of hoe de rolverdeling binnen dat bedrijf ligt dus daar kan ik ook niet al te veel over zeggen.

Ik heb wel het gevoel dat die heel graag gezien wilt worden als de vader van Hardstyle. Wat die gewoon niet is qua producties. Waar ik me dan wel weer aan stoor is dat mensen af en toe de man compleet belachelijk maken. Waarschijnlijk omdat ze hopen dat ze dan stoer gevonden worden :') .Dat lijkt me niet nodig, als je het niks vindt gewoon met een boog om zijn muziek heen lopen lijkt me de beste oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:19 
 
Hardtraxx Elite

Wtf er zijn vocals van een ander en die gaan ineens over in de vocals van adele.
Ow en er zitten audiofreq kicks in.

Afbeelding

le preview:



Mensen die niet van pitchkicks houden kunnen beter stoppen met luisteren vanaf 3:40.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Niet aan mij besteed dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 21:39 
 
Hardtraxx Elite

gooi een bak met 100.000 stuiterballen leeg in een grote open ruimte en je krijgt hetzelfde effect
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 23:56 
 
Hardtraxxer

Als hij die vocals weg zou laten en de pitchkicks weg zou halen (of minder laten pitchen) zou ik het nog best een aardig plaatje vinden. Maar zo vind ik er echt niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 01:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mechanical schreef:
Als hij die vocals weg zou laten en de pitchkicks weg zou halen

ja , dan blijft er dus niks over
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 09:56 
 
Hardtraxx Addict

de anti rond 2.25 is wel lekker hoor, ook al is de rest, tja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 10:23 
 
Hardtraxxer

delange schreef:
Mechanical schreef:
Als hij die vocals weg zou laten en de pitchkicks weg zou halen

ja , dan blijft er dus niks over

Jawel, anti als opbouw en climax zonder pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Break van 2min. en dan zegt Villain; 'He's rocking your socks off!' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2012 12:44 
 
Hardtraxxer

moet hier eigenlijk wel om lachen eerst dacht ik miss klinkt het wel goed maar neem alles terug :lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks